BB`n Nooran suppea sivistys alkaa ärsyttää näin alkumetreillä.
Pekka ja Noora pois talosta niin jaksaa seurata 24 kanavaa.
Sannilla ja Katjalla täysin sama intonaatio äänissä jos ei kuuntele puheen sisältöä niin heidän puheesta ei voi saada eroavaisuutta.
Niinku NOORAn rasittavuus kyllä ärsyttää
7
70
Vastaukset
- Anonyymi
Noora on hyvä,pekka ei osaa puhua vaan änkyttää.joten pekka ulos.
Melody myös ulos,ei noi ihmiset tajua että ei ne tarvitse melodya kokkaamiseen.... - Anonyymi
Savolaiset kankaalle tuolta sönköttämästä ,ei hauskoja rasittavia.
- Anonyymi
Juu kyllä tuon Nooran saa ensi tilassa patistaa kotimatkalle. Suu jauhaa taukoamatta eikä saa mitäännselvää mitä yrittää toimittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä tuon Nooran saa ensi tilassa patistaa kotimatkalle. Suu jauhaa taukoamatta eikä saa mitäännselvää mitä yrittää toimittaa.
Noora puhuu toisten päälle ja keskeyttää toisten puheet matkimalla/ toistamalla kaverin puhetta.
Ei mitään kommunikointi/ sosiaalisia taitoja vaikka monta kertaa selittänyt että hänellä on hyvät sosiaaliset taidot.
Ei minulla olisi pokkaa mennä selittämään televisiossa eikä muuallakaan sos. taitojani vaikka paremmat onkin kuin Nooralla.
Siinä on se BLONDI josta vitsaillaan.
Tuli heti mieleen kun Noora avasi suunsa. 🤦🏼♀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noora puhuu toisten päälle ja keskeyttää toisten puheet matkimalla/ toistamalla kaverin puhetta.
Ei mitään kommunikointi/ sosiaalisia taitoja vaikka monta kertaa selittänyt että hänellä on hyvät sosiaaliset taidot.
Ei minulla olisi pokkaa mennä selittämään televisiossa eikä muuallakaan sos. taitojani vaikka paremmat onkin kuin Nooralla.
Siinä on se BLONDI josta vitsaillaan.
Tuli heti mieleen kun Noora avasi suunsa. 🤦🏼♀️Noora sanoi eka iltana kun saapui taloon muun porukan joukkoon että hän ei suutu mistään - häntä ei saa suuttumaan ( viittasi varmaan kun aikaisemmin puhuivat Samin suuttumisesta).
Mutta kuinka ollakkaan - seuraavana päivänä heti meni suu mutturalle ja suuttui kun Jasmine ei ole jossain esiintymisvaate asiassa auttanut häntä. SIIS SUUTTUI TÄYSIN TURHAAN ja häätää nyt Jasminen talosta. (Jasmine puhui Melodyn kanssa asiasta.)
Noora puhuu mitä sattuu. Ei muista omia puheitaan. Joka päivä eri mieltä jostakin asioista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noora sanoi eka iltana kun saapui taloon muun porukan joukkoon että hän ei suutu mistään - häntä ei saa suuttumaan ( viittasi varmaan kun aikaisemmin puhuivat Samin suuttumisesta).
Mutta kuinka ollakkaan - seuraavana päivänä heti meni suu mutturalle ja suuttui kun Jasmine ei ole jossain esiintymisvaate asiassa auttanut häntä. SIIS SUUTTUI TÄYSIN TURHAAN ja häätää nyt Jasminen talosta. (Jasmine puhui Melodyn kanssa asiasta.)
Noora puhuu mitä sattuu. Ei muista omia puheitaan. Joka päivä eri mieltä jostakin asioista.Epärehellinen, kuten heti sanoin. Tuo puheen paljous paljasti hänet.
- Anonyymi
MISSÄ KAIKKI VIESTIT ON ????
AINA MUUTAMA VIESTI VAAN KUN AVAA TÄMÄN BB- keskustelupalstan.
Olen kuitenkin muutaman tänne kirjoittanut mutta ei niitä näy missään.
VOISIKO JOKU KERTOA - Please !!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215755Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744761884Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211262Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111223Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64961
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59875Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24874