HUS alkaa julkaista koronan takia sairaalaan tuotujen rokotustilanteen

Anonyymi

Guzman Monet otti toisen koronarokotteen Helsingissä Tripla-kauppakeskuksessa.

YLE Uusimaa
-Uusimmat koronatiedot Uudellamaalla: Modernan rokotetta ei alle 30-vuotiaille miehille,
-HUS alkaa julkaista koronan takia sairaalaan tuotujen rokotustilanteen

0

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
        Maailman menoa
        554
        2006
      2. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
        Iisalmi
        256
        1814
      3. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
        Ikävä
        62
        1164
      4. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
        Maailman menoa
        294
        1134
      5. 72
        1028
      6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
        Kotimaiset julkkisjuorut
        93
        1014
      7. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
        Hyrynsalmi
        51
        866
      Aihe