Sipilän hallituksen työministeri Jari Lindström sanoo, että Sanna Marinin (sd) hallituksen eduskuntaan tuoma pohjoismaisen työnhaun malli on lähes sanasta sanaan edellisen hallituksen esittämä aktiivimalli kakkonen. Eroja on korkeintaan joissakin sävyissä.
https://www.talouselama.fi/uutiset/te/dd123c0e-4adf-402b-8a23-f690960306f3?ref=ampparit:c29e
Äänestetään Hutuja ensi vaaleissa.
Marinin hallitus on kopioinut aktiivimalli kakkosen
6
60
Vastaukset
Tää malli on tosi hyvä, kun sen on tehnyt meidän Sanna ja sen neuvonantajat. Näin ajattelee kunnon vassarityötön tai ainakin demarityötön. Nyt ei tarvitse lähteä marssimaan ja rumpuja paukuttamaan toreille.
- Anonyymi
Tuossa tulee esiin demareiden petollisuus, valehtelivat päin naamaa äänestäjille ja kun pääsivät valtaan toinen vastaava aktiivimalli kehiin, sama oli kuuluisa historiaankin jäävän vappusatasen laita, äitinikin sanoi että satkua ei tullut vain muutama kymppi.
- Anonyymi
Demari on petturi ja rotta. Yleensä juuri se selkäänpuukottajakin.
- Anonyymi
miksi työttömän tulisi hyväksyä kyykyttäminen jos se tulee vasemmistolta???????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi työttömän tulisi hyväksyä kyykyttäminen jos se tulee vasemmistolta???????
Ei pidä hyväksyä. Mahtaavatko vielä olettaa että ihmisillä on kaikilla pelit ja pensselit ,joilla noita hakuja tehdään? Ei taida kaikilla olla, mitäs sitten, kustannetaanko ne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä hyväksyä. Mahtaavatko vielä olettaa että ihmisillä on kaikilla pelit ja pensselit ,joilla noita hakuja tehdään? Ei taida kaikilla olla, mitäs sitten, kustannetaanko ne?
Mitäs sitten, mitäs sitten?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772