Seurasin aktiivisesti palstaa joskus 2000 luvun alussa. Sama meininki jatkuu vieläkin. Loistavaa! Vanhoja näyttää olevan vielä paikalla ja uusi sukupolvi on kasvanut asunnon osto/myynti/vuokraus-ikään. Onko paikalla esim. isä/poika rommaajia tai ajoissa myyneitä tai jopa kuplanhuipulla ostaneita?? Onko polvi pojasta parantunut? Ovatko asenteet periytyneet nuoremmalle sukupolvelle? Onko kukaan oppinut mitään 20 vuodessa?
Onko palstalla vietetty jo 20 v juhlat?
Anonyymi
3
73
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ollaan!!
En tiedä kelpaanko, koska ostin ensimmäisen talon 22 vuotta sitten, myin myöhemmin yli tuplahinnalla, rakennutin uuden KPPV:n kanssa ja senkin arvo nyt raketoi. Ollaan sentään vain 9.5km Tomppeliaukion kirkon aukiolta.
Nyt pystykoira ulos.
OK-King - Anonyymi
Olen maannut soffalla 20v. tuhnut ummehtuneet tapetteihin. Läskin vuokraisännän mielestä olen korvausvelvollinen. Tilillä riihikuivaa 80.000mk odottaa vain ostoajankohtaa. Laskelmieni mukaan sillä saa eirasta 80m2.
- Anonyymi
Siis yli 13th euroa. No huh huh mikä tili, sillä saa komian paskahuussin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813