Mielenkiintoinen haluaa tietää missä olisi helpoin lähestyä trans sukupuolisia deittailu mielessä? Monessa paikassa annetaan vaihtoehdoiksi mies tai nainen ja tämä mielestäni loukkavaa
Trans deittailu
5
1830
Vastaukset
- Anonyymi
Ota yhteyttä Mona Blingiin.
- Anonyymi
Harvassa ovat ne, jotka haluavat seuraa nimenomaan transsukupuolisina. Tai ehkä muunsukupuoliset kyllä. Ymmärtääkseni tiititkin haluavat pukeutuneena tulla kohdatuksi nimenomaan naisina.
- Anonyymi
Transvestiittejä on myös naispuolisia, vaikkakin luullaan että kaikki olisi miehiä. Naispuolisen transvestiitin pitää keskittyä tiukempaan roolin esittämiseen (esimerkiksi ns. äijäilyä) koska normaalistikin nainen voi pukeutua ja eläytyä hyvinkin miehiseen rooliin.
- Anonyymi
Transsukupuoliset ovat miehiä tai naisia, heillä on vain taakse jätetty transtausta. Uskoakseni yksikään transsukupuolinen henkilö ei koe sitä loukkaavaksi ettei heitä koeta transsukupuolisena.
- Anonyymi
Ite mietin samaa olis niin kiva löytää tyttöiliä tai Transnaisen suhteeseen nihan vakavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191