Tuli mieleeni

Anonyymi

Että oliko ne päivät jolloin katsoin sinuun elämäsi parhaita päiviä?

86

1530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lasteni syntymät ovat olleet elämäni parhaita päiviä.

      • Anonyymi

        Luonnollisesti ei voi tuollaiseen verrata, lapset ovat tietysti tärkeimpiä, mutta luulen ettei tässä nyt ihan tuota kuitenkaan haettu.


    • Anonyymi

      Mulle ainakin oli se koko 2,5 kk elämäni parhaita päiviä!

    • Anonyymi

      Jos olisi katsoisit edelleen💩

      • Anonyymi

        Kun kosketit kättäni

        Ehdottomasti elämäni huippuhetki

        Kulti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kosketit kättäni

        Ehdottomasti elämäni huippuhetki

        Kulti

        Voi kiitos 😏😘 (joku sivusta)


    • Anonyymi

      Minulla ei ole lapsia, ja entiset kumppanit olivat petollisia.
      Sinut kohdatessani koin jotain, mitä eivät sanat pysty kuvailemaan.
      Sen jälkeen on sinun tapaamisesi ja silmiisi katsominenkin tuntunut niin ihanalta, että tiedän, ettei kukaan toinen voi tuottaa samanlaista tunnetta. Siis, jos olisit hän. Hän, jota rakastan.
      n>m

      • Anonyymi

        Samat ajatukset ja kokemukset tälläkin naisella. Mutta joudun hänet unohtamaan, tiedän että kiinnostan häntä mutta en vain tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat ajatukset ja kokemukset tälläkin naisella. Mutta joudun hänet unohtamaan, tiedän että kiinnostan häntä mutta en vain tarpeeksi.

        Mistä tiedät, ettet tarpeeksi? Oletko suoraan lähestynyt häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat ajatukset ja kokemukset tälläkin naisella. Mutta joudun hänet unohtamaan, tiedän että kiinnostan häntä mutta en vain tarpeeksi.

        Et kiinnosta tippaakaan ap🦍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, ettet tarpeeksi? Oletko suoraan lähestynyt häntä?

        En lähestynyt, enkä kyllä aiokkaan, loppujenlopuksi aika paskaläjä koko äijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, ettet tarpeeksi? Oletko suoraan lähestynyt häntä?

        Olen tehnyt kasvotusten ja viesteilläkin yksipuolisesti joskus tikusta asiaa, viestein ei vastaa kuin äärimmäisen harvoin ja kasvotusten keskustelut ovat lyhyitä ja hyvä jos ei pakene kun menen jututtamaan. On kääntynyt toiseen suuntaankin sen sileän tien kun on nähnyt minut. Ei mielestäni hakeudu oikeastaan luokseni tai edes samaan paikkaan vaikka katseleekin sitten muutoin ja joskus pitkäänkin silmiin. Vaikuttaa toisinaan hermostuneelta ja on kanssani ehkä erilainen kuin muiden, rento ja flirttailee jopa toisille. Mutta minun kanssani on vain välillä vähän sellainen lempeä jos on siis hyvä päivä, vaihdellen jopa todella töykeä ja töksäyttelevä. Olen järkiintynyt ja ajatellut siis että pitää ehkä korkeintaan nättinä mutta ei sen enempää. Minä puolestani en saa häntä mielestäni ja haluaisin tutustua mutta en uskalla enää tehdä mitään sillä onhan tuo jo selkeää etten kiinnosta yksinkertaisesti tarpeeksi. Sille ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt kasvotusten ja viesteilläkin yksipuolisesti joskus tikusta asiaa, viestein ei vastaa kuin äärimmäisen harvoin ja kasvotusten keskustelut ovat lyhyitä ja hyvä jos ei pakene kun menen jututtamaan. On kääntynyt toiseen suuntaankin sen sileän tien kun on nähnyt minut. Ei mielestäni hakeudu oikeastaan luokseni tai edes samaan paikkaan vaikka katseleekin sitten muutoin ja joskus pitkäänkin silmiin. Vaikuttaa toisinaan hermostuneelta ja on kanssani ehkä erilainen kuin muiden, rento ja flirttailee jopa toisille. Mutta minun kanssani on vain välillä vähän sellainen lempeä jos on siis hyvä päivä, vaihdellen jopa todella töykeä ja töksäyttelevä. Olen järkiintynyt ja ajatellut siis että pitää ehkä korkeintaan nättinä mutta ei sen enempää. Minä puolestani en saa häntä mielestäni ja haluaisin tutustua mutta en uskalla enää tehdä mitään sillä onhan tuo jo selkeää etten kiinnosta yksinkertaisesti tarpeeksi. Sille ei voi mitään.

        Toksisia nämä forumit, naamakirjasta löytyy jos haluat jutella vaikka koko yön. Fyrkat dokattu ja ulkona galsa. Toisen seurassa niin jäätyy, ettei saa edes sanotuksi "hei mitä kuuluu?" Voimakkaita tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähestynyt, enkä kyllä aiokkaan, loppujenlopuksi aika paskaläjä koko äijä.

        Siiskö tuo paskaläjääijäkö on lähestynyt sinua, hän siis pitää sinusta mutta sinun tunteesi ovat jotain aivan muuta.


    • Anonyymi

      Ilon päiviä olivat...🌝

      • Anonyymi

        Hyi, elä kuvittele!!


    • Anonyymi

      No ei tää varmaan mulle oo. Mutta siis kyllä, ehdottomasti oli. Toivottavasti vielä parempia päiviä olisi luvassa...

    • Anonyymi

      Ois kiva tietää kenelle tää on?

      • Anonyymi

        Vesimiehelle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesimiehelle :)

        Olivat ne. Mutta kai niitä on tulossa lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesimiehelle :)

        Aquaman?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aquaman?????

        Naiselle joka on vesimies :)


    • Anonyymi

      Oli ne. Lisääkin voisi olla 😉

      • Anonyymi

        Hyvin mielellään lisää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin mielellään lisää!

        Ehdottomasti! 😉🤩


    • Anonyymi

      2.Tessalonikalaiskirje:
      2:4
      🌍
      2.Korinttolaiskirje:
      11:20
      🗺
      Daniel.11:36

    • Anonyymi

      Sieltä täältä muutama hatara muistikuva ja kysymys hyvä onkin siinä miksi näin koska muistissani ei muuten koskaan ole ollut ongelmia vaan päinvastoin.

      • Anonyymi

        Pyörällä päästäsi, näemmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörällä päästäsi, näemmä

        Muistoja

        The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl


    • Anonyymi

      Lukeutuu ehdottomasti elämäni parhaimpien päivien joukkoon. Paljon olen katseita saanut, mutta en koskaan siihen katseeseen verrattavia. Jännä miten sitä katsetta janoaa, muttei meinaa uskaltaa katsoa. Sen voima vie mukanaan.

      • Anonyymi

        Se kertoo paljon

        Katse

        Kosketus vielä enemmän

        Enemmän kuin sanat

        Ei unohdu tähtihetket


      • Anonyymi

        Ja moni pyörtynyt olet niin kauhea!! 😤


      • Anonyymi

        No me miehet nyt vaan ollaan niin herkkiä pyörtymään naisen katseesta.


      • Anonyymi

        Mitähän tunteita sinun omassa päässäsi on ja ketä kohtaan kun jaksat katkerana vahtia netinkäyttäjiä kuin tuntisit heidät ja heidän tilanteet? Tarvitset apua ja olen iloinen jos joku jaksaa sinua kaikesta huolimatta paapoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo paljon

        Katse

        Kosketus vielä enemmän

        Enemmän kuin sanat

        Ei unohdu tähtihetket

        Ei se mies kuulemma tunne edes sinua ap, tuuleen huutelet! Taiat olla maksettu kiusaaja trolli! Sinut kyllä tunnetaan, kuvakin paljastaa paljon, vaikka esiinnyt siinä melkein ilman peruukkia!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mies kuulemma tunne edes sinua ap, tuuleen huutelet! Taiat olla maksettu kiusaaja trolli! Sinut kyllä tunnetaan, kuvakin paljastaa paljon, vaikka esiinnyt siinä melkein ilman peruukkia!!

        Ei hyväne aika


    • Anonyymi

      Jos pohdit tuota, olivatko ne päivät parhaita päiviä sinulle?

      Ja oma vastaukseni kysymykseen… Anteeksi, että sanon näin, mutta elämässäni on usein hyviä päiviä, kun olen luonnostaan positiivinen… Joten en osaa sanoa tarkkaa vastausta, mutta mieleenpainuvia päiviä ne ainakin olivat.

    • Anonyymi

      Katkeransuloisia ennemminkin olivat, muille suodaan enemmän.

    • Anonyymi

      Ei ollut. Se tunneyhteys välillämme oli ainutlaatuista elämässäni, mutta varsinaista onnea en kanssasi ole kokenut.

      Ja minähän kyllä tiedän, miltä onnellisuus tuntuu. Tiedätkö sinä?

      Teinkö sinut hurjan onnelliseksi, kun katsoin sinuun? Siksikö jaksat roikkua toivossasi?

      n--->m

      Mietin juuri, että monet ihmiset koittavat epätoivoisesti manipuloimalla ja kyykyttämällä saada hallintaansa sen ihmisen, josta saavat onnentunnetta itselleen. Ikäänkuin peläten, että muuten onni karkaa, jossei sitä saa tiukasti valtansa alle. Surullista, kertoo huonosta itsetunnosta. Että ihminen luulee, ettei ole itse kykeneväinen pitämään onnea ja rakkautta elossa.

      Onni ja rakkaus ei toimi niin. Ne tukahtuu vain kuoliaaksi ja toinen ihminen alkaa pelkäämään ja inhoamaan alistajaa.

      • Anonyymi

        Sivusta vaan. Et tehnyt. Tiedän mitä on olla oikeasti onnellinen. Mutta olet erikoisen mielenkiintoinen. Siis ihan äärimmäisen kiehtova. Kiinnostavin, joka on jäänyt niin vahvasti koskaan mieleen, ikinä. Siksi. Mutta en kyllä halua vainota yhtään ketään. En edes sinua. Ei kuulu tapoihin. Ei ole koskaan kuulunut. Mutta hän kyllä tietää sen etten ole vainoaja. Enkä tuputa itseäni, sillä kunnioitahan myös itseäni. En ainakaan sopimattomasti. Joku roti sentään. Katseita on monia muitakin jos ei miellytä. Ja pitää ymmärtää kun toinen haluaa rauhan. Vaihtaa sit vaan. Tunteet tulee ja menee...


      • Anonyymi

        Mutta siinä samaa mieltä, ettei alistamalla. Rakkautta kun ei voi pakottaa. Sitä joko on tai ei ole. Eivät aikki eivät koe yhtä voimakkaasti jo pelkästä katseesta, useimpien pitää saada fyysistä kosketusta ennen kuin mitään onnellisuutta tulee. Se on siis myös ehkä ei niin antavaa. Katseessaan on jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vaan. Et tehnyt. Tiedän mitä on olla oikeasti onnellinen. Mutta olet erikoisen mielenkiintoinen. Siis ihan äärimmäisen kiehtova. Kiinnostavin, joka on jäänyt niin vahvasti koskaan mieleen, ikinä. Siksi. Mutta en kyllä halua vainota yhtään ketään. En edes sinua. Ei kuulu tapoihin. Ei ole koskaan kuulunut. Mutta hän kyllä tietää sen etten ole vainoaja. Enkä tuputa itseäni, sillä kunnioitahan myös itseäni. En ainakaan sopimattomasti. Joku roti sentään. Katseita on monia muitakin jos ei miellytä. Ja pitää ymmärtää kun toinen haluaa rauhan. Vaihtaa sit vaan. Tunteet tulee ja menee...

        En koskaan pitänytkään sinua minään vainoajana. Intensiivinen luonne olet ja avoin näyttämään tunteesi. Sitä en sinussa koskaan pelännyt, päinvastoin..Pelkäsin vain heikkouttasi, syytettäsi, aiheetonta moitetta.

        Minä olen kuin Sfinksi, kylmä mysteeri, ulkopuolisille; mutta polttava rakkaus niille, jotka valitsevat kulkea kanssani.

        Siinä välimatkassa on Kiirastuli, muuri, miljoona valovuotta. Suudelman mittainen ikuisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vaan. Et tehnyt. Tiedän mitä on olla oikeasti onnellinen. Mutta olet erikoisen mielenkiintoinen. Siis ihan äärimmäisen kiehtova. Kiinnostavin, joka on jäänyt niin vahvasti koskaan mieleen, ikinä. Siksi. Mutta en kyllä halua vainota yhtään ketään. En edes sinua. Ei kuulu tapoihin. Ei ole koskaan kuulunut. Mutta hän kyllä tietää sen etten ole vainoaja. Enkä tuputa itseäni, sillä kunnioitahan myös itseäni. En ainakaan sopimattomasti. Joku roti sentään. Katseita on monia muitakin jos ei miellytä. Ja pitää ymmärtää kun toinen haluaa rauhan. Vaihtaa sit vaan. Tunteet tulee ja menee...

        Ymmärrätkö, että se mies on naimisissa rakkaansa kanssa, joten se turpa nyt umpeen. Sinnuu ei tarvita! Hahahaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siinä samaa mieltä, ettei alistamalla. Rakkautta kun ei voi pakottaa. Sitä joko on tai ei ole. Eivät aikki eivät koe yhtä voimakkaasti jo pelkästä katseesta, useimpien pitää saada fyysistä kosketusta ennen kuin mitään onnellisuutta tulee. Se on siis myös ehkä ei niin antavaa. Katseessaan on jotain.

        Niin, ja siis onkin vähemmän antavaa kun ei jo pelkkä katse jo saa aikaan voimakkaita tuntemuksia. Sitten kun fyysisyys ja läheisyys lisätään kiinnostavan ihmisen huimiin silmiin/katseisiin niin se räjäyttää koko tajunnan kerrasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan pitänytkään sinua minään vainoajana. Intensiivinen luonne olet ja avoin näyttämään tunteesi. Sitä en sinussa koskaan pelännyt, päinvastoin..Pelkäsin vain heikkouttasi, syytettäsi, aiheetonta moitetta.

        Minä olen kuin Sfinksi, kylmä mysteeri, ulkopuolisille; mutta polttava rakkaus niille, jotka valitsevat kulkea kanssani.

        Siinä välimatkassa on Kiirastuli, muuri, miljoona valovuotta. Suudelman mittainen ikuisuus.

        Tuota...

        "Pelkäsin vain heikkouttasi, syytettäsi, aiheetonta moitetta."

        No nyt saat kyllä luvan hieman perustella tarkemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota...

        "Pelkäsin vain heikkouttasi, syytettäsi, aiheetonta moitetta."

        No nyt saat kyllä luvan hieman perustella tarkemmin?

        Niin ja luo ne käsitykset minusta ihan puhumalla kasvokkain eikä kirjoituksien perusteella. Voi tulla ihan oikeasti täysin väärä kuva. Tai se ei ole enää samanlainen kuin silloin. Ihminen voi liioitella tsi olla muuttunut jne. Ei pidä tuomita jos ei tunne oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja luo ne käsitykset minusta ihan puhumalla kasvokkain eikä kirjoituksien perusteella. Voi tulla ihan oikeasti täysin väärä kuva. Tai se ei ole enää samanlainen kuin silloin. Ihminen voi liioitella tsi olla muuttunut jne. Ei pidä tuomita jos ei tunne oikeasti.

        Eli pitää uskaltaa rohkeasti tutustua että tuntisi oikeasti toisen. Olettamukset, huhupuheet, mielikuvat ja äkkipikaiset arviot eivät ole sitä. Vasta sitten voi sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota...

        "Pelkäsin vain heikkouttasi, syytettäsi, aiheetonta moitetta."

        No nyt saat kyllä luvan hieman perustella tarkemmin?

        Lol🌸

        Eihän mun nyt tarvi, kun jo kerran vastasit omaan kysymykseesi, varsin monimuotoisesti..

        Oon muutenkin vähän laiska selittelemään, hahhah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö, että se mies on naimisissa rakkaansa kanssa, joten se turpa nyt umpeen. Sinnuu ei tarvita! Hahahaa....

        Vaikutat aika avun tarpeessa olevalta kun huutelet ketjuissa joka väliin tämmöisiä ja kiusaat tuntemattomia ihmisiä. Mitä käytät ja kuinka kauan autuus kerralta kestää?


    • Anonyymi

      Ovat yhä:)

    • Anonyymi

      Ne oli, pitkään aikaan parhaita päiviä. En unohda niitä koskaan. :-)

    • Anonyymi

      No jos katsoit telepaattisesti ja nautittiin molemmat yhteisistä hetkistä, niin ne olivat minun parhaita hetkiä.

    • Anonyymi

      Olihan ne. Ei varmaan ap kyseessä mutta mies johon ihastuin, rakastuin, jämähdin..

      • Anonyymi

        Lisää niitä hetkiä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oli! En unohda koskaan😘😃

      • Anonyymi

        Hyvää jatkoa muru. Ei viestitellä enää.


    • Anonyymi

      Vain sinun olla halusin...😍

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aloitus ei ollut sulle vaan mulle. Mitään ei ole vielä rikottu. Ole jo hiljaa.


    • Anonyymi

      Kyllä näin voisi sanoa 😍

    • Anonyymi

      Hän katsoi munuun

    • Anonyymi

      Katsoi kuukausia

    • Anonyymi

      Ei vuosia kuitenkaan katsonut

    • Anonyymi

      Kyllä ne mieleen jäi mut ei nyt ihan onnellisimpia. Mut onnea sinällään kun ei vastaavaa pelkistä katseista koskaan kuin hänen kanssaan kokenut. Sillei jotenkin ihan uskomaton juttu... Edelleenkin.

      • Anonyymi

        No oli se onnea joo. Eräänlaista... Tunnustan. Pitäis vaan joskus tulevaisuudessa katsoa loppuun. En tiedä toteutuuko koskaan. Kerroin kaikki mieltäni painaneet asiani, joihin hänkin osaan ihan liittyi, ja jätin rauhaan hänet. Pitää aina kunnioittaa toisen tahtoa. Olen käynyt pohjalla ja asiat pikkusen joksikin aikaa olleet hunningolla, ei oikein siksi varmastikkaan tykännyt. On hyvin pedantti. Ei halua ongelmia. Kuka nyt haluaisikaan? - Ei kukaan täysjärkinen, vallankin jolla kokemusta ongelmaisista. Täytyy tosissaan nyt vaan reipastua ja otaa itseään niskasta kiinni. Aloitin jo. Suunta ylös, mars! Kyl se siitä kun ei ole muita vaihtoehtoja. Näin mennään!


    • Anonyymi

      No ei nyt kannata liioitella kuitenkaan.

      • Anonyymi

        Äläs nyt viiti, ku kumminki säkin onnesta ihan soikeena olit sen katseen edessä! ;D


    • Anonyymi

      No keskimäärin kun on elämää vielä niin paljon jäljellä, en voi sanoa niiden olevan parhaita, jos huominen onkin vielä parempi.
      Mutta voin sanoa olevan parasta tähän asti.

    • Anonyymi

      Ikimuistoisia. Niin kauniit silmät hänellä kaivatulla.

      • Anonyymi

        Minunkin kaivatulla on kauniit siniset silmät, Ai ai


    • Anonyymi

      Miksi kysyt? Olivatko ne sinun parhaita päiviäsi? Myönnetään, että sait pääni ihan sekaisin sillä ja järki pakeni ikkunasta ulos. Nyt tunteet ovat laimenneet, mutta muistan sen ikuisesti.

    • Anonyymi

      Sen hetkisen elämän kyllä. Ei voi verrata eri elämänvaiheisiin. Mulla on ollut parhaita päiviä joskus ennenkin.

    • Anonyymi
    • Lapseni syntymän jälkeen toiseksi paras.

    • Anonyymi

      Näin jälkikäteen ei todellakaan. Pelkkää petosta oli kaikki.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Parhaat päivät on juuri nyt. Heipparallaa

    • Anonyymi

      Velvollisuudet on hoidettu kaikki hyvin.

      • Anonyymi

        Ei kyllä tarvitse velvollisuudesta.


    • Anonyymi

      Silmät kieros mua kauhistuttaa. Joten ei.

    • Anonyymi

      Hyvää joulua sitä odotellessa

      • Anonyymi

        Samoin. Voi hyvin.


    • Anonyymi

      Parhaat päivät olleet aivan toisaalla, mitä asiaan tulee.

    • Anonyymi

      Katson sinua.

      • Anonyymi

        Eli ne päivät joina katson sinua ovat parhaita? :)


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe