millaset pääsykokeet? onko yleensä paljon hakijoita? entä koulutuksen jälkeen, löytyykö töitä?
suunnittelu assistentti/tekninen piirtäjä
4
678
Vastaukset
- marcus
joo.
Itse olen suunnitteluassistentti ja töissä. Mut haen tänä vuonna yliopistoon ihan eri alalle, oman mielenkiinnon vuoksi.Kyllä töitä pitäisi olla kun vain on valmis ettimään niitä.- tyttö
mitä sun työnkuvaan on kuulunu? tiiätkö sit jatko-opiskelu mahdollisuuksista tai muuten etenemisestä?
- marcus
tyttö kirjoitti:
mitä sun työnkuvaan on kuulunu? tiiätkö sit jatko-opiskelu mahdollisuuksista tai muuten etenemisestä?
elikkäs.
Jos sen alan jatkokoulutukseen lähtee niin luonnollimmat vaihtoehdot olisivat: Miljöösuunnittelija, rakennus,-kone,-lvi,-ympäristöpuolen insinööri, arkkitehti( tällöin ehdoton lukion pitkä matikka), maisemasuunnittelija, sisustusarkkitehti..et kyllä niitä tällä alalla hyviä jatkoopintoja mahdollisuuksia piisaa.
Tällä hetkellä suunnittelen sekä piirrän rakennuksia ja työt ovat mukavia..mutta mutta kuten sanoin omien unelmien takia pyrin lukemaan aivan toisen puolen ammattia, mutta painotan ettei se johdu nykyisen työni johdosta!! - tyttö
marcus kirjoitti:
elikkäs.
Jos sen alan jatkokoulutukseen lähtee niin luonnollimmat vaihtoehdot olisivat: Miljöösuunnittelija, rakennus,-kone,-lvi,-ympäristöpuolen insinööri, arkkitehti( tällöin ehdoton lukion pitkä matikka), maisemasuunnittelija, sisustusarkkitehti..et kyllä niitä tällä alalla hyviä jatkoopintoja mahdollisuuksia piisaa.
Tällä hetkellä suunnittelen sekä piirrän rakennuksia ja työt ovat mukavia..mutta mutta kuten sanoin omien unelmien takia pyrin lukemaan aivan toisen puolen ammattia, mutta painotan ettei se johdu nykyisen työni johdosta!!joo. ite oon pyrkimäs arkkitehtilinjal, aattelin tota sit kakkosvaihtoehdoks, ku vaikuttaa mielenkiintoselta ja pääsis tietty äkkiämmin töihinkin, jos ei toi arkkitehtijuttu onnistu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448