Auttakaa joku, mulla on huomenna amkissa englannin esitelmä, eikä mitää hajua, mistä pitäis, eikä kerkee tekeenkään. Onko mitään hyviä vinkkejä, mistä löytäis hyvän esitelmän ( ei yritys)??? Kiitos etukäteen.
APUA! Englannin esitelmä!!
5
2750
Vastaukset
- delta
Pidä esitelmä jostain kaupungista. Siis.. mee jonkun kaupungin kotisivuille ja katso millaista tietoa sieltä löytyy esim. perustiedot (as.luku jne.), matkailuinfoa jne.
Ja jos valitset jonkun pienemmän kaupungin, josta kukaan ei ole kuullut, niin saat ainakin hyvän esitelmän, kun kukaan ei osaa kommentoida/asettee ennakko oletuksia ;) - helppo keino
Kannattaa pitää esitelmä vaikka jonkin maan ruokakulttuurista, ite oon pitänyt espanjan ruokakulttuurista vaan Wikipedian avulla niin ei ees haittaa vaikka ei oo aikaa kun yks ilta :)
- Heh-heh
Tuskin tuo alkuperäinen kysyjä enää vastausta kaipaa, koska hitaampikin saa enkun esitelmänsä yhdeksässä vuodessa valmiiksi.
- amikset amkissa
Ei sitä ikinä tiedä amiksista.
- af4
amikset amkissa kirjoitti:
Ei sitä ikinä tiedä amiksista.
Täs pitää tietää että ylipapistossa on niitä "ikiopiskelijoita". AMKista pääset läpi vaikka säälistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752