Elikkäs olen 16v poika, joka nyt tuossa viikonloppuna ajoi törkeän rattijuopumuksen.
Ensi kertaa olin niin humalassa ja tuli kotibileissä paniikki kun naapurit olivat soittaneet poliisin.
No vaikka viisas ja järkevä ihminen olenkin niin 2 promillen humalassa järkevyys katoaa ja paniikki tuli.
No ajoin noin 100metriä ja poliisi pysäytti.
Nyt aloin miettimään, että lähteekö tällaisesta yksittäisestä tapauksesta heti aseluvat pois vaikka olen kyllä harkitsevainen ja fiksu ihminen, mutta vahinkoja sattuu ja tämä nyt oli harvinaisen iso vanhinko.
Rattijuopumus ja aseluvat
6
367
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti lähtee. Katsotaan sitten viiden vuoden päästä oletko jo hieman aikuistunut.
- Anonyymi
Samaa on kysytty aikaisemminkin. Lähtee, niin on ainakin vastattu.
- Anonyymi
Lähtee. Viimeistään ensiviikolla saat virallisen ilmoituksen asiasta.
- Anonyymi
!6 vuotiaalla ei ole aselupia.
- Anonyymi
Rinnakkaislupa voi olla 15vuotiaana. En usko että vaikuttaa tuo yksi pikku ajomatka. Putkaan ei kannata joutua eikä uusia rikoksia tehdä , jos aiot asetta kannella laillisesti.
Älä juo kovia humalatiloja. Ei niistä tule kuin ongelmia toisensa perään. - Anonyymi
Syyniin joudut ainakin. Väkivalta rikos niin olisi jo aseet viety. Nykyään ei saa olla erehtyväinen jos on kantolupa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164456Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv622567Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61123- 66864
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 40806
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768