Kiusataanko pienimunaisia lukiossa?

Anonyymi

Itselläni on todella pieni kalu ja vähän pelottaa että aletaanko asian takia kiusaamaan, kun muut näkevät.

12

1135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän tuollaisessa kiusaamisessa mitään järkee oo ja en ymmärrä miten toisenn kalun koko kuuluu muille, mutta joo todennäköisesti siitä kiusataan :( mulla kans on pieni ja 6luokalta asti mua on kiusattu siitä ja mulle on sanottu ettei kukaan tyttö voi pitää näin pienestä😢

• Anonyymi

Voi olla että kiusataan, mutta se ei kerro mitään kiusatun ihmisarvosta vaan pelkästään kiusaajien typeryydestä. Heiltä voi myös aina kysyä "oleksä homo kun vahtaat toisten vehkeitä?" (Kiusaajat ovat usein niin lapsellisia, että homoepäily voi aada heidän vaikka vähän pelkäämään - "entäs jos mä olenkin homo?" - ja se on heille ihan oikein. Me normaaliälyiset toki tiedämme, ettei homous ole mitenkään epänormaalia vaan vain vähän harvinaisempaa kuin heterous.)

Kalun koko levossa ei edes kerro mitään erektiopituudesta ja aika pienikin voi kasvaa aika isoksi.

Hyvä muuten että puhut kalusta etkä munasta. Munat ovat nimittäin ne kaksi pallukkaa siinä pussissa kalun alapuolella. : )

Nimim. 18 vuotta, kalu 6 cm levossa, 13 cm eli ihan keskikokoinen jäykkänä

• Anonyymi

Ei kiusata. Koolla ei väliä vaan miten sitä käytää.Miten kohtelet naisa, ymm. Keneläkän ei ole se suuri lepotilassa.

• Anonyymi

Kyllä joillakin on. Itsellä levossa varmaan 13cm, mutta ei se sit erektiossa kasva ku korkeintaan 3senttiä tuskin sitäkään. Se vain kovettuu ja hieman nousee pystyyn.

• Anonyymi

HYvä että koitat pieni kalusta kannustaa.Mutta pieni on pieni.Ja miksikään muuksi ei muutu.Tytöt kyllä valitsee(naiset) ison mielummin,kuin pienen ja se on totuus.Jäljelle jäänneet saavat sen minkä saavat.isoja kun ei oo kaikille jakaa.Jämät saa ne jotka eivät niitä onnistuneet saamaan.Kumma kyllä komeimmat naiset ne saa...vai onko kummaa....???Mulla Lepo 16cm ja muuten 23X5.Käytän sitä hyvin ja olen kestävä.Samoin esileikit ym kuuluu hommaan

• Anonyymi

Ei kiusata, idiootteja ovat jos niin tekis.

• Anonyymi

Kun näin tämän keskustelun otsikon, ensimmäinen ajatukseni; Mitä helvettiä.
      Miks ihmiset kiusais siitä? Okei, ymmärrän että saattaa olla joku joka kiusaa, mutta ei sil oikeesti oo mitään välii. Ei oikeasti ole.

• Anonyymi

Luulisi siellä olevan muutakin tekemistä.

• Anonyymi

Älä näytä sitä tytöille , niin ei kiusata.

• Anonyymi

Muna on muuten slangi-ilmaus penikselle, munat taas sitten on kivekset.

Jäin ihmettelemään mistä kukaan saisi tietää toisen peniksen koon? Meillä ainakin lukion liikuntatunnit oli aina päivän viimeiset tunnit, joten ei ollut ns.pakko mennä suihkuun. Eikä lukiossa suihkuunmenoa muutenkaan opettajat käyttää tai pakota.

• Anonyymi

Tämä on vain taas tyyppi joka haluaa huomiota elimelleen eikä oikea kysymys. Niitä on täällä aika paljon.

• Anonyymi

meinaatko munasillaan kävellä koulussa?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3650
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      71
      1928
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1214
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      65
      1035
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe