Taas tulee rahaa tilille:
Kuhmon kaupunginjohtaja Tytti Määttä valittiin Oulun kulttuurisäätiön hallitukseen...
Rahaa tilille
6
897
Vastaukset
- Anonyymi
Hurraa Hurraa…
Toivotaan, että kaikki kaupungin asiat Kuhmossa tulisi hoidettua virkamies tyyliin.
On todella hienoa, että meillä on tuollainen pormestari… 🤣 - Anonyymi
EVVK
- Anonyymi
Kaverin puolesta kysyn, tekee 8h/vrk ja brutto n.1600 e/kk. Harkitsee kirkosta eroa ja alkamista muslimiksi, kannattaako?
- Anonyymi
Tytteli on kuhmon surkein johtaja jolla ei ole aikaa virkatyölleen sometukselta ja muilta hommiltaan. Pitää tuoda itseään tykö joka paikassa.
- Anonyymi
kaxjapuolsattaa puhasta rahhaa mennee kirkolle
Tuoos valamis lomake
https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/kirkollisvero/taulukko?summa=20000&kksumma=1600&kotikunta=Kuhmo&organisaatio=evl&laske=Laske
- Anonyymi
Kuhmon kulttuurin suurin ongelma on Kuhmon kulttuurin alat, jotka on kalleinta ja kuntalaisille etäintä lajissaan: kamarimusiikki, jota ei jaksa kukaan kuunnella, Kalevala, jota kukaan ei lue, kesäteatteri, jossa vain kiroillaan räävittömästi. Näissä huseeraa fossiilit, joiden varpaille ei sovi astua. Kulttuurituet on korvamerkitty näiden kuluihin, joten mitään kuntalaisille sopivaa kulttuuria ei pääse edes alkuun. Tytti-politikko kun ei kykene päätöksentekoon vaan vain myötäilemään näitä fossiilipiirejä, ei mitään uutta pääse syntymään. Monumentit näille fossileille varmaan seuraava merkittävin kulttuurihanke ja Tytille taas joku haestapaskan kunniatunnustuspalkinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 52465