Hyvinkö voidaan

Anonyymi

Onko Orimattilassa asiat hyvin? Ei..

97

1715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskosin että nytten Orimattilalaiset voivat hyvin kun Ville ja Osmo johtavat Orimattilaa. Kakku on iso ja hommia riittää. Kumpikin on ahkeria.

    • Anonyymi

      Kyllä ennen oli kaikki paremmin, niin Orimattilassa kun muuallakin. Orimattiula on siitä hyvässä tilanteessa että täällä on säästytty monikulttuurisuuden aiheuttamilta ikäviltä lieveilmiöiltä. Että se täällä on hyvin.

      • Anonyymi

        Orimattilassa syrjitään todellakin vähemmistöjä (paitsi idiootteja), mutta siitä huolimatta tai jopa sen takia Orimattila on läpimätä. On se kumma kun kaikki on todellakin poistettu ja silti Orimattilassa on rikollisuutta ja asiat päin helvettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilassa syrjitään todellakin vähemmistöjä (paitsi idiootteja), mutta siitä huolimatta tai jopa sen takia Orimattila on läpimätä. On se kumma kun kaikki on todellakin poistettu ja silti Orimattilassa on rikollisuutta ja asiat päin helvettiä.

        Tämä on niin todellista. Hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilassa syrjitään todellakin vähemmistöjä (paitsi idiootteja), mutta siitä huolimatta tai jopa sen takia Orimattila on läpimätä. On se kumma kun kaikki on todellakin poistettu ja silti Orimattilassa on rikollisuutta ja asiat päin helvettiä.

        Mikä sua vaivaa? Mene töihin luuseri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilassa syrjitään todellakin vähemmistöjä (paitsi idiootteja), mutta siitä huolimatta tai jopa sen takia Orimattila on läpimätä. On se kumma kun kaikki on todellakin poistettu ja silti Orimattilassa on rikollisuutta ja asiat päin helvettiä.

        Joo joo, mutta Jämsässä ja Jämsänkoskella on asiat vielä pahemmin, siellä ei ole tuvassa enää kukaan.


    • Anonyymi

      On asiat hyvin kun nyt meillä Orimattilassa on oma brändi Oosta Aahan ja uudet hupparit. Voiko joku vaatia enemmän?

      • Anonyymi

        Brändi on parasta sitten Hennan rakentamisen.


    • Anonyymi

      Orimattilassa oli asiat hyvin aikoinaan.
      Oli terveyskeskus jossa 24/7 päivystys.
      Oli työvoimatoimisto.
      Oli Ammattikoulu.
      Oli useita ravintoloita joissa hyvä meno.
      Oli paljon kauppoja.
      Kuuluttiin Uudenmaan lääniin.
      Oli hyvä kunnanjohtaja Aaltonen.

      Mitä hyvää enää on? Henna, mutta se ei kompensoi noita mitä mainitsin.

      • Anonyymi

        Henna on pelkkä kivireki eikä mitään muuta.


      • Anonyymi

        Oli oma poliisiasema.
        Oli paljon erilaisia kauppoja ja huoltsikoita, grillejä.
        Oli vaatetusalan firmoja.
        Oli nuorillekin töitä.
        Oli kauniita naisia ja komeitakin miehiä.
        Oli useita pankkeja.
        Oli kunnalla toimivat johtavat virkamiehet.
        Oli kyläkoulut ja kyläkaupat.
        Oli vilskettä Lahti-Loviisa radalla.

        Mitään hyvää ei enää ole paljonkaan. Paitsi OA-brändi, jota ei voita mikään.


    • Anonyymi

      Nyt on tuulta purjeissa ja Orimattila on menossa hyvään suuntaan. Brändi on huikea ja tuottaa tulosa. OA.

    • Anonyymi

      Oli snagareita missä syödä lihiksiä ja sahalta sai töitä, vaikka yheks päiväks jos oli rahapula. Ei menty saman tien sossuun itkemään kun ei ole töitä /rahaa.

    • Anonyymi

      Mistä niitä OA huppareita ja kasseja saa? Näytti taksi terollakin olevan mainos OAhuppari.

      • Anonyymi

        Ai bongi-Terolla?


      • Anonyymi

        Varmaan niitä voi ostaa näiltä brändi lähettiläiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan niitä voi ostaa näiltä brändi lähettiläiltä.

        Myykö suurlähettiläät niitä?


    • Anonyymi

      Orimattila elää nyt onnellisinta aikaa. On Henna ja brändi. Luksusta sanoisin.

      • Anonyymi

        Herska, brändy ja luxury toys. Samaa mieltä


    • Anonyymi

      ...toisinaan toivon ettei muutkaan voi hyvin, koska minun ei annettu.

      En kiukuttele, en hauku jne. tai en ainakaan ennen. On sääli että koskaan jouduin korottaa ääntäni. On sääli että edes huutamiseni ei ole aina auttanut. On sääli ettei asioita hoideta asiallisesti Orimattilassa ja KELAankin piti ärähtää että asiat hoidettiin, sellaiset asiat, jotka Lahdessa oli automaattisia. Miksi en saanut vain olla asiallinen ja hoitaa asiat järkevästi. Miksi minun pitää kinata ja ottaa KKV:hen yhteyttä ja raivota, jotta Vuokratalot suostuu... no edes jotain tekemään. Eihän ne ole vieläkään korjanneet joitain ongelmiaan.

      Minä en vaivaa ketään enkä tee väärin ja silti en saa olla rauhassa kaupassa. Vuosi vuodelta minua vain kiusataan enemmän ja aivan silmittömästi jo vainotaan lopulta. Miksi ette voi vain antaa kilttien ja harmittomien ihmisten olla rauhassa ja hoitaa ne asiat rauhassa ja asiallisesti. Mitään ei ikinä korjata.

      Se ehdollistaa, kun ei mitään ole tapahtunut ellei ole ärähtänyt. Ei ihme että Vuokrataloillakin on ne turbosuojukset siellä uudessa sijainnissaan. Kun ei ärähtämälläkään saa asioita hoidettua, niin ei ihme, jos joku menee "jututtamaan" kättä pidemmän kanssa. Lopulta ei täällä nimittäin muuten asiat toimi. Se vika kai mullakin oli postipakettien kanssa eli olisi pitänyt sen aseen kanssa tulla heti? Silläkö tavalla täällä saa palvelua? Millään muullakaan tavalla en saanut, myöhemminkään. He eivät ikinä palvelleet minua ja siirryin kotiinkuljetuksiin. Ja mitään en väärin tehnyt. Hiljalleen minua vain aina enemmän ja enemmän kiusattiin, vaikkei mitään alkuperäistä syytäkään ollut.

      Pankkikin kinaa vastaan ja VALEHTELEE (vuonna 2017). Mikään viranomainen ei ole luotettava. Kaikkia on pakko hiillostaa, kaikille on pakko ärähtää että se perse liikkuu. Kukaan kunnollinen, hyvä ihminen ei saa sitä palvelua koskaan. Heitä ei aiota ikinä auttaa. Se päivä ei koskaan tullut, eikä koskaan tule. Hyvät ihmiset karsiutuu täältä, kun heitä ei ikinä auteta. Vain kusipäät ja rikolliset pärjäävät, koska heitä ei haittaa rikkoa kaikkia sääntöjä.

      ...Orimattila on läpipaska paikka. Täällä on hyviä ihmisiä, mutta he joutuvat taistelemaan samojen ongelmien kanssa kuin minä. Mieli synkistyy ja alkaa haluamaan pahaa muille ihmisille. Se on silti ne pahantekijät, jotka sen paskan ansaitsevat. Heille ei meidän ärähtelyt auta, koska Vuokratalojenkin turvasysteemeistä voi huomata että he ovat ihan rutinoituneet hoitamaan ärhäkämpiäkin tilanteita. Sen he ovat ihan itse itselleen aiheuttaneet.

      • Anonyymi

        Kyllä on elämä vaikeaa jollakin. Menisit töihin, auttaa joutilaan elämään huomattavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on elämä vaikeaa jollakin. Menisit töihin, auttaa joutilaan elämään huomattavasti.

        Idiootti. Olen aina ollut työkyvytän ja nytkin elinikäisellä sairaseläkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti. Olen aina ollut työkyvytän ja nytkin elinikäisellä sairaseläkkeellä.

        Höpö höpö. Hyvin näyttää valittaminenkin onnistua, niin miksi ei työt sitten. Itsestä se on kiinni


      • Anonyymi

        Linnunpelätin tai jalkaraudan testaaja olisi oiva paikka sinulle. Käyhän kyselemässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linnunpelätin tai jalkaraudan testaaja olisi oiva paikka sinulle. Käyhän kyselemässä

        Ihan nyt kysyn että mistä moinen viha pedofilian uhreja kohtaan? Miksi te kiusaatte minua ja nimenomaan traumoillani?

        Olen kaikenmaailman sairaita ihmisiä tavannut, mutta te olette jotain todella omituista. Ymmärrätkö sinä että olet todella häiriintynyt? Tajuatko sitä?

        ...Et taida voida hyvin, ei, ei. Pääsi ei voi hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nyt kysyn että mistä moinen viha pedofilian uhreja kohtaan? Miksi te kiusaatte minua ja nimenomaan traumoillani?

        Olen kaikenmaailman sairaita ihmisiä tavannut, mutta te olette jotain todella omituista. Ymmärrätkö sinä että olet todella häiriintynyt? Tajuatko sitä?

        ...Et taida voida hyvin, ei, ei. Pääsi ei voi hyvin.

        Ihan oikeasti mene hoitoon noitten sun luulojesi takia. Se ei ole normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti mene hoitoon noitten sun luulojesi takia. Se ei ole normaalia.

        Ai, mä vain luulen olevani elinikäisellä sairaseläkkeellä? :DDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linnunpelätin tai jalkaraudan testaaja olisi oiva paikka sinulle. Käyhän kyselemässä

        Tiesitkö että täällä Orimattilassa olisi kuulemma parempi vain antaa asioiden olla ja kääntää niille selkänsä. Kellonaika on myös sellainen ettet voisi olla täällä kirjoittamassa olematta joutilas itse. Otapa niistä vaarin.


      • Anonyymi

        Te? Itehän sä siinä auot päätäsi joka asiassa. Pää kiinni tai kestä. Ei se sen kummempaa oo


      • Anonyymi

        Muista, että meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin odottamaan. Älä välitä, jos täällä jollakin on käärmeen kieli. Hän kohtaa jossain vaiheessa itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te? Itehän sä siinä auot päätäsi joka asiassa. Pää kiinni tai kestä. Ei se sen kummempaa oo

        "Itehän sä siinä auot päätäsi joka asiassa"

        Nämä on todellakin olleet vittumaiset vuodet täällä taas vuodesta 2016 lähtien ja on ollut kerrottavaa! Jestas! Aloitin silti vasta kun tietokoneeni varastettiin 15.06.2021 eli tasan kaksi vuotta sitten. Paskaa oli jo sitä ennen. Ensimmäisen valitukseni kauppaan tein vasta helmikuussa 2022. Ei, minä en ole aukonut päätäni täällä enkä ainakaan paikanpäällä! Joka kerta minulla on ollut hyvä syy tehdä valitus. Kenelläkään ei koskaan ollut syytä kohdella minua huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista, että meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin odottamaan. Älä välitä, jos täällä jollakin on käärmeen kieli. Hän kohtaa jossain vaiheessa itsensä.

        Hän saa kohdata pesäpallomailan. Jumalakaan ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti mene hoitoon noitten sun luulojesi takia. Se ei ole normaalia.

        (ja EKA OSA uudestaan, koska joku poisti edellisen)
        Hoidot lopettiin vuonna 2016, koska vuosikausien terapioiden jälkeen ne totesi ettei ne musta kalua saa. Mitkään hoidot ei siis auta eikä mihinkään "hoitoihin meno" siis ole tapahtumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mä vain luulen olevani elinikäisellä sairaseläkkeellä? :DDDD

        (ja TOKA osa uudestaan, koska joku poisti edellisen)
        Te idiootit, älyllisestivajaat sontakasat olette vain kiusanneet sairasta ihmistä vuosikausia. Tosiasiat ei siitä muutu. Jos teillä on olo että perse kestää, niin sitten teette niin kuin teette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mä vain luulen olevani elinikäisellä sairaseläkkeellä? :DDDD

        Opettele lukemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti mene hoitoon noitten sun luulojesi takia. Se ei ole normaalia.

        Miksi luulet että ne on vain luuloja? Mikä sanomani ei olisi ollut totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te? Itehän sä siinä auot päätäsi joka asiassa. Pää kiinni tai kestä. Ei se sen kummempaa oo

        Miksi kiusata asiakkaita ja sitten valittaa siitä että ne suuttuu ja valittaa?


    • Anonyymi

      Hyvin voidaan Orimattilassa kun meillä on nyt oma brändi ja hienot hupparit joita saa ostaa kaupungin talolta. Hintaa en muista mutta kannattaa ostaa omansa ja erottua positiivisena.

      • Anonyymi

        Se uusi brändi on nolo. Olisivat ottaneet mallia vaikka Hollolassa, jossa brändillä positiivinen sanoma. Olan brändi, halvalla tehty ja tulos tässä. Mutta hupparit on joo :D.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se uusi brändi on nolo. Olisivat ottaneet mallia vaikka Hollolassa, jossa brändillä positiivinen sanoma. Olan brändi, halvalla tehty ja tulos tässä. Mutta hupparit on joo :D.

        Kenelle se brändi on tarkotettu? Nyt nämä lähettiläät käyvät Orimattilan tapahtumissa ja eikö oma porukka jo tiedä mitä Orimattilasta saa ja mitä EI saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle se brändi on tarkotettu? Nyt nämä lähettiläät käyvät Orimattilan tapahtumissa ja eikö oma porukka jo tiedä mitä Orimattilasta saa ja mitä EI saa.

        Orimattila on tuppukylä, jota ei värivaloilla ja koristeilla saa hienommaksi kaupungiksi. Joten turhaan meni nekin brändirahat.


    • Anonyymi

      Orimattilassa on nyt kaikki hyvin. kaupunkin talolla on tuuletettu kunnolla ja uusi brändi kasvattaa suosiotaan. Olemme jo Lahden kannoilla.
      Ketä sitten on kaikesta kumartaminen niin siitä väännetään kättä. Persut ainaski ovat olleet tarmokkaita.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä että hyvin on kaikki. Ei voi valittaa oikeastaan mistään. Henna porskuttaa ja Prisma tulee. Tyytyväisiä mammoja ja pappoja kylä täynnä. Ainua harmi kun nuori väki lähtee ja ei takasin tule.


    • Anonyymi

      Ei voida hyvin koska taas oikeusmurha kun ajamalla ylinopeutta ja väittämällä auringon häikäisseen, saa tappaa toisen ihmisen. Tieliikennelaissa mielestäni yksiselitteinen kohta jossa mainitaan että "ajoneuvo on voitava pysäyttää edessä olevan tien näkyvällä osalla" ja jos ei "auringon häikäisyn vuoksi" näe, niin nopeutta pitää ehdottomasti pudottaa koska edessä saattaa olla mitä tahansa.

    • Anonyymi

      Vaikka kaupungin viime vuoden tilikauden tappio oli jotain 576.000 euroa niin katson luottaen Orimattilan tulevaisuuteen. OA brändi ja hupparit puree ja tulosta tulee.

      • Anonyymi

        Eikös se joku nainen nimenomaan pitänyt Orimattilaa koko ajan plussanpuolella? Ihmettelin ihan että millä taialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se joku nainen nimenomaan pitänyt Orimattilaa koko ajan plussanpuolella? Ihmettelin ihan että millä taialla.

        Tarkoitat entistä talouspäällikköä tätä Suikkista. Hän osasi kikkailla tulosta hyvin.
        Kaupungin yritykset Vesi ja Lämpö sekä Vuokra-asunnot ovat ilmeisesti nippa nappa +-0 -viivalla. Nekin olivat aikanaan loistavassa vedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se joku nainen nimenomaan pitänyt Orimattilaa koko ajan plussanpuolella? Ihmettelin ihan että millä taialla.

        S.Uikkanen taisi tosiasiallisesti johtaa koko kaupunkia vuosikymmeniä. Kaikkihan tämän tietävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S.Uikkanen taisi tosiasiallisesti johtaa koko kaupunkia vuosikymmeniä. Kaikkihan tämän tietävät.

        Niin teki. Vei päättäjiä ja kaupunginjohtajaa 6-0. Sai aina kaiken näyttämään positiivista tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teki. Vei päättäjiä ja kaupunginjohtajaa 6-0. Sai aina kaiken näyttämään positiivista tulosta.

        Orimattilan isoin ongelma on että päättäjät eivät ymmärrä talousasioita. Mitä isompi summa on kyseessä niin menee yli tajunnan. Valtuustossakin tekevät aloitteita jotka ovat lähinnä näpertelyä kokonaisuuden kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilan isoin ongelma on että päättäjät eivät ymmärrä talousasioita. Mitä isompi summa on kyseessä niin menee yli tajunnan. Valtuustossakin tekevät aloitteita jotka ovat lähinnä näpertelyä kokonaisuuden kannalta.

        Sen takia et olekkaan päättäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilan isoin ongelma on että päättäjät eivät ymmärrä talousasioita. Mitä isompi summa on kyseessä niin menee yli tajunnan. Valtuustossakin tekevät aloitteita jotka ovat lähinnä näpertelyä kokonaisuuden kannalta.

        Aivan. Kun katsoo päättäjien koulutustasoa niin eipä sieltä montaakaan yliopiston tai kauppakorkeakoulun käynyttä löydy. Taloustietämys olisi ehdoton vaatimus ainakin kaupunginhallituksessa.
        Kaupungin rakennusten korjausvelasta puhuvat tajuamatta kokonaisuutta. Korjausvelkaa on kuulemma 86 miljoonaa euroa. Kukahan sen on laskenut.


    • Anonyymi

      Ostin aikoinaan autot Konelasta ja nykyään Veholta. Siinä on vissi ero. Hyvin menee mutta menkööt.

    • Anonyymi

      Turvallisuusalalla pitäisi antaa turvaa.
      Hoitoalalla pitäisi hoitaa.
      Poliisien pitäisi selvittää rikoksia (ja estää niitä)

      Minulle nuo kaikki ovat vain aiheuttaneet pahaamieltä.

      • Anonyymi

        Harmi kun olet saanut huonoa kohtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun olet saanut huonoa kohtelua.

        Jotenkin näistä lyhyistä positiivisista viesteistä täällä ei jää mielikuva että ne olisi kirjoitettu aidosti välittäen. Mielestäni tuo "harmmiviesti" oli erikoinen vastaus viestiini. Miksi moisen viestin edes laittoi?

        Noh, täällä trollataan ja kai täällä on myös hiukan hulluja, jotka varsin matalalla kynnyksellä lähettelee muutaman sanan empatiaviestejä. Kaikkeahan voi olla liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin näistä lyhyistä positiivisista viesteistä täällä ei jää mielikuva että ne olisi kirjoitettu aidosti välittäen. Mielestäni tuo "harmmiviesti" oli erikoinen vastaus viestiini. Miksi moisen viestin edes laittoi?

        Noh, täällä trollataan ja kai täällä on myös hiukan hulluja, jotka varsin matalalla kynnyksellä lähettelee muutaman sanan empatiaviestejä. Kaikkeahan voi olla liikkeellä.

        Lopulta me kaikki olemme yhtä. Suuri maailmankaikkeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopulta me kaikki olemme yhtä. Suuri maailmankaikkeus.

        Tiedätkö...
        Mo joskus kirjoittelen pitkästi ja sekavasti, mutta niissä pitkissä viesteissä on enemmän materiaalia lukijalle ymmärtääkseen ja enemmän aikaa siinä kirjoittaessa prosessoida ajatuksia itselleenkin.

        Kehottaisin siis kirjoittamaan pidempiä viestejä, jotta me kaikki saisimme enemmän irti niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö...
        Mo joskus kirjoittelen pitkästi ja sekavasti, mutta niissä pitkissä viesteissä on enemmän materiaalia lukijalle ymmärtääkseen ja enemmän aikaa siinä kirjoittaessa prosessoida ajatuksia itselleenkin.

        Kehottaisin siis kirjoittamaan pidempiä viestejä, jotta me kaikki saisimme enemmän irti niistä.

        Sokka irti


    • Anonyymi

      Mielestäni Orimattilassa voidaan hyvin ja kaikki ovat ystävällisiä.

      • Anonyymi

        Sulla on vain liian vahva lääkitys. Otitko ohjeiden mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on vain liian vahva lääkitys. Otitko ohjeiden mukaan?

        Miten niin? Jos Orimattila on minulle mukava paikka asua ja elää, niin eikö se ole ok?


    • Anonyymi

      Päivä päivältä menee vaan huonompaan suuntaan. Ei ole pelastajaa näkyvissä. Lipevä kieli nuolee vain pertsettä.

    • Anonyymi

      Joillakin on asiat hyvin, toisilla ei. Se on sitä elämää. Toisia auttamalla ja ystävällisyydellä pääsee pitkälle. Yleensä omaan elämään voi vaikuttaa kaikkein parhaiten ihan itse, silloin ei ole väliä asuuko Orimattilassa vai Jämsänkoskella vai Padasjoella. Pienissä kunnissa on haasteensa mutta riittää niitä suurissa kaupungeissakin. Eespäin, ihmiset. Tulevaisuus on siellä ja muutokset ovat ikuisia. Mikään ei pysy ennallaan, vaikka kuinka haluaisimme.

      • Anonyymi

        Totta. Näin me ollaan koko ajan suuressa muutoksessa. Ei auta haikailut 80-luvulle eikä kaipailut Hilskan kauppaan. Nyt ryhtiä Orimattilalaiset!


      • Anonyymi

        Aika fakiiri kyllä täytyy olla, jos joku täällä on elämäänsä tyytyväinen. Niin monta v*ttupäätä täällä silti ansaitsee peppuun että sadistille tämä tietenkin on taivas. Löytyy paljon lihaa, jolla ei ole mitään väliä.

        Myös sellainen voisi hyötyä, joka on pedofiili, koska täällä sellaiset saa vain olla eikä kukaan kritisoi. Vankilassa on osasto, jossa heitä yritetään parantaa, mutta luotikin auttaa poistamaan ongelman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika fakiiri kyllä täytyy olla, jos joku täällä on elämäänsä tyytyväinen. Niin monta v*ttupäätä täällä silti ansaitsee peppuun että sadistille tämä tietenkin on taivas. Löytyy paljon lihaa, jolla ei ole mitään väliä.

        Myös sellainen voisi hyötyä, joka on pedofiili, koska täällä sellaiset saa vain olla eikä kukaan kritisoi. Vankilassa on osasto, jossa heitä yritetään parantaa, mutta luotikin auttaa poistamaan ongelman.

        ...tai näin kaikki minulle ainakin näyttäytyy. En tiedä kuinka monta todellisuutta täällä sitten on. Syvin ongelma on ettei kukaan puhu, joten kokonaiskuvan saaminen on mahdotonta. Tämä tapa silti hautaa liikaa asioita eivätkä uhrit saa apua. Oletan siis pahantekijöiden voivan pulleasti, koska se olisi looginen seuraamus. Heidän hyvinvoinnistaan en tiedä mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...tai näin kaikki minulle ainakin näyttäytyy. En tiedä kuinka monta todellisuutta täällä sitten on. Syvin ongelma on ettei kukaan puhu, joten kokonaiskuvan saaminen on mahdotonta. Tämä tapa silti hautaa liikaa asioita eivätkä uhrit saa apua. Oletan siis pahantekijöiden voivan pulleasti, koska se olisi looginen seuraamus. Heidän hyvinvoinnistaan en tiedä mitään!

        Aika ahdistavaa. Minulla ei ole tuollaisia kokemuksia ja näkemyksiä. Pidän Orimattilaa mukavana paikkana ja ihmisten kanssa tulee juttuun. Jos ei tule, niin sitten menen eri suuntaan enkä jää vänkäämään.


    • Anonyymi

      Olen aika tyytyväinen Orimattilaan. Täällä on aika hyvin kaikki ja kaupunki panostaa ihmisten hyvään oloon. On brändi lähettiläitä ja Pennalassa saa hynää. Hyvin markkinoitu kaikki. Uusi kaupunkin johto ja persut ovat saaneet Orimattilan uuteen kasvuun. Koirillekin saatiin oma puisto.

    • Anonyymi

      Mikä rangaistus tai rahapalkkio oikein saa ihmiset kehumaan Orimattilaa?

      Taas ainoa ideani olisi narkkarit. Kai heillä on hirveä tarve lisärahalle, mutta se taas tarkoittaisi että kaupunki heille maksaisi tätä huumerahaa? Villi idea, mutta ei tää kaupunki kyllä hyvin näytä voivankaan.

      Ja miksi kehua tätä paikkaa? Loukkaantuuko se muuten? Tuleeko sille huonoitsetunto vai mitä tässä pelätään? Vain huumeidenkäyttäjien tiedän kehuneen tätä paikkaa, joten kai HEILLÄ täällä on hyvä olla?

      • Anonyymi

        Ei siinä tarvita muuta kuin olla tyytyväinen elämäänsä ja minulla se täällä Orimattilassa. Ei minun tarvitse valittaa mistään, sillä kaikki on minulla hyvin. Elän pienellä palkalla ja tyydyn siihen millä elän. En valita turhista, sillä maailmassa on satoja miljoonia ihmisiä, joilla ei ole edes ruokaa joka päivä saati kunnon asuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä tarvita muuta kuin olla tyytyväinen elämäänsä ja minulla se täällä Orimattilassa. Ei minun tarvitse valittaa mistään, sillä kaikki on minulla hyvin. Elän pienellä palkalla ja tyydyn siihen millä elän. En valita turhista, sillä maailmassa on satoja miljoonia ihmisiä, joilla ei ole edes ruokaa joka päivä saati kunnon asuntoa.

        Sama mulla että olen tyytyväinen Orimattilaan. Pieni eläke mutta pärjään ja onneksi saan ruoka apua joskus. Ei kannata turhista välittää ja valittaa.


    • Anonyymi

      Onko ongelma että sanon totuuden vai etten suostu sanomaan valetta?

    • Anonyymi

      Onko niitä OA huppareita vielkä myynnissä? Ostaisin kun syksy tulee ja ilmat viilenee. On hienoa olla Orimattilalainen.

      • Anonyymi

        Taisi ne olla välillä loppu mutta uusia on kai taas. Samaa mieltä että on hienoa olla Orimattilalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi ne olla välillä loppu mutta uusia on kai taas. Samaa mieltä että on hienoa olla Orimattilalainen.

        Mie on Kirvun poikii ja ylpiä olla Orimattilalainen. Meillä kaikki toimii ja ihmiset ovat mukavia. Noista perussuomalaisista en niin välitä mutta männöö nekin joukon jatkona.


    • Anonyymi

      Pitäisi ihan huvikseen lopettaa Orimattilassa mielialalääkkeiden antaminen. Loppu sakki on huumeissa ja kännissä. Nekin kun saisi kunnon kieltolailla edes piiloon :D Oikeat, oikeasti mielisairaat vain tarvitsevat lääkitystä, mutta niitä on äärimmäisen vähän!!! En ole idiootti, tiedän että ne saa sitä jostain, mutta pointtini olikin tehdä heidän elämänsä hiukan vaikeammaksi ;)

      Rupeaa Orimattilankin elo muuttua, kun sakki ei enää turruta virheitään päihteillä. Tervetule tänne raivoraittiiden seuraan, jotka voivat katsoa maailmaa selvin päin :D

      • Anonyymi

        "tiedän että NE saa sitä jostain"

        NE-sanalla viittaan siis päihteidenkäyttäjiin ENKÄ oikeasti mielisairaisiin. Muokkasin viestiäni enkä huomannut sen sanoman muuttuneen vahingossa. Päihteitä ei siis tarvita lainkaan ja mielialalääkkeitä vain äääääääärimmäisen harvinainen joukko, joten tälle kemikaalien massakäytölle ei ole mitään tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tiedän että NE saa sitä jostain"

        NE-sanalla viittaan siis päihteidenkäyttäjiin ENKÄ oikeasti mielisairaisiin. Muokkasin viestiäni enkä huomannut sen sanoman muuttuneen vahingossa. Päihteitä ei siis tarvita lainkaan ja mielialalääkkeitä vain äääääääärimmäisen harvinainen joukko, joten tälle kemikaalien massakäytölle ei ole mitään tarvetta.

        ...Tiedän mistä puhun, koska olen koko ikäni kärsinyt mielenterveysongelmista, mutten ole käyttänyt tahi tarvinnut lääkitystä. Eri ammattilaisilla on ollut eri näkemyksiä lääkityksen tarpeellisuudesta, mutta mitään OIKEAA syytä ei siis ole ollut. Traumaterapeutti oli lääkitystä vastaan, mutta myöhemmin tavan psykiatri vähän yritti saada minua käyttämään kai vain jotta minusta tehtäisiin niillä työkykyinen. Mitään pakkoa ei ollut, joten en ottanut.

        Orimattilaan muutettuani minulta lopetettiin terapiakin ja kysyessäni asiasta (terapiasta siis), hoitaja antoi minulle ajan. Ok, menin sovittuun tapaamiseen, mutta siellä minulle olisi vain määrätty lääkitys. Kun sanoin etten aio ottaa mitään, niin hoitaja (?) jopa suuttui ja ärähti että mitä minä sitten siellä edes teen!! No, mitäpä minä? En minä olisi sinne koskaan mennytkään, jos olisin tiennyt että vain lääkkeitä minulle yritetään tuputtaa. Siinä sitten lennosta heti pihalla huoneesta.

        Omien kokemusteni takia (jo nuoruusvuosinani täällä Orimattilassa) tiedän että se on painostavaa miten lääkkeitä tuputetaan. Uutisissakin silti kerrotaan huolestuttavia tarinoita siitä miten juurikin traumojen kokijoille annetaan lääkkeitä, vaikka kriisiterapia ym on oikea ratkaisu eikä lääkitys mitään korjaa! Sitten on reppanat (turhaan?) joutuneet vain lääkekierteeseen ja vieroitusoirehelvettiin.

        Jos vanhemmatkin käyttävät lääkkeitä ja päihteitä ongelmiinsa, ei heillä siis ole itsellään keinoja hallita päätään. Moiset eivät osaa opettaa lapsilleen mitään. En ihmettele kun lääkkeiden- ja päihteidenkäyttäjävanhempien lapset sitten on dingdong. Ei lapsille ole annettu lainkaan eväitä tunteiden hallintaan.


      • Anonyymi

        En käytä alkoa minäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Tiedän mistä puhun, koska olen koko ikäni kärsinyt mielenterveysongelmista, mutten ole käyttänyt tahi tarvinnut lääkitystä. Eri ammattilaisilla on ollut eri näkemyksiä lääkityksen tarpeellisuudesta, mutta mitään OIKEAA syytä ei siis ole ollut. Traumaterapeutti oli lääkitystä vastaan, mutta myöhemmin tavan psykiatri vähän yritti saada minua käyttämään kai vain jotta minusta tehtäisiin niillä työkykyinen. Mitään pakkoa ei ollut, joten en ottanut.

        Orimattilaan muutettuani minulta lopetettiin terapiakin ja kysyessäni asiasta (terapiasta siis), hoitaja antoi minulle ajan. Ok, menin sovittuun tapaamiseen, mutta siellä minulle olisi vain määrätty lääkitys. Kun sanoin etten aio ottaa mitään, niin hoitaja (?) jopa suuttui ja ärähti että mitä minä sitten siellä edes teen!! No, mitäpä minä? En minä olisi sinne koskaan mennytkään, jos olisin tiennyt että vain lääkkeitä minulle yritetään tuputtaa. Siinä sitten lennosta heti pihalla huoneesta.

        Omien kokemusteni takia (jo nuoruusvuosinani täällä Orimattilassa) tiedän että se on painostavaa miten lääkkeitä tuputetaan. Uutisissakin silti kerrotaan huolestuttavia tarinoita siitä miten juurikin traumojen kokijoille annetaan lääkkeitä, vaikka kriisiterapia ym on oikea ratkaisu eikä lääkitys mitään korjaa! Sitten on reppanat (turhaan?) joutuneet vain lääkekierteeseen ja vieroitusoirehelvettiin.

        Jos vanhemmatkin käyttävät lääkkeitä ja päihteitä ongelmiinsa, ei heillä siis ole itsellään keinoja hallita päätään. Moiset eivät osaa opettaa lapsilleen mitään. En ihmettele kun lääkkeiden- ja päihteidenkäyttäjävanhempien lapset sitten on dingdong. Ei lapsille ole annettu lainkaan eväitä tunteiden hallintaan.

        Hyvä kirjotus ja olen samaa mieltä. Kemialliset mielialalääkkeet tuhoavat herkän mielen.


    • Anonyymi

      Mielestäni Orimattilassa on asiat suht hyvin. Muutin kuutisen vuotta sitten Lahdesta Orimattilaan ja olen tyytyväinen kauppojen palveluihin. Saan aina ystävällistä palvelua ja kassoilla on kiva vaihtaa muutama sana samalla kun maksaa ostoksiaan. Postin palvelut pelaavat hienosti. Vaikka olen tuttu niin henkkarit pitää olla kun noutaa lähetyksiä.
      Tietty Orimattilasta ei saa kaikkea mitä tarvitaan mutta silloin käyn vanhassa kotikaupungissa kasibussilla.
      Toivottavasti Prisma saadaan pian ja sitä kautta enemmän palveluja ja tuotevalikoimaa.
      Orimattilassa on mukava asua. Ihmiset ovat mukavia jos itsekin olen heille ystävällinen.

      • Anonyymi

        "Ihmiset ovat mukavia jos itsekin olen heille ystävällinen."

        Maailma ei ole noin kaunis.


      • Anonyymi

        Olen niin samaa mieltä että Orimattilan kaupoissa on hyvä palvelu ja kivat myyjät ja kassat. Käyn monta kertaa viikossa kaupoilla ja en koskaan ole saanut huonoa palvelua saati kohtelua. Pääasiassa käyn K-Supermarketissa ja S-marketissa.
        Joku täällä purkaa tuntojaan huonosta kohtelusta. Ikävää jos saa huonoa palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihmiset ovat mukavia jos itsekin olen heille ystävällinen."

        Maailma ei ole noin kaunis.

        Olen miettinyt että ensimmäinen kirjoitti juttunsa ironisesti ;)

        Olen todellakin miettinyt tätä "käyttäytymistä" että mitähän sen sitten pitäisi olla. Kaikenmaailman p*skanjauhajia ja juoruilijoita tuolla on enkä halua heidän kanssaan keskustella. Minua inhottaa kuunnella heitä. Mistään hyvästä käytöksestä ei ole kyse, kun juoruillaan eli puhutaan aina pahaa muista. Se ei ole kaunista.

        Täällä ollaan vissiin satanisteja vai mikä on idea tuossa että "JOS minulle hymyillään, niin hymyilen takaisin, mutta JOS toinen ei huomaa minua, niin KOSTAN sen hänelle"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt että ensimmäinen kirjoitti juttunsa ironisesti ;)

        Olen todellakin miettinyt tätä "käyttäytymistä" että mitähän sen sitten pitäisi olla. Kaikenmaailman p*skanjauhajia ja juoruilijoita tuolla on enkä halua heidän kanssaan keskustella. Minua inhottaa kuunnella heitä. Mistään hyvästä käytöksestä ei ole kyse, kun juoruillaan eli puhutaan aina pahaa muista. Se ei ole kaunista.

        Täällä ollaan vissiin satanisteja vai mikä on idea tuossa että "JOS minulle hymyillään, niin hymyilen takaisin, mutta JOS toinen ei huomaa minua, niin KOSTAN sen hänelle"?

        Eräässä minulle annetussa mielenterveysvihkosessa lukee esimerkkitapaus:
        "...ettei hän kuullut ja nähnyt ympärillä tapahtuvia asioita. Koulussa tyttöjen välisissä riidoissa liukuminen pois tilanteesta aiheutti kuitenkin sen, että tuli kiusatuksia ja jäi kaverijoukon ulkopuolelle".

        Tuo viimeinen lause on aina vituttanut minua. Eli on ihmisiä, jotka eivät halua puuttua toisten riitoihin ja päätyvät SIKSI itse kiusatuksi. Tuo kolahti minuun, koska nuo tyttöjen/naisten riidat on aina oksettaneet minua. Miksi joku lahopää keksii päättömän juorun ja toinen lahopää aloittaa draaman sen takia pilaten KAIKKIEN elämän. Eikö nämä vammaiset horot vain voisi pitää sitä päätään kiinni?

        Ei ole minun hommani paapoa näitä kakaroita, jotka eivät osaa käyttäytyä.


    • Anonyymi

      Orimattila on ihgu paikka asua. Täällä on hyviä palveluja ja kauppojakin löytyy, toki ei aivan kaikkia enää. Meillä on mukava kaupungin vetoporukka joten tykkään olla Kallen ja miksei Villenkin matkassa. Tosin persut häviää seuraavissa vaaleissa kun kuristaa meitä köyhiä.

      • Anonyymi

        Orimattila on mukava paikka elellä ja asustaa. Ei valittamista oikeastaan mistään kun on terve ja töitä riittää.
        Eräät vikisevät joka asiasta. Useimmiten heillä itsellään on paha olo jota sitten puretaan muitten niskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattila on mukava paikka elellä ja asustaa. Ei valittamista oikeastaan mistään kun on terve ja töitä riittää.
        Eräät vikisevät joka asiasta. Useimmiten heillä itsellään on paha olo jota sitten puretaan muitten niskaan.

        Tämä totta Orimattilassa kaikki hyvin. Olen kymmeniä vuosia ollut Orimattilalainen. Aina Hilskan kaupan ajoilta asti. Myös Hennan kannattaja.


    • Anonyymi

      Ihme sakkia. Töihin sieltä lurjukset!

    • Anonyymi

      Hyvin voidaan kun persut häviää ja poistuu johto paikoilta.

    • Anonyymi

      Piruako täällä vainotaan ihmisiä ja poistellaan koko ajan siitä kertovia??!! Mikä oikeasti teitä riiiiiivaa?

    • Anonyymi

      Viesteissä ei ole muuta kuin TOTUUTTA! Hittoako sellaisia viestejä täällä poistellaan?

      • Anonyymi

        ..Ei nimiä, ei valheita, ei rumiasanoja. Ei mitään syytä poistaa.
        Jos kaupoissa kohdellaan asiakkaita huonosti, ei ole syytä poistaa viestejä, jotka kertovat tästä. Vartijat vain seisovat tekojensa takana, jos ovat mielestään toimineet oikein. Jos asiat tehdään oikein, ei ole MITÄÄN syytä asioita salata.
        Heidi-sossu oli omituinen ja hänen tapaamistensa aikana todellakin kävi asunnossani aina huoltomies (vuonna 2016), joten miksi en moista voisi kertoa. Siinä on jotain vialla, vain jos siinä on todellakin jotain vikaa.


    • Anonyymi

      Sosiaalitoimi on niin omituinen että mietin etsitäänkö täällä tarkoituksella traumapotilauta johonkin sadistisiin tarkoituksiin.

      • Anonyymi

        "traumapotilauta" eli -potilaita.
        Pitää ottaa aina tekstit talteen täällä ja yrittää postailla niitä osissa, kun alkuperäiset poistetaan. Samat kirjoitusvirheetkin sitten kopioituu :D

        On se kyllä kumma, kun tuo juttuni aina poistettiin. Eihän siinä ole tuon taivaallista sensuroitavaa. Kaikenlaista täällä Suomi24:ssäkin on, joten käsittämätöntä miten nämä jotkut minun viestini täältä häviävät. Ei nimiä, ei kirosanoja, ei mitään. Sitten sinne jää niitä, joissa on niitä nimiä mennyt mukana ja rumia sanoja. Niitä ei sitten katoa???

        Täältä katoaa vuokratalojen eräiden ihmisten nimet (ei kaikki!), sosiaalitoimen touhut ja kauppa-tai-vartijoiden touhut. Siellä on ollut kaupoilla sekäettä, joten en ihan ymmärrä kummassa on vikaa. Vartija on laittanut Posti-pojan toimimaan väärin, mutta toisaalta hyllyntäyttäjä (?) on myös laittanut kiltin vartijan poistamaan minua kaupasta syyttä.


    • Anonyymi

      Osa ihmisistä elää harhassa.

      Mielessäni on useampi nainen, joka elää feikkionnellista elämää ja KIRISTÄÄ kaikkia ympärillä olevia leikkimään mukanaan. En ole onnellinen enkä ole nukke, jota pompotellaan. Joidenkin naisten ongelma on etten leiki heidän mukanaan. Mitään oikeaa olemassa olevaa ongelmaa ei edes ole, vaan naiset kokevat vain olevan oikeutettuja kiduttamaan kaikkia, jotka eivät suostu leikkimään onnellisia heidän ympärillään.

      Mielessäni kaikuu erään lapsen raivoaminen pihalla (tapahtui Lahdessa), kun kukaan ei leikkinyt hänen kanssaan. Mietin ettei se tuolla kostohaukkumisellakaan leikkikavereita kyllä saa :/ Joku (moni!) nainen leikkii onnellista perhettä ja sitten henkisesti-tai-fyysisesti pahoinpitelee lasta, jos se ei suostu hymyilemään tai muutoin suoriutumaan idyllisestä elämästä. Miten ei näillä naisilla hahmotu mielessä että se lapsi on ehkä onneton ja se väkivalta tekee heidät onnettomammaksi ja on ehkä jopa se syy?

      Niin? Kuten mies, joka pahoinpitelee "tottelemattoman" naisen (eli nainen ei leiki mukana yrittäen suojella miehen miehisyyttä), niin naiset taitavat tietää jo totuuden. Aina ihmettelen, mutta kyllä nämä tietävät totuuden ja ovat sitten päättäneet yrittää vaientaa "todistajat". Miten he elävätkin tässä harhassa 24/7? Pahoinpidellen kaikki ympärillään ja kaikkihan se on, kun joutuu tappelemaan totuutta vastaan, joka puskee sisään joka raosta.

      Samaa on paljon Orimattilassa ja tuntuu että koko Orimattilalla on tuo ongelma eli pitää pahoinpidellä kaikki epäonnelliset ihmiset, jotka näkevät virheet. Tosissaan... kuten ne äidit/naiset/miehet, niin tosiasia taitaa olla että se kohde on onneton juurikin sinun väkivaltasi takia. Ei se siis ainakaan parane sillä että pahoinpitelet lisää uhriasi. Se ei ikinä lopu, uhrisi eivät lopu, koska sinä et lopeta.

      Minä en ole syy kenenkään itsetunto-ongelmiin. En ole syy ammattitaidottomiin ihmisiin. Minä en ole täällä pönkittämässä kenenkään egoa. En ole syy toisten virheisiin eikä minulla ole aikomusta olla hiljaa heidän minulle tehdyistä rikkeistä. Jos ollaan niin polleaa, niin sitten myöskin voidaan ELÄÄ NIIDEN KANSSA. Ketään ei ole tarvetta alistaa ja kiristää. Jos elää normaalia elämää ja laillisesti, ei ole tarvetta läheisiään, alaisiaan ja asiakkaitaan kiristää ja pahoinpidellä vain siitä että ne eivät... leiki kanssasi valhettasi.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe