Tästä syystä VW:n lataushybridin kulutus on niin pieni eli jopa alle 1,2 l /100 km

Anonyymi

Tästä syystä VW:n lataushybridin kulutus on niin pieni eli jopa alle 1,2 l /100 km pelkällä polttomoottorilla varustettuun vanhanaikaiseen Tojotaan verrattuna joka kuluttaa 4 litraa satasella.

7

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomaatte Toyotan olevan automaailman standardi. Asioita verrataan Toyotaan ja Lexukseen. Voiko edes ajatella vertailua Skodaan, Audiin, Daciaan ja mitä merkkejä maailmassa onkin. Ei ole muuta yhtenäistä automerkkiä kuin Toyota ja sen johdonmukainen markkinointi ja tuote. Kenties eräänä päivänä, jonka markkinat päättävät.

Täysi paska siis kaikkien muiden valmistajien toimesta.

• Anonyymi

Huomaatte VW konsernin olevan automaailman standardi. Asioita verrataan AINA VW ja Skodaan. Voiko edes ajatella vertailua Tojotan riisikippioihin. ja mitä riisi-merkkejä maailmassa nyt onkaan. Ei ole muuta yhtenäistä automerkkiä kuin VW konserni ja sen johdonmukainen markkinointi ja tuote.

Täysiä paskoja siis kaikkien muiden valmistajien kipot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaatte VW konsernin olevan automaailman standardi. Asioita verrataan AINA VW ja Skodaan. Voiko edes ajatella vertailua Tojotan riisikippioihin. ja mitä riisi-merkkejä maailmassa nyt onkaan. Ei ole muuta yhtenäistä automerkkiä kuin VW konserni ja sen johdonmukainen markkinointi ja tuote.

Täysiä paskoja siis kaikkien muiden valmistajien kipot.

VW ei ole standardi kuin vikojen paljoudessa. Jos tuollaiset vikapesät oikeasti olisivat parhaita, niin usko autoihin menisi välittömästi ja möisin romut pois. Onneksi on muitakin merkkejä joihin voi luottaa ja niistä yksikään ei ole saksalainen.

• Anonyymi

Tuo 1,2 l/100km lataushybridillä vaatii jatkuvaa ahkeraa lataamista ja lyhyitä ajopätkiä. Eikö sununkin olisi paljon järkevämpää siirtyä täyssähköön, jota ei tarvitse lauatailla montaa kertaa päivässä, voi ajaa jopa satoja kilometrejä päivässä, ja jonka polttoaineen kulutus on 0 l/100km???

• Anonyymi

Fiksumpaa hankkia isolohko Corolla. Ei tarvitse latailla, tehoa löytyy ja kulutus vaivaiset 5,6l/100km.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksumpaa hankkia isolohko Corolla. Ei tarvitse latailla, tehoa löytyy ja kulutus vaivaiset 5,6l/100km.

Mun C-HR hybrid menee kaupungissa alle neljän litran ja päät kääntyy ihastuksesta ja kateudesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun C-HR hybrid menee kaupungissa alle neljän litran ja päät kääntyy ihastuksesta ja kateudesta

Kyllä ne katsovat että mikä ihmeen Pokémon kippo tuossa menee! Nauravat tietysti perään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      554
      2006
    2. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      256
      1814
    3. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      62
      1164
    4. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      294
      1134
    5. 72
      1028
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1014
    7. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
      Hyrynsalmi
      51
      866
    Aihe