On kyllä aikas turha asukas. Kaikesta näkee että se on piikikäs ja ilkeä, Mut pystyy vielä feikkaamaan ja peittämään sen suht koht hyvin..
Soijapoika Ville
7
53
Vastaukset
- Anonyymi
Jep,,pysyy talossa vain siksi, että on täytteenä siellä.
Tippuu kun väki vähenee ja todellista voittajaa aletaan hakemaan.
Tällaiset tyypit äänestetään yleensä ulos silloin kun top 6 aletaan lähestymään. - Anonyymi
Ei ole muuta kuin hänkin kuuluu sarjaan vahvasti mielensä pahoittaja. Niitä on muutama kasaantunut ohjelmaan, samoin kuin sanojensa selittäjiä !
Pelin henki pysy talossa tai tipu, vaikuttaminen on vapaa millä tavoin ? - Anonyymi
Villen mielestä" tietyistä" asioista saa olla vain yhtämieltä. #Cancel.
- Anonyymi
Meni ihan sekaisin ja meinasi alkaa kiukuttelemaan, kun sateenkaari ideologiaa kannattava late häädettiin. Ville menetti ainoan tukihenkilönsä. Kauheaa draama-avautumista pk-huoneessa. Olisi halunnut lähteä Laten perässä. Olisi vaan lähtenyt, kun kuitenkin pian häädetään. Eikai Ville vaan luule voittavansa.
- Anonyymi
Nämä sateenkaari ihmiset ovat ,Niiii..n dramaattisia minä minä paras ja oikeassa olevia ihmisiä..ei noita oikein jaksa ,pisteet Villelle siitä että on housut jalassa ,eikä mikään rimssu mekko päällä niinkuin sillä eräällä.🤣
- Anonyymi
Naismainen käyttäytyminen on karseaa ja etenkin kun kaljuuntuu, se romutransu on räikein esimerkki.
- Anonyymi
Tuotannon lemmikki pysyy loppuun saakka. Se on jo nähty edellisissä sateenkaari bb kausissa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279