On se vaan kumma, vanhaki tuntee ikävää,
mistähän syystä ikävä on heränny henkiin meikäläisen psyykkeessä,
kun vuosiin en ole ikävää tuntenu,
olen ollut kuin elävänä kuollut kummitus,
voiko ihmisen suru kestää lähes kymmenen vuoota puolison kuolemasta,
onko tuo aika ollut vain surua,
edelleenki kyllä suren kaikkia mennyttä , kai surun kanssa vaan pitää elää tämä loppuelämä,
mutta mistä kumpuaa nyt tämä ikävä toista ihmistä,
EI seksuaalisesti
vaan ihmisenä
läheisenä lämpöisenä samoin kuin ennen oman puolisonki kanssa
aina kainalossa kyyhötin
mutta
aina on herättävä uuteen päivään ja eilinen on eilinen menneisyyttä,
eikä eilinen koskaan enään palaa,
mutta i k ä v ä on herränny pitkästä unestaan,,,,,,
olenko poikkeus,
tunteeko kukaan muu näin vahana ikävää
kaipaako kukaan muu vanhus ihmistä lähelleen,,,,
Ikävä Toisen Luo !
6
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minä kaipaan kaksilahkeista kaveria juttuseuraksi, jakamaan pihatöitä ja autoa ajamaan. Kissa on , mutta sillä ei ole ajakorttia.
- Anonyymi
heh, mull ei oo kissaakaa,,,
ikävä on
aivan semmonen kummallinen ikävä, jota ei osaa oikein selittääkkää,,
on kuin tunteet olisi jotenki sekasi,
aivan kuin mun pitäisi löytää joku
tai jonkun pitäisi löytää minut,
hautuumallakaa ei enään halua rampata,
vein kyllä syksyn kukat sinne,
talvi saa nyt tulla,
sais tulla jotain muutaki mun lämään,,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh, mull ei oo kissaakaa,,,
ikävä on
aivan semmonen kummallinen ikävä, jota ei osaa oikein selittääkkää,,
on kuin tunteet olisi jotenki sekasi,
aivan kuin mun pitäisi löytää joku
tai jonkun pitäisi löytää minut,
hautuumallakaa ei enään halua rampata,
vein kyllä syksyn kukat sinne,
talvi saa nyt tulla,
sais tulla jotain muutaki mun lämään,,,,Sinun pitää mennä jonnekkin löydettäväksi. Kahvilaan vaikka tai eläkeläisten rientoihin. Täällä on tosi kiva mölkyn pelaus porukka, nauretaan ja taputellaan toisiamme kun tulee hyvä kaato. Viimeksi minä itekkin kastua kupsahdin ja oli monta nostajaa.
- Anonyymi
En ole noin vanha, mutta ajattelen samoin. Olisi ihanaa nyhjätä toisen samanikäisen kainalossa ja halailla ja juuri noin ettei seksuaalisesti vaan lämpöisenä läheisenä.
- Anonyymi
Meidän pitäisi löyttää ystävä jonka kanssa voisi puhua ihan kaikkea
kuten ennen vahaan
oli niitä kavereita,
- Anonyymi
Mull on ikävä
onko sulla
mitä keksittäisiin,
tuukko meille
vai mennäänkö teille,,,
missä oooooot
vastaa,,,, ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,542392Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.982092Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e962054Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241977MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141815Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5331698Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S111604Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?511419Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411373Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.751329