toimiiko muilla?
facebook ei toimi!
16
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ei toimi, vika on facebookissa ja sen muissakin ohjelmissa, kansainvälinen juttu, no eipä haittaa.
- Anonyymi
Facebookin sovelluksissa suuria ongelmia – muun muassa WhatsApp ja Instagram eivät toimi
Juu, ei toimi.
Täällä pitäisi näkyä Facebookin tilanne, mutta tämäkään ei toimi:
https://status.fb.com/
Twitterissä voi seurata jos tulisi tilannepäivityksiä:
https://twitter.com/facebook- Anonyymi
Kannattaa lukea uutisia..
- Anonyymi
Eipä ole ollut toiminnassa koskaan joten ei vois vähempää kiinnostaakaan eli EVVK!!
Huitsin nevadaan mitä pikemmin sitä parempi. - Anonyymi
Ei toimi.
- Anonyymi
Käyttääkö joku vielä Facebookin omistamia palveluita? Ne vakoilee IHAN KAIKEN eikä yksityisyydestään huolehtiva ihminen niitä käytä!
- Anonyymi
Varmaan suurin osa suomalaisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan suurin osa suomalaisista.
Miten niin suurin osa suomalaisista? Tiedän paljon ihmisiä jotka ei facebookia käytä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin suurin osa suomalaisista? Tiedän paljon ihmisiä jotka ei facebookia käytä!
Jep. Tässä on yksi heistä tai ainakin oli: https://postimg.cc/Wdn2R8p4
Emmehän tiedä, vaikka olisi jo liittynyt, mutta tuolloin ei edes tiennyt, mikä se oli :)
- Anonyymi
ei toimi
- Anonyymi
Älä valehtele! Toimii mainiosti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele! Toimii mainiosti
Olet myöhässä kommentteinesi, etkö ole uutisia lukenut, no toimiihan ne nyt. Mutta ei pidä valehtelijaksi syyttää ketään jollei itse ole ajan tasalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet myöhässä kommentteinesi, etkö ole uutisia lukenut, no toimiihan ne nyt. Mutta ei pidä valehtelijaksi syyttää ketään jollei itse ole ajan tasalla.
Toimii erittäin hyvin! Ihme trolleja täällä..
- Anonyymi
Ei toimi. AIkaisemmin kaikille vapaasti näkyvät ryhmät, eivät enää näy, ellei loggaudu Facebookiin. Monilla yrityksillä on sivustot Facebookissa ja ne on olleet tähän asti nähtävissä kaikille, mutta niitä ei voi enää vierittää alas ilman, että tulee pakollinen loggautumiskehoite. Yritykset eivät varmaan edes ole tajunneet, että Facebook huijaa ja heidän sivustonsa eivät näy enää muille kuin loggautuneille.
- Anonyymi
Meinaatko leikkiä Usa joulupukkia vai haluatko näyttää kuinka tyhmänä me nähdään sinut ?
Vai oletko Kovis ja tatuoitu mailman tyhmin ääliö ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918338
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586294Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453341
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573222- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817