Kohta tulee eteen iso päätökset. Yksin ei jaksa. Hyppääkö parvekkeelta vai ei?
JUTTUSEURAA KAIPAAN?
3
232
Vastaukset
- Anonyymi
Minä jäin yksin kun omaishoito loppu, ihan yksin.Seurauksena huonoa oloa ym.
hteiskunta ei välittänyt minusta enää mitään, ei todellakaan. Yksin vaan olen, kirjoitan omaa historiikkiä kuluneista vuosista. - Anonyymi
Yksin minäkin jäin omaishoidettavan puolisoni kuoleman jälkeen. Yksin, siis todella yksin, olin hänet myös hoitanut vuosia.
Hänen kuolemaansa seurannut vapaus oli valtava helpotus. Se tuli viime hetkellä, en olisi jaksanut enää yhtään, en yhtään.
Surua silti tietysti oli. Osallistuin seurakunnan sururyhmään. Siinä sai puhua tuntemuksistaan. Tapahtuneesta on jo 16 vuotta. Elän hyvää elämää. - Anonyymi
Älä hyppää parvekkeelta! Voit jäädä vaikeasti vammaiseksi lopuksi ikää. Se ei ole helppoa elämää sekään.
Isot päätökset tutuvat etukäteen isommilta kuin ne ovat. Yritä päästä eteenpäin vähän kerrallaan. Selvitä vaikka ensin, mitä apua tarvitset ja mistä sitä saa. Kunnassasi on varmasti joku taho, esim. sosiaalivirasto tai myös seurakunnan diakoni osaa neuvoa ja keskusteleekin, tulee jopa kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059