Ostin hiljattain nuuttausalustan ja innostuin askartelemaan sillä. Alustassa on valmiina muutamia kuvioita, mutta olisi kiva saada niitä vähän lisää. Myydäänkö tuollaisia kuvioalustoja jossakin?
Myydäänkö jossain nuuttauskuvioita?
5
134
Vastaukset
- Anonyymi
osaatko googlea käyttää? Kokeilepa haulla nuuttausalustat, löydätköhän mitään. Minä löysin montakin .
- Anonyymi
Asiallisempia vastauksia odotellessa.
Minulla on siis jo perus nuuttausalusta, mutta mietin että myydäänkö jossain erikseen pelkkiä kuvioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on siis jo perus nuuttausalusta, mutta mietin että myydäänkö jossain erikseen pelkkiä kuvioita.Tää on tätä. Keskustelupalstalla ei saa nykyään keskustella.
Ps. Kaikki ei muuten käytä Googlea koska parempiakin vaihtoehtoja on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on siis jo perus nuuttausalusta, mutta mietin että myydäänkö jossain erikseen pelkkiä kuvioita.Kyllä niitä myydään, tuossa jo aiemmin ohjeistettiin löytämään googlella paikat mistä niitä löytyy erilaisia. Jos siitä loukkaantuu että joku ei niitä sulle tähän valmiiksi kaivele ja linkitä niin voi voi, silloin on oltava ilman. Kaikkea kun ei saa niinkuin manulle illallista.
- Anonyymi
Nuuttauskuvioita voi tehdä myös itse: leikkaa paksuhkoon muoviin askarteluveitsellä kuvio ja hio vähän reunoja hiomapaperilla pyöreämmäksi etteivät riko paperia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on24077- 454043
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai803281Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist323103En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142967Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632831- 252399
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42300Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141828Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231737