Galaxy note10 lite

Anonyymi

mitä minun kannattaisi tehdä kun puhelin tekee noin parin minuutin välein sellaisen näytön välähdyksen ja aina silloin jos on joku ohjelma auki "gmail, kalenteri..." niin
ohjelma niinkuin sekoilee....

siis jos oon kirjoittamassa sähköpostii, niin näyttö välähtää ja tulee teksti "viesti meni luonnoksiin"

jos kirjoitan kalenteriin ja tulee se välähdys "buuttaus", niin viesti tallentuu keskeneräisenä kalenteriin ja joudun ettii sen keskeneräisen viestin ja avaa uudelleen ja muokkaa yms...

joku ohjelma ehkäpä sekoilee tms.... tätä on tapahtunu parisen viikkoa ja mielestäni tuolloin oon lisänny ainakin googlen driven. Voisiko se vaan olla tosta? Mutta tarviin tota drivee ja oon päivittäny koko puhelimen ja kaikki ohjelmat...silti se välähdys tulee.

Mitä kannattaisi tehä ?

17

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tai siis se google drivehän on ollut puhelimessa aina, mutta tuolloin minulle jaettiin siihen paljon tiedostoja ja kirjauduin ensimäistä kertaa siihen. En muista että olisin moneen viikkoon mitään muita ohjelmia asentanu tms.... muutoksia tehny...

Kaikki muu puhelimessa nöyttää toimivan. Ei viruksia tms... F-secure päivittyy ja infoo että kaikki OK !

• Anonyymi

F-secure joutaa poistaa. Ei tee Androidissa yhtään mitään vaan on jopa haitaksi..

• Enpä ole tuollaisista välähdyksistä kuullut. Minun veikkaus on että puhelin on rikki.

• Anonyymi

Jos jokin itse asentamasi sovellus aiheuttaa häiriötä puhelimessasi, niin sen voi yrittää selvittää siirtymällä vikasietotilaan (safe mode) ja kokeilemalla sitten vieläkö sama ongelma jatkuu - jos ongelmaa ei enää siinä tilassa esiinny, niin silloin tiedät syyn olevan jossain puhelimeen itse ladatussa appissa.

https://www.google.com/search?q=samsung galaxy note10 lite vikasietotila

• Anonyymi

Kiitos !

ei näköjään tuota ongelmaa tule enään vikasietotilassa, joten varmasti joku ohjelma tuon tekee.... mitenhän tuon sais selvitettyy mikä ohjelma se voisi olla ?

näänkö jossain historian (play kaupassa), että mitä ohjelmia on asennettu tai päivitetty noin 2 viikkoa sitten ?
        jotta pystyisin kohdistamaan mikä ohjelma tuon häiriön tekee ?