Muuten rauhallisella omakotitalo alueella koirat vailla järkeä
Eikö muita häiritse koirien räksytys
19
617
Vastaukset
- Anonyymi
Saataisipa jonnekin koiraton asuinalue, niin ei tarvitsisi kuunnella räksytystä.
- Anonyymi
Koirille koirankoppi vai näläkäänsäkkö haukkuvat!
- Anonyymi
Joo! Koirat koirien asutus alueelle eli lehtikankaalle!
- Anonyymi
Eräjormien metsästyskoirat haukkuu ulkohäkeissään yötä päivää, eikö itse omistajatkaan koskaan nuku?
- Anonyymi
Siksi kai ne on ulkona ettei häiritse omistajien unia. Ei muista niin väliä.
- Anonyymi
Koira ja koiranomistaja on mahdollista opettaa sellaisiskis etteivät tuota häiriötä naapureille.
- Anonyymi
Kyllä häiritsee,Laajalla räksyttävät aamusta iltaan!!!
- Anonyymi
Laajalla todellakin.
Lopettelevat klo. 1 yöllä, aloittelevat klo. 4 aamulla taas.
- Anonyymi
Minua ei häiritse koiran räksytys.
- Anonyymi
Kyllä ärsyttää !!!
- Anonyymi
Muuta vaikka Melalahteen korpeen asumaan jos häirihtee.
- Anonyymi
Hannusrannalla kaksi lapinkoiraa 24/7.
- Anonyymi
Koirien hiilijalanjälki hirvittää. Turhia rakkeja suurin osa.
- Anonyymi
Huutavista kakaroista tulee kans aika iso hiilijalanjälki.
- Anonyymi
Ne eräjormien metsästyskoirat häkkeineen pitäis siirtää 200km päähän kaupungeista.
- Anonyymi
Hienosti haukkuu koirat!
- Anonyymi
Häiritsee todella. Sitten kun yrittää asiasta puhua, käsketään muuttamaan korpeen.
Korpeen koirat ja taajamat niille jotka osaavat ottaa muut huomioon.- Anonyymi
Junkjunk!
- Anonyymi
Todellakin ärsyttää! Mutta niin ärsyttää myös se että ne jotka lenkkeilyytää koiraansa päästävät ne kusemaan ja paskantamaan talojen pihoihin tai ainakin pensasaitaan. Antakaa tehdä tarpeet omalle pihalle ja jättäkää meidän muiden pihat rauhaan!!! Tekisi mieli vetää piikkilanka aita oman tontin ympärille mutta sääliksi käy sitä koiraa joka siihen omistajan tyhmyyttä itsensä särkee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2334467Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752884- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831202PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 69888
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842