Oon siis edelleen semi nuori mut oon aatellu tätä 4-5 vuotiaasta asti ja oon ylipäätään koko elämäni halunnu olla mies. Tiiän että vaikka mulla ei oliskaan penistä ei meinaa etten silti vois olla mies, mut siltä se vaan tuntuu mun kohalla. En löytänyt millään hakusanalla koskaan tähän vastausta, joten päätin tulla täältä kysymään. Jos siis joku tietää tai on itse mennyt sellaseen tai jotain nii ois ihan mahtavaa jos kertoisit! :) Oon siis ihan juuri kirjautunut tänne joten en oikeen oo varma onks tää ihan hyvä kysymys, mut oon nähny tääl tosi monesti aika paljon kaikkee erilaista nii päätin kysästä.
Onko olemassa mitään leikkausta missä vois vaihtaa alapään penikseksi?
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On olemassa. Lopputulos ei tosin vastaa lähellekään ns. Normaalia miehen penistä.
- Anonyymi
Laita hakusanaksi transsukupuolisuus, niin saat runsaasti tietoa.
- Anonyymi
Sukupuolen korjaus on mahdollista, mutta vaatii paljon selvityksiä ja käyntiä lääkäreillä ja psykologeilla jne. Juuri äskettäin oli uutisissa, että joku oli nuorena käynyt sukupuolen korjauksissa mutta nyt haluaisi takaisin alkuperäiseen tilanteeseen.
- Anonyymi
Tuo on äärimmäisen harvinaista, mutta erikoisuutena lehdistö tarttunut aiheeseen.
- Anonyymi
On kai sellaisia kauppoja, joista saa ostaa peniksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374