Rattijuopumus ja aseluvat

Anonyymi

Elikkäs olen 16v poika, joka nyt tuossa viikonloppuna ajoi törkeän rattijuopumuksen.
Ensi kertaa olin niin humalassa ja tuli kotibileissä paniikki kun naapurit olivat soittaneet poliisin.
No vaikka viisas ja järkevä ihminen olenkin niin 2 promillen humalassa järkevyys katoaa ja paniikki tuli.
No ajoin noin 100metriä ja poliisi pysäytti.
Nyt aloin miettimään, että lähteekö tällaisesta yksittäisestä tapauksesta heti aseluvat pois vaikka olen kyllä harkitsevainen ja fiksu ihminen, mutta vahinkoja sattuu ja tämä nyt oli harvinaisen iso vanhinko.

6

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti lähtee. Katsotaan sitten viiden vuoden päästä oletko jo hieman aikuistunut.

• Anonyymi

Samaa on kysytty aikaisemminkin. Lähtee, niin on ainakin vastattu.

• Anonyymi

Lähtee. Viimeistään ensiviikolla saat virallisen ilmoituksen asiasta.

• Anonyymi

!6 vuotiaalla ei ole aselupia.

• Anonyymi

Rinnakkaislupa voi olla 15vuotiaana. En usko että vaikuttaa tuo yksi pikku ajomatka. Putkaan ei kannata joutua eikä uusia rikoksia tehdä , jos aiot asetta kannella laillisesti.
      Älä juo kovia humalatiloja. Ei niistä tule kuin ongelmia toisensa perään.

• Anonyymi

Syyniin joudut ainakin. Väkivalta rikos niin olisi jo aseet viety. Nykyään ei saa olla erehtyväinen jos on kantolupa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2029
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1230
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1048
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 107
      898
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      844
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      739
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe