Hei, onko ongelmia lapsen saamisessa!
Olisin kiinnostunut auttamaan, lapsettomuudesta kärsiviä pareja tai naisia jotka vain haluavat lapsen yksin.
Olen komea, terve, fiksu suomalainen mies Kuopiosta.
Lapsettomuus
Anonyymi
4
789
Vastaukset
- Anonyymi
Me etsimme Kuopiossa KYSsillä nyt syksyllä/alkutalvesta tehtäviin hoitoihin luovuttajaa. Itse asumme kauempana. Emme etsi isää vaan ainostaan luovuttajaa. Olemme naimisissa oleva naispari, joten luovuttajalla ei tule olemaan mitään velvollisuuksia tai oikeuksia lapseen. Laita meille s-postia, jos olet vielä halukas auttamaan: lapsettomat.kys (at) gmail.com
- Anonyymi
Hei. Täältä löytyy, vieläkö tarjous on voimassa?
- Anonyymi
vai kuopiosta, täys pöljä olet mene hoitoon
- Anonyymi
Hei aloittaja. Tee profiili jonne lisäät s.postisi osoitteen jotta sinuun saisi yhteyden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033485Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1942216Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02090Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371822Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91639- 951088
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5830Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu68820- 46795
Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129763