Luottamusta nuohoojaan joko on tai ei

Anonyymi

Minulla ei ole.

Iltalehti kysyi Oikariselta, eikö yleisöllä olisi oikeus tietää, kuka tämä toinen henkilö on.

– Minun pitää vähän selvitellä tätä. Olemme luvanneet, että emme julkaise näitä nimiä ilman lupaa.

Oikarinen ei palannut asiaan torstaina.

19

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Perkeleen kepulaiset


    • Anonyymi

      onko totta, että oli soitettu kaikki ristijärveläiset läpi ja kysytty halukkaita toimeen?

    • Anonyymi

      Näin koplaillen toimii kepu !!!

    • Anonyymi

      Ihan asiallisesti on hoidettu, lukekaa esim kainuun sanomasta tänään 6.10.21.

      • Anonyymi

        Mielenkiinnolla odotan oikaiseeko Iltalehti uutisointiaan aiheesta ....jutuissahan on tavallisestikin totta vain sitteeksi.
        -toisaalt olisi hyvä tietää oliko Pasi K itse päättämässä kesäkuun alussa kokouksessa sitä ,miten tämä asia hoidetaan.


    • Anonyymi

      Kyseistä nuohoojaa ei enää tilata töihin.

      • Anonyymi

        Eipä tuo taida haitata kuin itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo taida haitata kuin itseäsi.

        "Mielenkiinnolla odotan oikaiseeko Iltalehti uutisointiaan aiheesta ....jutuissahan on tavallisestikin totta vain sitteeksi.
        -toisaalt olisi hyvä tietää oliko Pasi K itse päättämässä kesäkuun alussa kokouksessa sitä ,miten tämä asia hoidetaan."

        Vai onks totta sittenkin?


    • Anonyymi

      Hyvä ,että sillä on niin pieni palkka 2500€,ettei kerkiää tekemään enempi virheitä,onhan näitä saavutuksia koukkarin ero,Kuhmon TK päivystys(puhjoht.ääni) ja nyt tämä T.K vai oisko hällä jotenkin sotkeutunut TK (tervkeskus) jaT.K,kun lehdessä näky vastaavan ,että kiire ollu,ymmärtäähän sen et kiirettä pitää,kun on vaativa ja raskas tehtävä hoitaa Ristijärven kunnanhallituksen puhjoht. tehtävät,KESK Kainuun piiri,ja Uvan metsästysseura hallituksessa. Siihen oman firman pyöritys,savujahan Ristijärvellä on kymmeniä,

    • Anonyymi

      En ihmettelisi yhtään jos Koukkari lopettaa vai lähteekö kokonaan pois. Nokikolari ja agrologi käynnistää uutta Sotea, olkoonkin että heillä on pitkät luottamusmiespestit monen monissa hallinnoissa ja toisella kansanedustajanakin vielä, näytön paikka. Tai varmaan teetättävät laskelmat ja karsinnat virkamiehillä ja itse tulevat valmiin lapun kanssa haastatteluihin.
      Kepu kaivoi kuoppaa nyt.

      • Anonyymi

        Koukkariakin hävettää keskustan Timo Korhosen valinta?


    • Anonyymi

      Huomenna on palkka päivä ,yhtymähallituksen kokouksessa tasataan palkkoja,jospa lähihoitajan palkat nousisi puheen johtajan tasolle ja sairaanhoitajien palkat hyvinvointi johtajan tasolle,jos koulutuksia ja työn vaativuutta ajattelee vois hoitajien palkat olla heitä isompiakin

      • Anonyymi

        lähihoitajat eivät tarvitse lisää palkkaa, ne ovat niitä, joilla ei riittänyt opiskeluinto sairaanhoitajiksi. Osa lähihoitajista tekee paljon työtä, mutta näkyy siellä olevan niitäkin, jotka ovat hädin tuskin tutkintonsa suorittaneet ja saa rukoilla omaistensa puolesta, että hengissä selviävät.


    • Anonyymi

      Kukas se sitten sinua kääntää sängyssä ja siivoo housus,kun se aika tulee,ei ainakaan sairaanhoitajat,lauteille osastoille menevät sh,perushoito vuodeosastoilla pH tekevät työt.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Sairaanhoitajat laahustavat laiskasti kädet taskuissa ja poistuvat näkyvistä, kun joku avuntarvitsijalta edes näyttävä tulee lähelle. Onneksi on ihan muutama poikkeus.
        Kiitos lähihoitajille, suurimmaksi osaksi kunnon väkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Sairaanhoitajat laahustavat laiskasti kädet taskuissa ja poistuvat näkyvistä, kun joku avuntarvitsijalta edes näyttävä tulee lähelle. Onneksi on ihan muutama poikkeus.
        Kiitos lähihoitajille, suurimmaksi osaksi kunnon väkeä.

        suurimmaksi osaksi onneksi niin, mutta ne muutamat pilaavat hyvienkin maineen


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Ei kaikki lähihoitajat ansaitse arvostusta. Se on sääli jotka tekee työt ja paikkaavat näiden lusmujen jälkiä. Palkka kuitenkin sama. Riippuu sitten pomosta onko nuoleskeltavissa. Ja yleensä nää toisille hommansa jättävät ovat niitä nuoleskelijoita.

    • Anonyymi

      Näinhän se on joka alalla,mut nää osastojen hoitajat tekee tosi raskasta työtä,suosittelen menemään pariksi päiväksi kokeilemaan kroonilkosastolle,ottavat mielellään lisää käsipareja,no alas ajetaan tämä ammattikunta suomalaisista,filippiiniltä koulutetaan uusia,sieltä tulee rotevia tyttöjä,meitä 100-140 kg köriläitä siivoamaan ja nostelemaan,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe