Rahaa tilille

Anonyymi

Taas tulee rahaa tilille:

Kuhmon kaupunginjohtaja Tytti Määttä valittiin Oulun kulttuurisäätiön hallitukseen...

6

898

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hurraa Hurraa…
      Toivotaan, että kaikki kaupungin asiat Kuhmossa tulisi hoidettua virkamies tyyliin.
      On todella hienoa, että meillä on tuollainen pormestari… 🤣

• Anonyymi

EVVK

• Anonyymi

Kaverin puolesta kysyn, tekee 8h/vrk ja brutto n.1600 e/kk. Harkitsee kirkosta eroa ja alkamista muslimiksi, kannattaako?

• Anonyymi

Tytteli on kuhmon surkein johtaja jolla ei ole aikaa virkatyölleen sometukselta ja muilta hommiltaan. Pitää tuoda itseään tykö joka paikassa.

• Anonyymi

kaxjapuolsattaa puhasta rahhaa mennee kirkolle
        Tuoos valamis lomake
        https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/kirkollisvero/taulukko?summa=20000&kksumma=1600&kotikunta=Kuhmo&organisaatio=evl&laske=Laske

• Anonyymi

Kuhmon kulttuurin suurin ongelma on Kuhmon kulttuurin alat, jotka on kalleinta ja kuntalaisille etäintä lajissaan: kamarimusiikki, jota ei jaksa kukaan kuunnella, Kalevala, jota kukaan ei lue, kesäteatteri, jossa vain kiroillaan räävittömästi. Näissä huseeraa fossiilit, joiden varpaille ei sovi astua. Kulttuurituet on korvamerkitty näiden kuluihin, joten mitään kuntalaisille sopivaa kulttuuria ei pääse edes alkuun. Tytti-politikko kun ei kykene päätöksentekoon vaan vain myötäilemään näitä fossiilipiirejä, ei mitään uutta pääse syntymään. Monumentit näille fossileille varmaan seuraava merkittävin kulttuurihanke ja Tytille taas joku haestapaskan kunniatunnustuspalkinto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 164
      1717
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      75
      1212
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      908
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      93
      790
    5. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      37
      577
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      57
      574
    7. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      41
      572
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      74
      510
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      37
      459
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      28