Rattijuopumus ja aseluvat

Anonyymi

Elikkäs olen 16v poika, joka nyt tuossa viikonloppuna ajoi törkeän rattijuopumuksen.
Ensi kertaa olin niin humalassa ja tuli kotibileissä paniikki kun naapurit olivat soittaneet poliisin.
No vaikka viisas ja järkevä ihminen olenkin niin 2 promillen humalassa järkevyys katoaa ja paniikki tuli.
No ajoin noin 100metriä ja poliisi pysäytti.
Nyt aloin miettimään, että lähteekö tällaisesta yksittäisestä tapauksesta heti aseluvat pois vaikka olen kyllä harkitsevainen ja fiksu ihminen, mutta vahinkoja sattuu ja tämä nyt oli harvinaisen iso vanhinko.

6

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti lähtee. Katsotaan sitten viiden vuoden päästä oletko jo hieman aikuistunut.

• Anonyymi

Samaa on kysytty aikaisemminkin. Lähtee, niin on ainakin vastattu.

• Anonyymi

Lähtee. Viimeistään ensiviikolla saat virallisen ilmoituksen asiasta.

• Anonyymi

!6 vuotiaalla ei ole aselupia.

• Anonyymi

Rinnakkaislupa voi olla 15vuotiaana. En usko että vaikuttaa tuo yksi pikku ajomatka. Putkaan ei kannata joutua eikä uusia rikoksia tehdä , jos aiot asetta kannella laillisesti.
      Älä juo kovia humalatiloja. Ei niistä tule kuin ongelmia toisensa perään.

• Anonyymi

Syyniin joudut ainakin. Väkivalta rikos niin olisi jo aseet viety. Nykyään ei saa olla erehtyväinen jos on kantolupa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      120
      3305
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      75
      1735
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1491
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      49
      1280
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1145
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      85
      1045
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      66
      1023
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      944
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      78
      873
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      19
      857
    Aihe