Onko palstalla vietetty jo 20 v juhlat?

Anonyymi

Seurasin aktiivisesti palstaa joskus 2000 luvun alussa. Sama meininki jatkuu vieläkin. Loistavaa! Vanhoja näyttää olevan vielä paikalla ja uusi sukupolvi on kasvanut asunnon osto/myynti/vuokraus-ikään. Onko paikalla esim. isä/poika rommaajia tai ajoissa myyneitä tai jopa kuplanhuipulla ostaneita?? Onko polvi pojasta parantunut? Ovatko asenteet periytyneet nuoremmalle sukupolvelle? Onko kukaan oppinut mitään 20 vuodessa?

3

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ollaan!!

En tiedä kelpaanko, koska ostin ensimmäisen talon 22 vuotta sitten, myin myöhemmin yli tuplahinnalla, rakennutin uuden KPPV:n kanssa ja senkin arvo nyt raketoi. Ollaan sentään vain 9.5km Tomppeliaukion kirkon aukiolta.

Nyt pystykoira ulos.

OK-King

• Anonyymi

Olen maannut soffalla 20v. tuhnut ummehtuneet tapetteihin. Läskin vuokraisännän mielestä olen korvausvelvollinen. Tilillä riihikuivaa 80.000mk odottaa vain ostoajankohtaa. Laskelmieni mukaan sillä saa eirasta 80m2.

• Anonyymi

Siis yli 13th euroa. No huh huh mikä tili, sillä saa komian paskahuussin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      547
      6906
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      320
      2570
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      2005
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1216
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      30
      1148
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1128
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      84
      961
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      949
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      925
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      41
      812
    Aihe