Olen seksuaalineuvojan koulutuksen lopputyö vaiheessa ja teen lopputyöksi tutkielmaa miesten testosteronivajeen hoidosta ja vaikutuksista elämään. Mielestäni tämä aihe on liian vähän puhuttu ja miesten ääni on jäänyt vähäiselle kuulemiselle.
Käytän lopputyössäni miesten kokemuksia ja tarinoita, niin ettei henkilöllisyys, eikä paikkakunta tule esille.
Voit vastata tekemiini kysymyksiini tai kirjoittaa ihan vapaasti. Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksella ja yksityisyyttä suojaten.
1. Ikäsi?
2. Millä tapaa testosteronivaje alkoi näkymään jokapäiväisessä elämässäsi?
3. Kuinka hait asiaan apua ja oliko apua helppo saada? Oliko kynnys korkea lähteä apua hakemaan?
4. Kuinka testesteronivaje vaikutti sinun kokemuksiisi omasta miehisyydestä ja seksuaalisuudestasi? Kuinka se vaikutti parisuhteessa?
5. Miten ongelmaa alettiin hoitamaan? Miten korvaushoito alkoi näkymään? Saitko muuta apua kuin lääkärin avun (esim. seksuaalineuvontaa, terapiaa tms?)
6. Oma mielipiteesi testosteronihoidon laadusta Suomessa ja avun saamisesta ongelmaan?
Kiitän vastauksista jo etukäteen ja rohkeudesta avata omia kokemuksia. Voit lähettää minulle vastauksesi osoitteeseen: vastaakyselyyn(a)luukku.com
Kysely testosteronivajeesta
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389