16v ja 19v seurustelu - mahdoton ikäero?

Anonyymi

Moi! Oon 16v tyttö ja oon todella ihastunut 19v poikaan ja hän on myös minuun. Olemme samalla tasolla henkisesti ja fyysisesti (olen aina ollut ikäisiäni hieman kypsemmällä tasolla.) Olemme tässä tapailleet noin kuukauden, mutta olen alkanut pohtimaan onko tämä ikäero ihan sairas ja mahdoton tässä kehitysvaiheessa? Esim. 20v ja 23v seurustelu on täysin eri asia, silloin ikäero olisi ihan mitätön ja todella pieni. Tämä poika on juuri sellainen ketä olen etsinyt ja mulla on niin hyvä olo hänen seurassaan. Nään että poika myös oikeasti välittää minusta. Mitä mieltä olette?

9

2765

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on ihan normaalia jos se sopii kummallekkin. Jos tuntuu hyvältä hänen seurassaan, niin miksipä ei. Suurin osa mun kumppaneistaa on ollu mua vanhempia, joten ei siinä mitään pahaa ole. Kyllä on ihan normaalia jos ootte yhessä:)

• Anonyymi

Käy kysymässä NuortenExitistä. Ne tietää näistä asioista ja osaa neuvoa jos tarvitsee apua. S24 ei ole mikään parisuhde ammattilainen vaan, incelien ja pedarien kokoontumispaikka.

• Anonyymi

Mä olin 17-vuotias kun seurustelin 19-vuotiaan kundin kanssa. Ei siinä ole mitään outoa, jos se on molempien mielestä ihan ok.

• Anonyymi

Jos suhde kestää ja syvenee niin joskus olette 46 ja 49v. No problem.

• Anonyymi

Kasva täysi ikäiseksi. Kaikki ihastuvat. Mutta 16v. Olet liian nuori. 19vuotias käy jo paikoissa jossa ikäraja 18v. Joten sitä ei tulisi mitään, koska olet alle 18v. Kukaan ei halua lapsenvahdiksi.

• Anonyymi

Mitä sellaisia miettii mä olin 18v kun seurustelin 14v likan kanssa eikä kukaan sanonut mitään kun kukaan ei vaan voinut. 🤭😅 voi niitä aikoja! Oli kulta-aikoja ne nuoruuden vuodet:)

• Anonyymi

No tuo on jo sairasta ja laitonta, tytön isä olisi voinut sanoa ja tehdä jotain..
        Samoin virkavalta olisi voinut puuttua, kertoo paljon että nyt onnellisena muistelet tuollaisia.

• Anonyymi

Olit siis p*do.

• Anonyymi

Olin itse 18 vuotias kun seurustelin melkein kolme vuotta nuoremman tyttöystävän kanssa, seurustelimme pari kuukautta ja muutimme yhteen, siitä pari kuukautta ja kihloihin.
      Muut kaverit kävivät baareissa mutta itse vietin mieluummin koti-iltoja tyttöystäväni kanssa.
      Olimme tosi läheisiä ja teimme kaiken yhdessä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe