Taas koronaa

Anonyymi

Kokkolassa on todettu kahden viimeisen viikon aikana yli 50 korona tartuntaa. Varokaa rokottamattomat pelkurit.

21

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rokotteessa proteiinia joka viestittää uranukseen salakoodia, maa on litteä ja neptunusta ei ole olemassa

      • Anonyymi

        Voipi olla... saattaa myös suojata vakavilta koronan oireilta.


    • Anonyymi

      Onhan se tilastollisesti ja tieteellisesti todettu, että rokote tehoaa. Osallistuisi kaikki nyt vaan näihin talkoisiin, että päästäisiin joskus ulos tästä ja normaaliin arkeen jo. Ne harvat joilla on lääketieteellinen este on eri asia…

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkansa, miten kävi moderna rokotteen ei olla testattu tarpeeksi.
        Liian nopeasti otettu käyttöön ja valehdellaan.


    • Anonyymi

      Meinaako porukka ottaa kuuden kuukauden väliin uuden rokotteen? Israelissa koronapassi menee umpeen 6 kk edellisestä rokotuksesta.Eli onko tämä loputon piikitys rumba edessä täälläkin.Onhan jo todettu että ns elinikäistä suojaa näistä piikeistä ei saa.

      • Anonyymi

        Eipä mennä asioiden edelle. Katsotaan mitä suosituksia tuleva tuo tullessaan ja kukin tehköön valinnan kohdallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mennä asioiden edelle. Katsotaan mitä suosituksia tuleva tuo tullessaan ja kukin tehköön valinnan kohdallaan.

        Korona ei suosituksista piittaa, eikä suosituksia tottele.
        Korona rokotteen teho heikkenee 6kk jälkeen.
        Mitenköhän käy rokotteen ottaneiden 6kk päästä, kun eivät enää maskeja käytä, kun maskisuositus poistettiin ja kokoontuvat bilettämään laumoissa.
        Rokotetut levittää koronaa keskenään oireettomina ja sitten, kun rokotteen teho laskee, niin toteampa vaan, että sitten tulee suuret määrät tartuntoja.


    • Anonyymi

      Rokotteen ovat jo lähes kaikki ottaneet jotka ovat sen aikoneetkin ottaa. Meille rokotetuille tuolla koronatilanteella ei niin väliä omalta osaltamme ja pian poistuu kaikki rajoituksetkin.

      • Anonyymi

        6kk ja uudestaan.


    • Anonyymi

      Kannattaisiko kaksi koronarokotetta saaneen lopettaa koronaviruksen varominen ja sen sijaan oikein altistaa itsensä koronaviruksen saamiselle?Täysin rokotettu saisi todennäköisesti korkeintaan vain lievän taudin, mutta samalla hän parantaisi ja pidentäisi omaa vastustuskykyään. Koronarokotteiden suojateho vakavaa tautia vastaanhan on erittäin hyvä.Tuollainen altistus voisi hyvässä lykyssä toimia kuin kolmas koronarokoteannos.

    • Anonyymi

      Valitettavasti näyttää, että rokottamattomat kuormittavat vielä sairaaloita turhan paljon ja kaikista rajoituksista ei voi vielä luopua, näin pahasti epäilen. On oma valinta ottaako rokotuksen vai ei mutta kyllähän siitä sitten kärsii myös ne jotka ovat rokotuksen ottaneet…

      • Anonyymi

        Rajoitukset aiheuttavat työttömyyttä, konkursseja sekä valtion velkaantumista. Kohtuutonta pitää rajoituksia vain siksi kun jotkut ovat tehneet valinnan etteivät rokotetta ota. Pieni määrä on toki heitä jotka eivät voi ihan pätevästä syystä rokotetta ottaa, mutta heidän tulisi vain sopeutua tilanteeseen.


      • Anonyymi

        Mitkä rajoitukset?
        Kaupassa on saanut käydä ja kaikki muutkin paikat ovat olleet auki koko koronan ajan.
        Onko rajoitukset vaan maskisuositus ja rajoitusten poisto maskittomuus ja saa olla maskittomana laumoissa kokoontua, kuin sillit purkissa, vai mistä on kysymys.
        Meikäläinen ei ole edes käynyt missään ravintoloissa ennen koronaa, enkä jatkossakaan aio ravintoloissa käydä, ei ole sellaiseen varaa.
        Eikä se maskin käyttö kaupassa ole yhtään ongelmallista, kun siihen on tottunut.
        Eihän rokotettujen tarvi maskia edes käyttää, koska heillä on rokotteen antama suoja.
        Rokottamattomien on hyvä käyttää maskia, joka suojaa heitä rokotetuilta, jokta koronaa levittävät.
        Ei rokote estä levittämästä koronaa, estää vaan koronan oireet rokotetulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä rajoitukset?
        Kaupassa on saanut käydä ja kaikki muutkin paikat ovat olleet auki koko koronan ajan.
        Onko rajoitukset vaan maskisuositus ja rajoitusten poisto maskittomuus ja saa olla maskittomana laumoissa kokoontua, kuin sillit purkissa, vai mistä on kysymys.
        Meikäläinen ei ole edes käynyt missään ravintoloissa ennen koronaa, enkä jatkossakaan aio ravintoloissa käydä, ei ole sellaiseen varaa.
        Eikä se maskin käyttö kaupassa ole yhtään ongelmallista, kun siihen on tottunut.
        Eihän rokotettujen tarvi maskia edes käyttää, koska heillä on rokotteen antama suoja.
        Rokottamattomien on hyvä käyttää maskia, joka suojaa heitä rokotetuilta, jokta koronaa levittävät.
        Ei rokote estä levittämästä koronaa, estää vaan koronan oireet rokotetulla.

        Koronasta voi jäädä pikäaikaisia jälkioireita. Moni saanut siirtyä eläkkeellekin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronasta voi jäädä pikäaikaisia jälkioireita. Moni saanut siirtyä eläkkeellekin jo.

        Puhutko kokemuksesta vai vain oletat.


    • Anonyymi

      Ja mitä sitten .Tämä virus on ja pysyy maailmanloppuun saakka .

      • Anonyymi

        Sen kanssa on opittava elämään. Toiset sairastavat sen ehkä silloin tällöin niin kuin flunssankin perinteisesti. Nyt vaan pian rajoitukset pois ja olkoon kunkin oma asia ottaako rokotuksen vai ei. Siitä ei auta kiistellä.


    • Anonyymi

      Kuulin, että rokote olisi uutettu sulaneesta ikijäästä, joka on täynnä tuntemattomia bakteereja ja viruksia. Vai oliko se Fairyä?

      • Anonyymi

        Lumimiehen geenejä.


    • Anonyymi

      Mitä järkeä on riidellä? Myös rokotetut voi tietämättä sairastaa koronaa.

      Miksi riidellä Kokkolassa toistemme kanssa? mutta kiina ei vieläkään ole joutunut vastuuseen ku sieltä korona lähti alunperin.

      Jos tämä tyhmä riitely loppuisi ja sen sijaan laitteisiin voimat siihen että ne maat mistä usein eri tartunta lähtee leviäämään saisimme vastuuseen ni tulevaisuudessa ei tulisi uusia viruksia.

      Mutta ei kun ei edes päättäjät tai EU eikä muu maailma laita Kiinaa vastuuseen ni ei tämä eri virukset ikinä lopu.

      Kiinasta se lähti alunperin mutta ei kukaan siitä valita.

      • Anonyymi

        Kaikki ei edes voi ottaa rokotetta koska se ei sovi ihan kaikille. Onko sitä pakko hypätä joka paikkaan. Korona aika olisi voinu yhdistää perheitä ku perheillä kerrankin oli aikaaa olla yhdessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe