Seurasin aktiivisesti palstaa joskus 2000 luvun alussa. Sama meininki jatkuu vieläkin. Loistavaa! Vanhoja näyttää olevan vielä paikalla ja uusi sukupolvi on kasvanut asunnon osto/myynti/vuokraus-ikään. Onko paikalla esim. isä/poika rommaajia tai ajoissa myyneitä tai jopa kuplanhuipulla ostaneita?? Onko polvi pojasta parantunut? Ovatko asenteet periytyneet nuoremmalle sukupolvelle? Onko kukaan oppinut mitään 20 vuodessa?
Onko palstalla vietetty jo 20 v juhlat?
Anonyymi
3
67
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ollaan!!
En tiedä kelpaanko, koska ostin ensimmäisen talon 22 vuotta sitten, myin myöhemmin yli tuplahinnalla, rakennutin uuden KPPV:n kanssa ja senkin arvo nyt raketoi. Ollaan sentään vain 9.5km Tomppeliaukion kirkon aukiolta.
Nyt pystykoira ulos.
OK-King - Anonyymi
Olen maannut soffalla 20v. tuhnut ummehtuneet tapetteihin. Läskin vuokraisännän mielestä olen korvausvelvollinen. Tilillä riihikuivaa 80.000mk odottaa vain ostoajankohtaa. Laskelmieni mukaan sillä saa eirasta 80m2.
- Anonyymi
Siis yli 13th euroa. No huh huh mikä tili, sillä saa komian paskahuussin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202570Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301148
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41128- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel98949Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812