16v ja 19v seurustelu - mahdoton ikäero?

Anonyymi

Moi! Oon 16v tyttö ja oon todella ihastunut 19v poikaan ja hän on myös minuun. Olemme samalla tasolla henkisesti ja fyysisesti (olen aina ollut ikäisiäni hieman kypsemmällä tasolla.) Olemme tässä tapailleet noin kuukauden, mutta olen alkanut pohtimaan onko tämä ikäero ihan sairas ja mahdoton tässä kehitysvaiheessa? Esim. 20v ja 23v seurustelu on täysin eri asia, silloin ikäero olisi ihan mitätön ja todella pieni. Tämä poika on juuri sellainen ketä olen etsinyt ja mulla on niin hyvä olo hänen seurassaan. Nään että poika myös oikeasti välittää minusta. Mitä mieltä olette?

9

2356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on ihan normaalia jos se sopii kummallekkin. Jos tuntuu hyvältä hänen seurassaan, niin miksipä ei. Suurin osa mun kumppaneistaa on ollu mua vanhempia, joten ei siinä mitään pahaa ole. Kyllä on ihan normaalia jos ootte yhessä:)

• Anonyymi

Käy kysymässä NuortenExitistä. Ne tietää näistä asioista ja osaa neuvoa jos tarvitsee apua. S24 ei ole mikään parisuhde ammattilainen vaan, incelien ja pedarien kokoontumispaikka.

• Anonyymi

Mä olin 17-vuotias kun seurustelin 19-vuotiaan kundin kanssa. Ei siinä ole mitään outoa, jos se on molempien mielestä ihan ok.

• Anonyymi

Jos suhde kestää ja syvenee niin joskus olette 46 ja 49v. No problem.

• Anonyymi

Kasva täysi ikäiseksi. Kaikki ihastuvat. Mutta 16v. Olet liian nuori. 19vuotias käy jo paikoissa jossa ikäraja 18v. Joten sitä ei tulisi mitään, koska olet alle 18v. Kukaan ei halua lapsenvahdiksi.

• Anonyymi

Mitä sellaisia miettii mä olin 18v kun seurustelin 14v likan kanssa eikä kukaan sanonut mitään kun kukaan ei vaan voinut. 🤭😅 voi niitä aikoja! Oli kulta-aikoja ne nuoruuden vuodet:)

• Anonyymi

No tuo on jo sairasta ja laitonta, tytön isä olisi voinut sanoa ja tehdä jotain..
        Samoin virkavalta olisi voinut puuttua, kertoo paljon että nyt onnellisena muistelet tuollaisia.

• Anonyymi

Olit siis p*do.

• Anonyymi

Olin itse 18 vuotias kun seurustelin melkein kolme vuotta nuoremman tyttöystävän kanssa, seurustelimme pari kuukautta ja muutimme yhteen, siitä pari kuukautta ja kihloihin.
      Muut kaverit kävivät baareissa mutta itse vietin mieluummin koti-iltoja tyttöystäväni kanssa.
      Olimme tosi läheisiä ja teimme kaiken yhdessä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe