James Bond luottaa Nokiaan ;-)

Anonyymi

Olisi kiinnostava tietää paljonko tuo diili ja näkyvyys on kustantanut HMD Globalille, mutta ilman muuta hyvä vaihtoehto, huonomminkin voisi 'markkinointimarkkoja' käyttää.

Aika sitten näyttää missä määrin se mahdollisesti kasvattaa kiinnostusta ja myyntiä, jota sattaa osaltaan auttaa myös se jos kiinalaiset luurit joutuvat enempi tai vähempi boikottiin monissa maissa, kuten Huawein verkot.

*

"Why James Bond doesn’t use an iPhone but a Nokia"

- https://www.ruetir.com/2021/09/30/why-james-bond-doesnt-use-an-iphone-but-a-nokia/

*

"James Bond to Unveil New Nokia Phone"

- https://www.techtimes.com/articles/247794/20200305/james-bond-to-unveil-new-nokia-phone.htm

*

"James Bond film No Time to Die further delayed to reshoot Nokia product placements"

- https://www.gsmarena.com/james_bond_film_no_time_to_die_further_delayed_to_reshoot_nokia_product_placements-news-47416.php

;-)

7

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hmd:llä ovat tainneet ajatella, että vaikka ei kovin hyvin nyt kauppa käykään, niin "No Time to Die" anyway...

• Anonyymi

Tuo oli hyvä oivallus ;-)

• Anonyymi

Olisi varmaan auttanut enemmän jos elokuva olisi tullut ajallaan. Itselle ei tuollaisilla ola mitään vaikutusta, mutta joillekin varmaan on. Enemmän varmaan jos näyttelijät ja muut julkkikset käyttää omana kännykkänä.

• Anonyymi

Paha sanoa, sillä olettaisi tuolla olevan vaiktusta itse brändiin, ei ehkä yhtä paljoa juuri Bondin käyttämiin malleihin (?).

Avauksen ekasta linkistä:

"The film was first scheduled to appear in November 2019, but was postponed several times due to the corona pandemic. As a result, the Nokia 7.2 and Nokia 8.3 5G are almost no longer available in our country."

Noiden "suurten" julkkisten kuten näyttelijöiden ja huippuurheilijoiden taksat ovat aikas lailla päitä huimaavia, eli vaikea sano aolisiko sille myyntikatetta. Jos vaikka Kardashian bimbot ottaisivat Bondin innoittamina näyttävästi Nokiat esille, niin seuraajia voisi olla.

Mutta tuskimpa tuo 007:kään halpa keikka on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha sanoa, sillä olettaisi tuolla olevan vaiktusta itse brändiin, ei ehkä yhtä paljoa juuri Bondin käyttämiin malleihin (?).

Avauksen ekasta linkistä:

"The film was first scheduled to appear in November 2019, but was postponed several times due to the corona pandemic. As a result, the Nokia 7.2 and Nokia 8.3 5G are almost no longer available in our country."

Noiden "suurten" julkkisten kuten näyttelijöiden ja huippuurheilijoiden taksat ovat aikas lailla päitä huimaavia, eli vaikea sano aolisiko sille myyntikatetta. Jos vaikka Kardashian bimbot ottaisivat Bondin innoittamina näyttävästi Nokiat esille, niin seuraajia voisi olla.

Mutta tuskimpa tuo 007:kään halpa keikka on.

Käyttäähän ne itse ostamiaankin tai mainostaa ilmaiseksi annettuja ilman rahaa. Itse en arvosta yhtään noita rikkaiden julkkisten mainoksia, tarvitseeko muka Patrik Lainekin rahaa elisalta, helvetin tyhmiä mainoksia muutenkin. Elokuvassa mainostaminen ei ole niin näkyvää, mutta melkoisia summia kai siitäkin maksavat. Tuostahan pitäisi saada alennusta kun elokuva myöhästynyt monta vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttäähän ne itse ostamiaankin tai mainostaa ilmaiseksi annettuja ilman rahaa. Itse en arvosta yhtään noita rikkaiden julkkisten mainoksia, tarvitseeko muka Patrik Lainekin rahaa elisalta, helvetin tyhmiä mainoksia muutenkin. Elokuvassa mainostaminen ei ole niin näkyvää, mutta melkoisia summia kai siitäkin maksavat. Tuostahan pitäisi saada alennusta kun elokuva myöhästynyt monta vuotta.

Ajattelen asiaa tuotettaan mainostavan yrityksen kannalta, jolle oleellisinta on se mitkä metodit ja kanavat tuottavat positiivistä tulosta, jolla taasen ei ole mitään merkitystä omiin ostovalintoihini.

Ylipäätään some-people-markkinointi edustaa nykyisin huomattavan suurta osaa monien yrityksien tuotemarkkinoinnista ... missä massat, siellä markkinointi ... näkyvyys "oikeissa" paikoissa on merkityksellistä.

Tai mikäli staran xyz:n ranteeseen saadan komealla korvauksella megagaalassa xy, kello x, niin ilmeisemmin sillä on riittävästi vaikutusta ostajien valintoihin.

*

"Supertähdet tienaavat huimia summia Instagramissa – Cristiano Ronaldo kuittaa yhdestä julkaisusta 1 350 000 euroa"

"Messi, 34, on listan sijalla seitsemän. Hänellä on 224 miljoonaa Instagram-seuraajaa ja hänen arvioidaan ansaitsevan 930 000 euroa per julkaisu."

- https://www.is.fi/eurosarjat/art-2000008098119.html

Ilmeisestikin sponssaajat ovat huolella laskeneet, että tuollaisetkin "pienet" korvaukset tulevat korkojen kanssa takaisin.

• Anonyymi

Applen perustaja: "Kunpa iPhoneni osaisi saman kuin Android"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      536
      1867
    2. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      248
      1605
    3. Tänää hetken mietin

Mikä on tehnyt susta niin epävarman ihmisen, toki ikäkin siihen jo vaikuttaa, mutta toivon, että joskus pääset siitä yli. Löydät kyllä joskus hyvän
      Ikävä
      115
      1594
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      60
      1118
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      281
      1060
    6. 72
      993
    7. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      959
    8. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
      Hyrynsalmi
      50
      834
    Aihe