Itselläni on todella pieni kalu ja vähän pelottaa että aletaanko asian takia kiusaamaan, kun muut näkevät.
Kiusataanko pienimunaisia lukiossa?
12
1135
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuollaisessa kiusaamisessa mitään järkee oo ja en ymmärrä miten toisenn kalun koko kuuluu muille, mutta joo todennäköisesti siitä kiusataan :( mulla kans on pieni ja 6luokalta asti mua on kiusattu siitä ja mulle on sanottu ettei kukaan tyttö voi pitää näin pienestä😢
- Anonyymi
Voi olla että kiusataan, mutta se ei kerro mitään kiusatun ihmisarvosta vaan pelkästään kiusaajien typeryydestä. Heiltä voi myös aina kysyä "oleksä homo kun vahtaat toisten vehkeitä?" (Kiusaajat ovat usein niin lapsellisia, että homoepäily voi aada heidän vaikka vähän pelkäämään - "entäs jos mä olenkin homo?" - ja se on heille ihan oikein. Me normaaliälyiset toki tiedämme, ettei homous ole mitenkään epänormaalia vaan vain vähän harvinaisempaa kuin heterous.)
Kalun koko levossa ei edes kerro mitään erektiopituudesta ja aika pienikin voi kasvaa aika isoksi.
Hyvä muuten että puhut kalusta etkä munasta. Munat ovat nimittäin ne kaksi pallukkaa siinä pussissa kalun alapuolella. : )
Nimim. 18 vuotta, kalu 6 cm levossa, 13 cm eli ihan keskikokoinen jäykkänä - Anonyymi
Ei kiusata. Koolla ei väliä vaan miten sitä käytää.Miten kohtelet naisa, ymm. Keneläkän ei ole se suuri lepotilassa.
- Anonyymi
Kyllä joillakin on. Itsellä levossa varmaan 13cm, mutta ei se sit erektiossa kasva ku korkeintaan 3senttiä tuskin sitäkään. Se vain kovettuu ja hieman nousee pystyyn.
- Anonyymi
HYvä että koitat pieni kalusta kannustaa.Mutta pieni on pieni.Ja miksikään muuksi ei muutu.Tytöt kyllä valitsee(naiset) ison mielummin,kuin pienen ja se on totuus.Jäljelle jäänneet saavat sen minkä saavat.isoja kun ei oo kaikille jakaa.Jämät saa ne jotka eivät niitä onnistuneet saamaan.Kumma kyllä komeimmat naiset ne saa...vai onko kummaa....???Mulla Lepo 16cm ja muuten 23X5.Käytän sitä hyvin ja olen kestävä.Samoin esileikit ym kuuluu hommaan
- Anonyymi
Ei kiusata, idiootteja ovat jos niin tekis.
- Anonyymi
Kun näin tämän keskustelun otsikon, ensimmäinen ajatukseni; Mitä helvettiä.
Miks ihmiset kiusais siitä? Okei, ymmärrän että saattaa olla joku joka kiusaa, mutta ei sil oikeesti oo mitään välii. Ei oikeasti ole. - Anonyymi
Luulisi siellä olevan muutakin tekemistä.
- Anonyymi
Älä näytä sitä tytöille , niin ei kiusata.
- Anonyymi
Muna on muuten slangi-ilmaus penikselle, munat taas sitten on kivekset.
Jäin ihmettelemään mistä kukaan saisi tietää toisen peniksen koon? Meillä ainakin lukion liikuntatunnit oli aina päivän viimeiset tunnit, joten ei ollut ns.pakko mennä suihkuun. Eikä lukiossa suihkuunmenoa muutenkaan opettajat käyttää tai pakota.- Anonyymi
Tämä on vain taas tyyppi joka haluaa huomiota elimelleen eikä oikea kysymys. Niitä on täällä aika paljon.
- Anonyymi
meinaatko munasillaan kävellä koulussa?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778