Viikonlopun muistileikki

Anonyymi

Tässä leikissä kilpaillaan siitä montako asiattomana viestinä poistettua kommenttia muistamme sitten vuoden 2007 jälkeen, ikäryhmissä 50 - 80.

Muisti on siitä ovela, että iän mukaan lähimuisti huononee, mutta vanhat asiat kirkastuu.

Eka aloittaa, toinen jatkaa jne, lopuksi tehdään yhteenveto, kuka muistaa ja mitä muistaa.

50

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sorry kirjautuminen unohtui.

      Korppis

      • Anonyymi

        Kirjaudu ensin ja aloita sitten leikki, jos katsot sen tarpeelliseksi ja pystyt näyttämään poistetut viestit tai viestiketjut.


        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjaudu ensin ja aloita sitten leikki, jos katsot sen tarpeelliseksi ja pystyt näyttämään poistetut viestit tai viestiketjut.


        kylmätotuus

        Lisäys: Olen ollut 60 keskustelupalstalla n. 7 vuotta, muttei minulla ole hajuakaan, miten saan poistetut viestit luettavikseni.
        Kerro, miten löydän ne!

        kymätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjaudu ensin ja aloita sitten leikki, jos katsot sen tarpeelliseksi ja pystyt näyttämään poistetut viestit tai viestiketjut.


        kylmätotuus

        Onnistunut päivä houkutella esiin hämärän lapset, anot kuten Maduixa ahomansikkainen korvesta, tosin asunnee ulkomailla osan vuodesta ja kylmätotuus, kotikutoinen Savon kreivitär 😁

        Oletteko menettäneet bittitaivaaseen jotain jonka joku voisi muistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistunut päivä houkutella esiin hämärän lapset, anot kuten Maduixa ahomansikkainen korvesta, tosin asunnee ulkomailla osan vuodesta ja kylmätotuus, kotikutoinen Savon kreivitär 😁

        Oletteko menettäneet bittitaivaaseen jotain jonka joku voisi muistaa?

        Ai, niin unohtui, kysyy korppis, joka ei muista mitään 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistunut päivä houkutella esiin hämärän lapset, anot kuten Maduixa ahomansikkainen korvesta, tosin asunnee ulkomailla osan vuodesta ja kylmätotuus, kotikutoinen Savon kreivitär 😁

        Oletteko menettäneet bittitaivaaseen jotain jonka joku voisi muistaa?

        Lähimuistisi on ilmeisesti heikentynyt.

        En ole koskaan törmännyt nimimerkkiin Savon kreivitär.

        Itsestäni olen käyttänyt joissain kommenteissani nimitystä Savon paronitar. Yleensä olen käyttänyt ko. nimitystä PorvoonParonin aloituksissa.
        Kirjoitukseni olen kuitenkin allekirjoittanut nimimerkilläni "kylmätotuus".

        Leikki jatkukoon.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähimuistisi on ilmeisesti heikentynyt.

        En ole koskaan törmännyt nimimerkkiin Savon kreivitär.

        Itsestäni olen käyttänyt joissain kommenteissani nimitystä Savon paronitar. Yleensä olen käyttänyt ko. nimitystä PorvoonParonin aloituksissa.
        Kirjoitukseni olen kuitenkin allekirjoittanut nimimerkilläni "kylmätotuus".

        Leikki jatkukoon.

        kylmätotuus

        Iltaa@


        Tuuletin iltapäivän aivojani mökin pihalla.
        Kun puiden lehdet oli puhallettu kasoihin ja kaakao nautittu ulkoterassilla, menin pirttiin ja luin tuon Paloman liittämän linkin.

        Nyt on pakko hyväksyä se tosiasia, että en muista enää yhtään mitään en vanhoja ketjuja, en kirjoituksia, enkä muistanut maduiza-nimimerkkiä.

        Nyt muistan hänet, hänellä on ollut tapana koko kirjoittajahistoriani ajan antaa diagnoseja vajavaisista henkisistä kyvyistäni.

        No, aivoni syystuulen vireessä kirkastuttua, osasin yhdistää hänet vanhaksi tutuksi keittiöpsykologikseni, joka tuli antamaan minulle uuden diagnosin, väkivaltainen päällekarkaaja.

        Samassa linkissä oli tuo lukemani stalkkaajasta kertovan kirjan nimi, senkin olin unohtanut, Ian McEwanin, Ikuinen rakkaus.

        Sinutkin muistin savon kreivittärena Porvoon paronin ketjuista.

        No, tämä muistamattomuushan tietää suojattua tulevaisuutta muistsairausosastolla, mutta toisaalta todistaa, että mennyt ei pyöri päivittäisissä kuvioissa.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Iltaa@


        Tuuletin iltapäivän aivojani mökin pihalla.
        Kun puiden lehdet oli puhallettu kasoihin ja kaakao nautittu ulkoterassilla, menin pirttiin ja luin tuon Paloman liittämän linkin.

        Nyt on pakko hyväksyä se tosiasia, että en muista enää yhtään mitään en vanhoja ketjuja, en kirjoituksia, enkä muistanut maduiza-nimimerkkiä.

        Nyt muistan hänet, hänellä on ollut tapana koko kirjoittajahistoriani ajan antaa diagnoseja vajavaisista henkisistä kyvyistäni.

        No, aivoni syystuulen vireessä kirkastuttua, osasin yhdistää hänet vanhaksi tutuksi keittiöpsykologikseni, joka tuli antamaan minulle uuden diagnosin, väkivaltainen päällekarkaaja.

        Samassa linkissä oli tuo lukemani stalkkaajasta kertovan kirjan nimi, senkin olin unohtanut, Ian McEwanin, Ikuinen rakkaus.

        Sinutkin muistin savon kreivittärena Porvoon paronin ketjuista.

        No, tämä muistamattomuushan tietää suojattua tulevaisuutta muistsairausosastolla, mutta toisaalta todistaa, että mennyt ei pyöri päivittäisissä kuvioissa.

        Tämä aloituksesi osoittaa, vaikka muuta väitätkin, että vanhat palstakirjoitukset pyörivät päässäsi ja haluat niitä edelleenkin tonkia.

        Ei asiasta tämän enempää.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloituksesi osoittaa, vaikka muuta väitätkin, että vanhat palstakirjoitukset pyörivät päässäsi ja haluat niitä edelleenkin tonkia.

        Ei asiasta tämän enempää.

        kylmätotuus

        Olen joutunut tahtomattani kaivamaan vanhoja kun niitä vanhoja tuodaan kokoaikaisesti palstalle.

        Skillaninkin ketju ajettiin alas näillä vanhojen asioiden tuonneilla hänen ketjuunsa.

        Lukaisin juuri skillanin kiikkustuolia, sitä vanhaa. Suurin "laahusten" toive näyttää olevan, että häipyisin Suomi24.n palstoilta. Muuten se on myös esikoiseni toive. Ehkäpä sekin toteutuu.

        Miten sitten, jos häivyn, mitä luulette mitä tapahtuu.

        Olen ymmärtänyt, että persoonani kiinnostaa mielenterveyspotilaita.

        Olenhan sen itsekin huomannut jos ja kun liikun lähtöasemien liepeillä, persoonani kiinnostustaa eritoten laitapuolen kulkijoita.

        Hehän kokoontuvat paikkoihin, mistä pääsee lähtemään. Yksi on rautatieasema ja toinen linja-autoasema, symbolisesti tiet vapauteen.

        Mitä he siis minusta, minulle on vastattu "olet helposti lähestyttävä".

        Useinhan mieleltään herkät ovat "taiteilijoita". löytävät minusta tien vapauteen.

        No, tästä tuli tällainen sunnuntaiaamun mieltä avaava blogi, aivan kuin matkani aikana aloitettu katukävely avasi lantioseutuani kireyttä.

        Ehkäpä tänään sauvakävelyä kirkolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloituksesi osoittaa, vaikka muuta väitätkin, että vanhat palstakirjoitukset pyörivät päässäsi ja haluat niitä edelleenkin tonkia.

        Ei asiasta tämän enempää.

        kylmätotuus

        Kappas, täällä kylmis on vielä rehellinen.


    • Anonyymi

      Kohtaa todellisuus äläkä yritä vääristellä ja vesittää!

    • Anonyymi

      alottajalle :

      Hyvä kun poistava tyhmiä komentteja,
      minuki komentteja on poistettu vaikka kuinka paljon,
      olen todella hyvillään,
      itsekki ne huomannu tyhmäksi äkkipikaisuuttaan komentoinu tarkemmin ajattelematta, höh,

      todellaki olen mielissäni kun poisteaan minunki tyhmiä lausuntoja,,

      paljonhan silti noita mun juttuja on jääny jlkaisuunki
      ihan riittävästi,

    • Anonyymi

      Niin, olithan hieman nuorempi itsekin.

    • Aloituksen taustaa...

      Nimimerkki maduixa ilmestyy menneisyydestä (kertoo kuitenkin lukevansa palstaa) eli paljastuu laahukseksi. Toinen ilahtuu, ihmettelinkin minne olet kadonnut. No, tietty ei minnekään.

      Maduixa kertoo kuinka minä olin aikonut hakata hänet kadulla, mutta tuota viestiä ei ole kukaan koskaan nähnyt. Aikaakin on kulunut reipas kymmenen vuotta.

      Voi pyhä yksinkertaisuus, laahukset saavat tulta helmoihinsa, joka johtaa selittelyihin, loukkauksiin ja, loukkaantumisiin.

      Eli sellainen jo lapsena opittu leikki, supatan sinulle jutun, sinä supatat saman jutun seuraavalle jne, lopuksi kukaan ei tunnista alkuperäistä supatettua juttua, kun se on muuttunut matkalla se on saanut valtavat mittasuhteet ja sen alkuperäinen tarkoitus on hämärtynyt.

      • Anonyymi

        Ylemmyydentunnossasi tuolla aiemmin kehut itseäsi;

        "Onnistunut päivä houkutella esiin hämärän lapset, anot kuten Maduixa ahomansikkainen korvesta,"

        Joten älä urputa. Kanna vastuusi siitä mitä olet "houkutellut" esiin.

        Sivullisena ymmärrän, että oli vain ajankysymys milloin joku/jotkut rohkeat tulevat esiin kertoakseen esimerkeillään, että olet kiusannut muitakin kuin demeteriä.


    • Minä tein ensimmäistä kertaa jotain sellaista jota en ole tehnyt aikaisemmin: menin kaivelemaan arkistoja hakusanana keskustelemamme henkilö ja löysin viestiketjun ystävänpäiväkorteista ja ystävänpäivän vietosta. Olihan siina kaikenlaista skismaa puolin ja toisin, mutta en löytänyt mitään referenssiä Kajaanissa tapaamiselle, enkä turpiin vetämiselle.
      Puuduttavaa.
      Mutta jos joku on kiinnostunut ja on aikaa tonkia, niin tässä linkki:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/12054051/netin-vai-postin-valityksella

      • Anonyymi

        Puuttuuko sinulta lukutaito? Eikö tämä ystäväsi kertonut, että kyseinen uhkausviesti on poistettu?


      • Anonyymi

        Entäs sitten? Miksi luulet että ketään kiinnostaa? Liipasinsormi on toiminut aina ja toimii nytkin. Näet kauheasti vaivaa nyt , kun tulit suututtaneeksi kaverisi. Taitaa tulla kauhia kosto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuuko sinulta lukutaito? Eikö tämä ystäväsi kertonut, että kyseinen uhkausviesti on poistettu?

        Viittasin lähinnä viestiin jossa M. ehdotti tapaamista mutta sekin on ilmeisesti poistettu jos se oli samassa ketjussa.
        Uhkaviestiä ei kukaan ole nähnyt missään muualla kuin toisen tai kolmannen käden tietona.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Viittasin lähinnä viestiin jossa M. ehdotti tapaamista mutta sekin on ilmeisesti poistettu jos se oli samassa ketjussa.
        Uhkaviestiä ei kukaan ole nähnyt missään muualla kuin toisen tai kolmannen käden tietona.

        "Uhkaviestiä ei kukaan ole nähnyt missään muualla kuin toisen tai kolmannen käden tietona."

        Mistä sinä tuon tiedät? Miksi hitossa tulette tänne palstalle tappelemaan. menkää ikäisiinne tai parempinkin taidatte kuulua johon teinien palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten? Miksi luulet että ketään kiinnostaa? Liipasinsormi on toiminut aina ja toimii nytkin. Näet kauheasti vaivaa nyt , kun tulit suututtaneeksi kaverisi. Taitaa tulla kauhia kosto.

        Plomalla on "pelko persauksissa", että tulee "Kostajan paluu".
        Aiemmin ennen kuin heistä tuli (Plomasta ja Kk:sta sielunsiskoja) levitteli Kk facen viestejä palstalle. Kuinkahan paljon on Kk:n arkistoon on tämän ystävyyden aikana kertynyt tietoa Plomasta ja hänen lähipiiristään, jonka voisi levitellä palstalle 😳😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plomalla on "pelko persauksissa", että tulee "Kostajan paluu".
        Aiemmin ennen kuin heistä tuli (Plomasta ja Kk:sta sielunsiskoja) levitteli Kk facen viestejä palstalle. Kuinkahan paljon on Kk:n arkistoon on tämän ystävyyden aikana kertynyt tietoa Plomasta ja hänen lähipiiristään, jonka voisi levitellä palstalle 😳😬

        Plma on myös hiljattain sanonut, että k ei ole tahdikas (eli on siis tahditon). Aika ikävästi sanottu, kun tähän asti vain ylistänyt miten positiivinen hieno kulttuuripersoona tämä kamu on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Uhkaviestiä ei kukaan ole nähnyt missään muualla kuin toisen tai kolmannen käden tietona."

        Mistä sinä tuon tiedät? Miksi hitossa tulette tänne palstalle tappelemaan. menkää ikäisiinne tai parempinkin taidatte kuulua johon teinien palstalle.

        Nyt voit siirtyä tänne tappelemaan, tervetuloa. Kannatan demeterin ohjetta pysyä pois Skillanin ketjuista.

        Tähän ketjuun saa heittää turhautuneet tunteet ja taiteelliset taantumat.


      • Paloma01 kirjoitti:

        Viittasin lähinnä viestiin jossa M. ehdotti tapaamista mutta sekin on ilmeisesti poistettu jos se oli samassa ketjussa.
        Uhkaviestiä ei kukaan ole nähnyt missään muualla kuin toisen tai kolmannen käden tietona.

        Sellaista ketjua ei edes ole, joten se siitä.

        Kirjoitit lähettäneesi viestin maduizalle ja, että hän ei ole vastannut. Älä pitkästy odottamaan.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Sellaista ketjua ei edes ole, joten se siitä.

        Kirjoitit lähettäneesi viestin maduizalle ja, että hän ei ole vastannut. Älä pitkästy odottamaan.

        Ei se pitkästy.
        Vastailee toisella palstalla kahdella eri nikillä.
        Taitaa muisti pettää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Plomalla on "pelko persauksissa", että tulee "Kostajan paluu".
        Aiemmin ennen kuin heistä tuli (Plomasta ja Kk:sta sielunsiskoja) levitteli Kk facen viestejä palstalle. Kuinkahan paljon on Kk:n arkistoon on tämän ystävyyden aikana kertynyt tietoa Plomasta ja hänen lähipiiristään, jonka voisi levitellä palstalle 😳😬

        En tarvitse arkistoja omissa laitteissani, sitä paitsi käytän kännykkää kommunikoidessani tänne. Kaikki tarvittava tieto löytyy joko Suomi24 arkistosta tai facesta.


      • Anonyymi

        Luin tuon ketjun ja samanlaista skismaa näytti olevan tuolloinkin jo vuosia sitten, kuin nyt tänäänkin.

        Kysynkin, miten te jaksatte?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin tuon ketjun ja samanlaista skismaa näytti olevan tuolloinkin jo vuosia sitten, kuin nyt tänäänkin.

        Kysynkin, miten te jaksatte?

        Sanoppa muuta, minä olen ikävä kyllä tulilinjalla ja on pakko ottaa vastaan mitä ylhäältä annetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tuon ketjun ja samanlaista skismaa näytti olevan tuolloinkin jo vuosia sitten, kuin nyt tänäänkin.

        Kysynkin, miten te jaksatte?

        Kiitos kysymästä!
        Melko hyvin tässä voidaan, mitä nyt pientä kramppia kirjoituskädessä ja katkoksia syljenerityksessä.


      • korppis kirjoitti:

        Sellaista ketjua ei edes ole, joten se siitä.

        Kirjoitit lähettäneesi viestin maduizalle ja, että hän ei ole vastannut. Älä pitkästy odottamaan.

        Nyt on alkanut kyllä tuntumaan siltä että reagoin hieman liian spontaanisti maduixan viestiin. Mahdollisesti siinä oli taka-ajatuksensa.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Nyt on alkanut kyllä tuntumaan siltä että reagoin hieman liian spontaanisti maduixan viestiin. Mahdollisesti siinä oli taka-ajatuksensa.

        Nyt vaan taas matelemaan korpikiroilijan eteen rukoillen, ettei kosto kohtaisi!!!!!!


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Nyt on alkanut kyllä tuntumaan siltä että reagoin hieman liian spontaanisti maduixan viestiin. Mahdollisesti siinä oli taka-ajatuksensa.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Tuuliviiri rauhaton 😂


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Nyt on alkanut kyllä tuntumaan siltä että reagoin hieman liian spontaanisti maduixan viestiin. Mahdollisesti siinä oli taka-ajatuksensa.

        Soutaa huopaa..,,,😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soutaa huopaa..,,,😂😂😂😂😂

        Jos se olikin vain metafora...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se olikin vain metafora...

        Metafora jota te heikompi aines ette ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metafora jota te heikompi aines ette ymmärrä.

        Voi meitä heikkoja ressukoita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaan taas matelemaan korpikiroilijan eteen rukoillen, ettei kosto kohtaisi!!!!!!

        Korpikieroilijan kosto on kauhea.


    • Anonyymi

      Onpa "sisältörikas" aloitus. Jos ei parempaan pysty, kannattiko tehdä ?

      • Anonyymi

        On ihmisiä, jotka haluavat huomion kohdistuvan itseensä keinoja kaihtamatta.
        Tämä aloitus on yksi tapa hakea huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisiä, jotka haluavat huomion kohdistuvan itseensä keinoja kaihtamatta.
        Tämä aloitus on yksi tapa hakea huomiota.

        Millä henkisellä tasolla täällä ollaan???


    • Anonyymi

      Aina on kk ollut riitojen keskiössä ij itse niitä hanskasti tonkii. Tässäkin kylmis jo apurina. Nytkin muita syytetään siitä mitä itse tehdään ja on aina tehty. Kuvottavaa!!!!

    • No, se siitä, oli kaiketi liian raskas muista.

      • Anonyymi

        Miksi poistettiin viesti, jossa kk kertoi miten pikkutyttö nauraen nuiji leluhiiren pään? Sehän kertoo korppiksen mielenmaisemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi poistettiin viesti, jossa kk kertoi miten pikkutyttö nauraen nuiji leluhiiren pään? Sehän kertoo korppiksen mielenmaisemasta.

        Aika muuttaa muistot mieleisiksi.
        Sen on voinut havaita näilläkin palstoilla, kun saman asian voi muistaa monin eri tavoin. Joku kirjoittaja saa haukut niskaansa väärän muiston perusteella, ja kun pyytää asian oikaisemista, syyttäjä ilmoittaa, ettei hänellä ole velvollisuutta todistaa sanojaan, koska jokainen voi etsiä saman muiston arkistosta.
        Tämä palsta on ainoa Suomessa jossa ei päde se periaate, että jokainen on syytön niin kauan, kunnes toisin todistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika muuttaa muistot mieleisiksi.
        Sen on voinut havaita näilläkin palstoilla, kun saman asian voi muistaa monin eri tavoin. Joku kirjoittaja saa haukut niskaansa väärän muiston perusteella, ja kun pyytää asian oikaisemista, syyttäjä ilmoittaa, ettei hänellä ole velvollisuutta todistaa sanojaan, koska jokainen voi etsiä saman muiston arkistosta.
        Tämä palsta on ainoa Suomessa jossa ei päde se periaate, että jokainen on syytön niin kauan, kunnes toisin todistetaan.

        Ei tuosta hiiren nuijimusrunosta ole kuin ehkä tunti. Minäkin ehdin lukea ja siinä tyttö avaa lelulaatikon, josta ponnahtaa hiiri. Tyttö hakkaa sen nauraen alas vasaralla. Tämä liittyi korppiksen mukaan siihe, että ylläpito poisti yhteistyössä hänen kanssaan häneen kohdistuneita loukkauksia.
        Mitä todistamista siinä on? Jokainen tehköön johtopäätöksensä lukemastaan . Nyt tuo tyttö- hiiri runo on poistettu ja korppis itsekkin epäilee että se oli liian kova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuosta hiiren nuijimusrunosta ole kuin ehkä tunti. Minäkin ehdin lukea ja siinä tyttö avaa lelulaatikon, josta ponnahtaa hiiri. Tyttö hakkaa sen nauraen alas vasaralla. Tämä liittyi korppiksen mukaan siihe, että ylläpito poisti yhteistyössä hänen kanssaan häneen kohdistuneita loukkauksia.
        Mitä todistamista siinä on? Jokainen tehköön johtopäätöksensä lukemastaan . Nyt tuo tyttö- hiiri runo on poistettu ja korppis itsekkin epäilee että se oli liian kova.

        Yleensä runot tehdään kauniista asioista kuten rakkaudesta ja luonnosta. Miten joku voi hiiren taposta kirjoittaa runon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä runot tehdään kauniista asioista kuten rakkaudesta ja luonnosta. Miten joku voi hiiren taposta kirjoittaa runon?

        Sadisti hakkaa myös paistinpannulla.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe