Hei, kertokaa, onko sukunimen vaihtaminen nykyään hankala prosessi. Olen yh-äiti ja ex puoliso eli lasten isä ei ole enää mukana hoitamassa lapsia ja elämässä. Valittaa vaan ja tekee kaiken hankalaksi, esim elatusmaksua ei haluaisi suorittaa..
Millä perusteilla olette saaneet vaihdettua lapsen sukunimen äidin sukunimeksi?
Uusi sukunimi lapsille
16
67
Vastaukset
- Anonyymi
YH päättää yksin lapsen nimestä.
- Anonyymi
Tehän voitte isänpäivänä keskustella asiasta, kun vihdoinkin tapaat lapsesi. Sinullahan on laillinen oikeus tavata heidät, koska ne päätökset ja lausunnot ovatkin olleet laittomia - vai oletko kenties vain sittenkin valehdellut asian ja et voikaan tavata heitä? Silloin joutunet taas viettämään isänpäiväsi yksin ja massapostittelet taas ulostetta s24:lle. Se on sinulle sopivaa touhua.
- Anonyymi
Niin se tokkiinsa männöö, mut onneksi se piätös olj laijnvuastoinnee, ett kyl työ niitä ommii mukuloita voisit tavata jos vuan halusiit, mut ku taidat olla vähän tyhmäpuolleinen ja katkerakki mieheksi vai ookko työ ees mies, jis työ ootkin vuon joku akne?
- Anonyymi
Uudelle elätinmallille ei olekaan juuri mitään uutta keksitty sitten lainkeksimisen.
- Anonyymi
Lain"säätämisen"
- Anonyymi
Vaihda vain omasi, anna lasten pitää isänsä sukunimi.
Se on ihan sama mitä nimeä käytetään, sinä haluat wittuuttasi vaihtaa lasten nimet kostaaksesi exällesi, ei kannata olla niin katkera, et voita sillä yhtään mitään.- Anonyymi
Eikö se päätös ollutkaan laiton? Tarkoitatko ettet näekään lapsiasi isänpäivänä?? Oletko valehdellut, että se lausunto oli perätön??
- Anonyymi
On se, ja se myös maksaa.
- Anonyymi
Ei maksa
- Anonyymi
Koska maksaa?
- Anonyymi
Ei ole, koska maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, koska maksaa?
Maksaa tositteita vastaan. Heti kun laskutat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksaa tositteita vastaan. Heti kun laskutat.
Laskettu vuonna 2016- lasku maksamatta ja viivästyskorot juoksee..
- Anonyymi
Velka vanhenee, ellei sitä peri aktiivisesti. Kolme vuotta on vanhenemisaika laskustusasioissa.
- Anonyymi
Täytät vaan maistraatin paperin.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606544- 1003382
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252706- 212338
- 271891
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251620
- 321468
- 491462
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423