minua ja mun lapsia. Aina valittaa ja haukkuu, kuvittelevat omistavansa kaiken, vaikka mekin asumme heidän talossaan. Mies vaihtoi minuun kun ie kestänyt sitä entistä kanaa ja en ihmettele yhtään ettei näiä kananpoikiakaan jaksa, muttei kehtaa sanoo.
Me ei koskaan haukuta ketään vaan annetaan haukkua meitä, ollaan sen verran sivistyneitä että nauramme heille. Me nyt vaan asutaan täällä ja he saavat väistyä tai sopia niin että talo on myös meidän.
Miehen lapset kiusaavat
Anonyymi
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
Uusperheen perusarkea.
Sinun tulee karismallasi voittaa kakaroiden luottamus ja sitä kautta rakentaa kestävä perhe omilla toimillasi. - Anonyymi
Miesten lapset on niin huonosti kasvatettu, niin on jokaisessa uudessa perheessä jossa on mehen lapsia. On se kumma ettei niitä osta. Uusi äiti on avainasemassa hän kasvattaa ja hoivaa toisten lapsia, muttei mitään korvausta saa. Lpsilistä vie äiti joka ei kasvata. uudelle äidille pitää saada korvauslisää, jotta saa palkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423