Tulevaisuuden rietas seksimaailma

Kirjoittelin novelleja noin 20 -vuotta sitten. Niitä löytyy vielä jostain internetin kätköistä. Täämän kirjoittelin ihan hiljattain hetken mielijohteesta. Laitoin sen seksinovellit.org -sivulle, mutta tuntuu, ettei novelleja kovin nopeasti julkaista. Koeponnistan tämän nyt sitten täällä.

Näköjään tänne ei voi koko novellia laittaa, koska merkkejä ei saa tarpeeksi. Miltä alku kuullostaa?

-------------------------

Untuvikot

Pimeä putki jatkuu äärettömyyksiin samalla kun ajoneuvoni skanneri kurkottaa kaukaisuuteen kohti Ranskan rannikkoa. Rannikkoahan ei toki näy, koska olemme syvällä maan uumenissa pimeässä ja tyhjässä tunnelissa Englannin Kanaalin alla. Valvon tottuneesti suuren ajoneuvoni liikettä ja kyydissäni oleva porukka istuu hiljaa vihdoinkin. Jännittyneinä he katselevat kauas pimeyteen toivoen näkevänsä pian päivänvaloa, sillä pimeässä istuminen on tylsää. Vastuu painaa hartioillani, sillä arvokas ryhmäni koostuu yhteisössämme minulle tärkeäksi muodostuneesta matkakumppanistani Oliviasta ja reilusta tusinasta untuvikkoja. Toivon, että mistään ei ilmesty mieslaumaa, jotka ovat karkotettu yhteisöistään tuottamattomina mutta halukkaina. On äärimmäisen järkyttävää ja väärin, jos yhtyminen tapahtuu vastentahtoisesti varsinkin untuvikoille.

Pari tuntia aiemmin olin vielä Englannissa sijaitsevassa yhteisössä, josta kävimme hakemassa untuvikot yhteisöömme, joka odottaa Etelä-Portugalissa lähellä Faroa. He olivat jo jokin aika sitten savuttaneet iän, jossa tytöillä alkoivat kuukautiset ja poikien uteliaisuus kehoonsa alkoi olla niin intensiivistä, että masturbointi saattoi jo vaikuttaa ikävästi yhteisön nuorimpiin. Erektiot heidän ollessaan yhteisön emojen lähellä esimerkiksi kylpiessä olivat merkki siitä, että on aika siirtyä eteenpäin toiseen yhteisöön. Varsinkin, jos oli jo ehtinyt sattua tilanteita, jossa pojat olivat yhtyneet emon tai toisen untuvikon kanssa. Yleensä pojilla ei vielä ollut niin voimakasta spermantuotantoa, että raskauksia noista tilanteista olisi syntynyt. Emoilla oli kuitenkin pitkiä aikoja, jolloin yhteisössä ei vieraillut miehiä, joten joskus nämä nuoret naiset sallivat tuollaisen pehmeää untuvaa kalunsa juuressa omaavan miehenalun tulla makuukammariinsa tai kylpylään panemaan heitä. He kyllä tiesivät, ketkä pojista olivat jo halukkaita ja kykeneviä työntymään heidän pilluihinsa ja kenties jopa olemaan laukeamatta aivan heti. Englannissa oleva yhteisö sijaitsi jo Rooman aikana rakennetussa kylpyläkaupungissa nimeltään Bath.

Asetan seuraavaksi pysähdyspaikaksi puhdasta vettä tuottavan kosken ja samalla kylpypaikan. Tunnelin synkkä pimeys on vaihtunut kesäisen Pohjois-Ranskan auringonpaisteeseen. Untuvikkojen joukko vaunussamme pitää jo hieman liian kovaa metakkaa ja liikehtii levottomasti. Osalla on tunne, että ei voi liikkua tarpeeksi vapaasti. He riisuvat päällään olevat pitkät kaapunsa. Tytöillä on melkein samanlaiset kaavut kuin pojilla sillä erolla, että tyttöjen kaavut toimivat myös aktiivisena tukena heidän rinnoilleen. Ne mukautuvat kehon muuttuessa. Pojilla ja miehillä niissä on aktiivinen peniksen tuki. Kaapuja valmistetaan useassa yhteisössä ympäri Euroopan rannikkoja merilevästä ja sokerista tehtävästä älykuidusta. Ne ovat silkkisen pehmeitä, lämmittävät kehoa, jos on tarpeen ja myös viilentävät kuumalla ilmalla. Itselläni on melko tukala olo. Saattaisin tarvita kaluuni kylmävoidetta, sillä se on kipeytynyt reilun viikon vierailumme aikana Bathissa. Heillä on siellä emoja lähes kolmekymmentä ja tulin kylpeneeksi kaikkien kanssa. Edellisen kerran siellä oli vieraillut siittämään kykenevä mies noin kuukausi sitten ja nyt kaikki halusivat osansa. Onneksi siellä kaikki nuoret emot ovat mieleeni ja kylpeminen oli mukavaa panemisen lomassa. Heillä on myös monta emoa, joiden suuseksitekniikka on aivan omaa luokkaansa, joten viikko oli ollut erittäin nautinnollinen. On kuitenkin rankkaa panna kaksi tai kolme kertaa vuorokaudessa ja joka kerta tuottaa lasti spermaa pillun syvyyksiin. Myös Olivia oli halunnut panna joka päivä. Olivia tosin auttoi minua nuollen halukkaiden emojen pilluja minkä ehti ja välillä hän oli täysin kylläinen naisten välisestä seksistä. Ensi vuonna John varmaan käy siellä ja odotettavissa on, että hän saa kuljettaa mukanaan myös muutaman vauvan pohjoisessa olevaan yhteisöön käyntini tuloksena.

10

3999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osa untuvikoista potee jo lievää koti-ikävää, sillä on suuri seikkailu lähteä pois kotiyhteisöstä, jossa vanhemmat miehet ja naiset olivat lapsien huoltajia, äitejä ja isiä ja tarjosivat heille rakkautta ja huolenpitoa. Miehet olivat ikäryhmää, jotka olivat lapsuudessaan pandemian seurauksena menettäneet tulevan seksuaalisen kyvykkyytensä ja sitä mukaa seksuaalisen halukkuutensa. Vanhemmat naiset olivat joskus halukkaita ja olin kylpenyt myös yhden äidin kanssa. Se on mukavaa vaihtelua itseäni nuorempien naisten ja tyttöjen panemiseen. Heidän kanssaan sain myös laueta heidän suuhunsa. Itse olin tosin lähes Isä -iässä, mutta täysin viriili. Emot huolehtivat yhteisöissä lasten synnytyksestä, perusopetuksesta ja käytännön rutiineista. Näin maailman väkiluku kasvaa vähitellen, mutta ketään ei pakoteta, vaan yleensä emona toimii seksuaalisesti hyvin halukas ja aktiivinen nuori nainen.

      Ajoneuvo kulkee suoraa väylää lähes täyttä nopeutta ja ohitamme Pariisin rauniot noin tunti rannikolle saapumisemme jälkeen. Sivuilla tiheä eurooppalainen sademetsä vilisee silmissä. Mietin, millaista menneinä aikoina oli, kun ajoneuvoja kuljetettiin itse ja piti varoa muita ajoneuvoja. Millaista mahtoi olla, kun ihmisiä oli yhtä paljon yhdessä paikkaa kuin vuosittaisessa karnevaalissa muinaisessa Venetsian kaupungissa. Eräs untuvikkopoika näkee kaukana mahtipontisen rakennuksen rauniot. Katolla on pitkä pystyssä oleva palkki ja sen poikki lyhyempi palkki vaakatasossa. He eivät ole nähneet sellaista Englannissa. Olivia selittää, että se on risti. Kauan sitten ihmiset kerääntyivät tuon näköisiin rakennuksiin kuuntelemaan tarinoita. Heillä oli kuulemma paljon sääntöjä siitä, mitä saa tehdä ja mitä ei, mutta vanhat miehet, joiden ei ollut sallittua panna naisia tai lypsää kaluaan tekivät pahaa pienille lapsille, myös pojille, vaikka etenkin poikiin työntyminen oli todella kiellettyä.

      Poika, joka asiaa tiedusteli, arvelee, että se oli varmaan huono juttu, että oli sellaisia sääntöjä ja pahoja ihmisiä, katsoo vieressään istuvaa vaaleahiuksista, sinisilmäistä kaapunsa riisunutta tyttöä ja hänen nupullaan olevia omenan kokoisia rintojaan, untuvaista vaaleaa häpykumpuaan ja poika alkaa hyväillä paisuvaa kaluaan. Tyttö katsoo sitä kiinnostuneena. Olivia oli jo pistänyt merkille, että tämä tummahiuksinen ja vihreäsilmäinen poika, Eric nimeltään oli tavallista kiinnostuneempi ja selkeästi kyvykäs. Hänen kalunsa oli myös suuri ja melkein aina pystyssä. Hänen pallinsa olivat lähes nyrkin kokoiset ja jotenkin epäsopivat tuossa pienessä ruipelossa vartalossa. Hän oli yksi niistä pojista, jotka olivat jo panneet emojen kanssa ja hänellä ei ollut enää häpykarvoja ja hänellä oli karvattomat pallit. Mahdollisesti hän oli jo siittänyt uutta sukupolveakin. Poika vatkasi ja roiskautti spermansa vieressä istuvan tytön syliin. Sitä tuli paljon. Olivia antoi liinoja ja puhdisti kummatkin spermasta. Spermaa oli vähän vaikeampi saada pois tytön pehmeistä ja vaaleista villoista. Tytön jalkoväliä hän puhdisteli pitkään ja tarkasti. Olivia nautti siitä. Tytöstäkin se tuntui tosi hyvältä. Oliviaa kiinnosti myös pojan kookas elin. Tytöllä tuli halu kosketella jalkojensa väliä ja siellä hänen sormensa tekivätkin tutkimustaan sen aikaa, kun tuli kummallinen hyvän olon aalto koko vartaloon. Olivia huomasi myös tämän ja kuivasi tytön sormet ja antoi halauksen. Olivian pillua kouraisi myös ajatus tuosta makeasta viattomasta pillusta, joka oli juuri supistellut sormettamisen tuloksena. Olipa taas ihania untuvikkoja.

    • Ensimmäinen oppitunti

      Saavumme vesiputouksille vuorilla lähellä Lyonin raunioita. Vaunumme pysähtyy isolle tasanteelle ja alhaalla kohisee vuolas virta tiheän sademetsän uumenissa. Alas menee jyrkät portaat ja perillä on kylpemisen helpottamiseksi soveltuvia kulkuväyliä ja rakenteita, joissa virtaava vesi pysyy paikallaan ikään kuin suurissa kylpyammeissa. Ylhäällä vuorilla on joitain pieniä jäätiköitä ja vesi tuossa virrassa on todella kylmää ilman lämmitysjärjestelmää, joka käyttää suoraa aurinkoenergiaa altaiden lämmittämiseen. On kummallista ajatella, että ihmiset selvisivät aikanaan ilman jokien allaslämmitystä. Kylmä vesi siirtyy putkea pitkin suoraan ajoneuvomme tankkeihin ja saamme 4000 kilometriä lisää toimintasädettä. Voimme ajaa vaikka Intiaan. Pääsemme tuolla kyllä helposti perille Algarveen asti. Untuvikot ihan ilman mitään erillistä kehotusta kuoriutuvat kaavuistaan ja molskahtavat lämpimiin altaisiin sukeltelemaan pyllyt paljaina. Myös Olivia riisuu kaapunsa. Minä jumaloin tuota naista. Veistoksellinen kaunotar, jonka juuret ovat kaiketi Syyriassa. Hänellä on tiimalasimainen vartalo, ylväät, kiinteät ja suuret rinnat, jotka painovoimaa uhmaten terhakkaana ponnahtelevat hänen askeltensa tahtiin. Hänellä on oliiviin ruskea iho, pikimustat hiukset, ruskeat silmät, valkoinen hammasrivistö ja sileä karvaton häpykumpu. Takapuoltaan hän kutsuu brasilialaiseksi. Hyvä kuvaus. Iältään hän on ehkä parissa kymmenissä, koska hän luopui untuvistaan muutama vuosi sitten. Itse olen yli kolmekymmentävuotias ja olen pannut häntä nyt ainakin sen kolme vuotta alkaen ihan ensimmäisestä kerrasta Venetsiassa. Hän nauttii panemisesta kaikkiin aukkoihinsa mutta mieluiten työnnyn hänen lihaksikkaaseen pilluunsa, joka kuristaa kyrvästäni aina viimeisimmätkin mehut, kun pillu kouristelee orgasmin myllerryksessä. Hän kuulemma jumaloi minun pitkää valkoista hiuskuontaloani ja sinisiä silmiäni, kun nuolen hänen pilluaan. Minun on kerrottu saapuneen maasta nimeltä Suomi. Meitä on maailmassa todella vähän ja sen takia vierailenkin monessa eri yhteisössä lähes taukoamatta. Harvinainen spermani on haluttua.

      Itse menen kylmään veteen. Arvelen, että kylmähoito auttaa kipeään kyrpääni. Olen vedessä muutaman minuutin ja nousen lämpimälle kivitasanteelle ja siitä mukavan pehmeälle nurmikolle. Jotkut untuvikot katselevat minua yhdessä Olivian kanssa ja tirskahtelevat. Olivia huokailee, että ”oi, voi…”. Mitä onkaan kylmä vesi tehnyt. Jopa untuvikot tietävät minun kyrpäni koon normaalisti, sillä olin viettänyt Englannissa tarpeeksi kauan ja he olivat sen nähneet levossa. Muutama oli nähnyt sen myös aktissa. Olivia tiesi, miltä se näyttää jäykkänä ja miltä se tuntuu kaikissa hänen aukoissaan, kun työnnyn niihin, mutta nyt se oli surkastunut pieneksi. Kipu oli tosin poissa. Pari poikaa hyppää uteliaisuuttaan myös kylmään veteen ja muutaman minuutin päästä ylös. Untuvikot tirskahtelevat. Hassua, miten siinä nyt noin kävi heillekin. Olivia tulee viereeni ja vinkkaa untuvikoille, että ei tässä mitään hätää ole. Tästä eteenpäin he alkavat oppia aina vain lisää anatomiasta ja seksistä ja he saavat kokeilla ja nähdä asioita, mutta vuoteen, pariin, ei panoa suositella. Minä ja Olivia olemme suosittuja kouluttajia. Olivia ottaa surkastuneen kullini hänen lämpimään käteensä ja tunnen veren alkavan virrata. Aurinko lämmittää sitä myös siinä nurmikolla maatessani. Katselen Olivian ihania rintoja ja kauniita ruskeita haaremisilmiä. Tunnen kullini kasvavan. Hän hyväilee sitä vetäen esinahkaani ylös ja alas. Tunnen kuinka kiimani kasvaa ja saavutan sitä ihanaa paineen tunnetta kullissani, joka saa sen paisumaan entisestään ja haluamaan enemmän. Olen täydessä mitassani, eikä kylmän surkastamasta mutterista ole enää tietoakaan. Untuvikot katselevat ihmeissään. Aikuisilla on karvattomat kalut ja pillut. Me ajamme karvat lasertrimmerillä, kun olemme todistettavasti alkaneet panna, eivätkä ne enää kasva takaisin. Olemme tavallaan kuin lapsia taas.

    • Osa tulee katsomaan lähempää, kun Olivia vetelee minulle käteen ja minä tunnen sykähtelyä välilihassani. Niin hyvältä hänen kätensä kosketus tuntuu. Kyrpäni sykkii ja Olivia toteaa, että nyt se on kuuma kuin grillimakkara. Joki virtaa taustalla ja tuo mukavan luonnollisen ja seesteisen tunnelman. Pojat, joiden kullit surkastuivat kylmässä vedessä pieniksi muttereiksi istuvat parin tytön vieressä kalliolla. Kaikilla tytöillä on jo sievät rinnat. Toisilla jo käytännössä täydessä mitassa olevat. Yhdellä mustalla tytöllä on isot kannut isoine nänninpihoineen ja solakka vartalo. Heidän pehmeää karvaa olevat untuvaiset häpynsä ovat äärettömän kauniita. Mustalla tytöllä karva on karheampaa ja kiharaa. Yksi tytöistä on tuotu Aasian yhteisöstä ja hänellä ei ole juurikaan rintoja ja untuvansa ovat hyvin harvassa. Huomaan, että mutteripoikien vieressä istuvat tytöt uteliaisuuttaan kokeilevat samaa, mitä Olivia tekee minulle parhaillaan. Kiinnostuneina he havainnoivat, kuinka poikien kullit kovettuvat ja nousevat pystyyn samalla kun he vetävät poikien esinahkoja eteen ja taakse.

      Olivia ottaa kovana sykkivän kyrpäni suuhunsa. Hän vetää esinahkaani samalla edes takaisin ja leikittelee kielellään aiheuttaen julmetun hyviä tuntemuksia alaselkääni asti. Vartaloni nousee kaarelle ja pakarani pingottuvat tiukaksi, kun yritän olla vielä laukeamatta. Tytöistä kukaan ei ole vielä sellaista kyrvän imua kokeilleet, mutta yksi uskaltautuu ahmaisemaan toisen mutteripojan kullin suuhunsa aiheuttaen pienen ulvahduksen, sillä tyttö ei osaa varoa hampaitaan. Olivia pyytää tytön tulemaan lähemmäksi meitä katsomaan. Tyttö on sellainen nappisilmäinen ruskeaverikkö mahdollisesti jostain Etelä-Amerikan yhteisöstä hyppyririntoineen ja silmänsä kiiltävät uteliaisuudesta, kun hän seuraa kuinka Olivia imee munaani, ottaa sen syvälle kurkkuunsa, päästelee hengästyneitä nautinnollisia ääniä rajusti kaluani käsitellen. Olivia pyytää myös mutteripojat meidän viereemme makaamaan. Hän tekee hieman yllättäen sellaisen tempun, että hän tarraa kiinni toisen pojan kyrvästä ja napaa sen syvälle kurkkuunsa. Tyttö katsoo tarkkaavaisena. Ei mene kuin muutama sekunti, kun poika ulvahtelee ja hänen vartalonsa tärisee. Olivian kurkku täyttyy teinipojan spermasta. Tiedän millaista herkkua Olivian antama suuseksi on, enkä ihmettele pojan nopeaa laukeamista. Toinen poika roiskauttaa spermansa ennen kuin Olivia ehtii ottaa sen edes suuhunsa. Vielä emme mene niin pitkälle, että tytön annettaisiin ottaa minulta suihin, vaikka hän vaikuttaisi uteliaalta sen koittamisesta. Kaikki tytöt ovat vielä neitsyitä siitä huolimatta, että Eric oli osoittanut kiinnostusta heihin ja he häneen. Joskus vahinkoja sattuu myös alkukoulutusyhteisöissä. Aikuisuus on ajankohtainen sitten Venetsiassa järjestettävän karnevaalin jälkeen ja kun tytöt on skannattu ja tulos on positiivinen.

    • Olivia asettuu nelin kontin ruohikolle pyöreä täyteläinen ja naisellinen perse pystyssä, pyöreä häpykumpu kutsuvasti jalkovälissä pullottaen ja terälehtimäiset häpyhuulet kiimasta kiillellen. Hän haluaa panna. Asetun Olivian taakse kyrpä mojovasti sykkien kovassa erektiossa. Asetan turvonneen ja punaisen terskani hänen liukkaille, ruskeille, ryppyisille häpyhuulilleen ja painan paaluni sisään vaaleanpunaiseen tunneliin. Olivia voihkaisee kuuluvasti ja untuvikotkin kohahtelevat. Itsekin vaikerran nautinnosta, kun painan paaluani tuohon tiukkaan, kuumaan ja liukkaaseen pilluun, jota niin kovasti rakastan. Tunnen kuinka se supistelee varteni ympärillä ikään kuin estäen kaluani koskaan vetäytymästä ulospäin. Otan Oliviaa tiukasti kiinni pakaroista ja rynkytän rajusti kyrpääni sisään ja ulos. Olivia ulvoo nautinnosta. Hän pystyy ottamaan koko pitkän varteni sisäänsä myös takaapäin ilman kipua. Kaikki pojat seisovat ringissä kullit pystyssä. Siinä on isoja, pieniä, pitkiä, lyhyitä kyrpiä tanassa. Kaikilla on utelias ja yllättynyt ilme. Tämä on nyt sitten se uusi elämä, joka alkaa Bathin yhteisöstä lähtiessä. Se, mistä niin paljon puhutaan, mitä kaikki niin kovasti ovat odottaneet. Koulutus. Osa tytöistä nappaa poikia kaluista ja uteliaisuuttaan kokeilevat, mitä seuraavaksi tapahtuu jos kulleja hyväilee. He kyllä tietävät, mutta kokemusta ei monella vielä ole. Tytöt säpsähtelevät, kun poikien tykit ampuvat spermansa tyttöjen käsille ja rantakalliolle. Kaikilla se ei ole täysin valkoista, vaan lähinnä kiimatippoja. Aasialainen tyttö tyhjentää afrikkalaisen pojan suuren elimen. Sperma lentää kaaressa ja tyttö säpsähtää. Minä ja Olivia jatkamme rajua ja eläimellistä panoa niin, että hiki lentää. En halua sen koskaan loppuvan ja ajantaju katoaa. En tiedä kauanko siinä painan paaluani hänen pilluunsa. Kymmeniä, satoja kertoja. Lopulta tunnen laukeavani. Haluan laueta. Kullini liukuessa lotisevaan vittuun ja kuullessani Olivian nyyhkytyksen ja voihkeen, tunnen, että lastini lähtee liikkeelle. Yleensä karvattomat panevat niin, että sperma laukaistaan syvälle pilluun. Olivia on rooliltaan kouluttaja ja ei ole vielä tullut raskaaksi, vaikka hän on pannut jo monta vuotta minun ja muiden kanssa. Minä panen hänen kanssaan ihan silkasta nautinnosta ilman suunnitelmaa. Parin vuoden päästä hänen kehonsa asetetaan moodiin, jossa raskaus on mahdollinen. Olivia on täydellinen kouluttaja ja raskaus ei sovi siihen rooliin. Kiskaisen kyrpäni ulos Olivian pillusta ja nappaan sen nyrkkiini. Se on suonikas, iso, aikuisen miehen kyrpä. Valkoinen spermani roiskahtaa kauas valtavalla paineella. Sitä lentää Olivian mustiin hiuksiin ja selän päälle. Osa roiskahtaa läheltä katsovan uteliaan tytön nenälle, ruskeisiin silmiin ja ruskeille hiuksille. Hän nuolaisee spermani suuhunsa ja irvistää. Uusi outo maku. Hän tajuaa huuhdella kasvonsa saman tien. Hän nousee ylös siten, että näen hänen pyllistävän. Huomaan, että hänen häpyhuulensa ja niitä reunustavat untuvat ovat silminnähden märkiä. Kun häpyhuulet hieman erkanevat toisistaan, niiden väliin untuvaisiin karvoihin on selkeästä tarttunut kirkasta limaa.

      Olivia läähättää kiimasta hulluna ja useamman orgasmin saaneena. Hänen pillunsa valuttaa liukasta limaa pitkin hänen reisiään, mutta hän haluaisi ehkä vielä vähän lisää munaa. Olivialle ei oikein riitä mikään. Huomaamme, että matkalla itseaiheutetun sperman roiskauksen tehnyt poika nimeltä Eric seisoo vielä kulli tanassa. Se Eric, jolla on tunnetusti valtava seksuaalinen potentiaali ja iso kyrpä. Nyt se kalu on taas kovasti matkalla seikkailuihin. Olivia viittoilee hänet luokseen ja kysyy, että haluaako poika. Eric vastaa innokkaan myöntävästi, eikä hän ole ensimmäistä kertaa asialla vanhempien naisten kanssa. Skannaan ensin Olivian pillun ja sen jälkeen pojan kyrvän ja geeniskanneri antaa lukemaksi 99%. Tämä tarkoittaa, että he ovat lähes täydellisesti sopivat, mikäli Olivia myöhemmin haluaa raskaaksi eikä mitään sisäsiittoisuutta ole lähimaillakaan. Sama kuin minulla ja Olivialla. Eric asettuu Olivian taakse, ottaa kiinni perseestä, nappaa karvattomasta ja suuresta kalustaan kiinni ja ohjaa sen liukkaaseen pilluun melko tottunein elkein. Olivia voihkii ja katselee myös minua todeten, että ”Voi luoja….”. Hän on yllättynyt kenties, sillä poika tuntuu osaavan painaa niin kuin pitää. Hieman outo näky, kun sellaisella laihaperseisellä ripakintulla on sellainen valtava, kova kyrpä ja hyvä panotekniikka. Poika vielä ihan pyytämättä painaa peukalonsa kokonaan Olivian perseeseen. Olivia ulvahtaa ja vavahtelee. Kauan Eric ei enää pysty panemaan vaan hänen vartalonsa vavahtelee ja Olivia saa lastin pojan spermaa syvälle sisuksiinsa. Eric vetää velton kullinsa Olivian täysin tyydytetystä pillusta ja menee virtaan loikoilemaan. Spermat lirahtavat Olivian pillusta ulos. Untuvatytöt katsovat Ericiä ihaillen. Nyt hänestä viimeistään tuli Mies. Poika, joka antoi sellaisen kyydin eräälle suosituimmista kouluttajista on kyllä oikea Mies.

    • Minä ja Olivia menemme omaan pikku pilttuuseemme ja suutelemme toisiamme, hyväilemme raukeina orgasmien jälkeen. Olivia sanoo, että ”Neljä”. Orgasmia siis. Yksi niistä nuoren pojan kanssa samalla kun sormi meni peräreikään. Ihanaa. Puoli tusinaa tyttöä myös nautiskelevat samassa loosissa lämpimässä virtaavassa vedessä ja Olivia arvaa, että heille voisi käydä vähän juttelemassa. Hän menee samaan altaaseen heidän kanssaan. Panoamme läheltä seurannut utelias ruskea tyttö vaihtaa paikkaa Olivian kanssa ja tulee viereeni istumaan. Otan hänet kainalooni. Ymmärrän, että Olivia keskustelee tapahtuneesta tyttöjen kanssa. Hän kyselee, että miltä heistä tuntuu ja että onko heillä tunne, että he haluaisivat jotain lisää itse. Aihe on vielä vähän uusi, mutta Olivia saa käsityksen, että tilanne on aiheuttanut tyydyttämätöntä seksuaalista energiaa tyttöihin. Uteliaisuus, kiinnostus ja innostus on kova. Olivia tuntee kaiken ikäiset tytöt ja naiset todella hyvin. Hieman rohkaistuina tytöt ottavat mukavan asennon lämpimässä kirkkaassa vedessä ja alkavat hyväillä pillujaan Olivian kehotuksesta. Heitä on valistettu masturboinnista kyllä ja he osaavat sen hyvin. Nyt on hyvä päästä piinaavasta tunteesta pois, jos tilanne sellaista aiheutti. Osa tytöistä alkaa huokailla ja osa saa orgasmin hyvin nopeasti. Olivian edessä naamatusten istuva tyttö epäröi. Hän kertoo Olivialle, että hän tykkää Oliviasta tosi paljon. He ovat lähekkäin. Olivia tykkää tytön pienistä terhakoista rinnoista ja tyttö suorastaan jumaloi Olivian täyteläisiä isoja rintoja. He koskettelevat toistensa rintoja ja tyttö on aivan otettu ja ihmeissään kuinka mahtavilta Olivian runsaat rinnat tuntuvatkaan. Huomaan, kuinka kummankin nännit kovettuvat. Tyttö nauttii suunnattomasti Olivian hyväilyistä.

      Emme näe, mitä pinnan alla tapahtuu, mutta Olivia tietää, mitä tehdä. Olivian käsi sujahtaa tottuneesti tämän punapäisen, pisamanaamaisen, vihreäsilmäisen tytön jalkoväliin ja tyttö tekee saman Olivialle. Tytöstä karvaton pillu tuntuu kivalta sormissa. Olivialle tulee muistoja mieleen tuollaisesta untuvapillusta. Siitä, kuinka hän untuvikkona vietti yöt tyttökaverinsa kanssa sormettaen. Tyttö on kaverinsa kanssa tätä tehnyt ennen ja Olivia yllättyy suuresti, kuinka hyvin tyttö osaa koskettaa, käyttää oikeaa voimaa ja oikeisiin paikkoihin, myös syvällä Olivian pillussa. G-piste! Olivia voihkii ja vaikertaa. Tyttökin on aivan hulluna siihen tunteeseen, että hänen ihastuksensa, vanhempi nainen hyväilee hänen pilluaan. Sormi työntyy välillä sisään, osuu ihaniin paikkoihin. Vähän ehkä sattuukin. Tyttö on nähnyt paljon seksiunia Oliviasta aiemmin. Tämä on paljon parempaa, vaikka unissa tyttö myös syö Olivian pillua. Olivia osaa sormettaa niin hyvin. Tyttö sulkee silmänsä ja jatkaa Olivian runkkaamista. Olivia ei tunge montaa sormea tytön sisään, koska tyttö on neitsyt. Sen hän kyllä huomaa heti, kun keskisormella kokeilee todella tiukkaa reikää. Tytön sormet ovat Olivian sisällä ja Oliviallakin yksi sormi tytön sisuksissa, kun kumpikin värähtelevät ja tuntevat toistensa pillujen supistelevan sormen ympärillä. Orgasmi. Tyttö nojaa taakse ja voihkaisee ”Aaaah!”. Sellainen nopea, sähköinen orkku. Olivia katsoo minuun ja voihkaisee: ”Viisi!” ja sulkee silmänsä. Myöhemmin Olivia sanoo minulle, että ”Tuo tyttö on sitten minun”.

      Utelias ruskea tyttö tulee syliini istumaan lämpimässä vedessä. Onpa sileä ja pehmeä iho, mietin. Tyttö kuuntelee Olivian kehotuksia ja alkaa myös runkkaamaan sylissäni. Minusta on mukavaa, että hän tuli niin estoitta syliini istumaan. Hän hytkyy sylissäni, kun arvelen hänen hierovan pilluaan sieltä, mistä parhaiten hyvän olon saa aikaan. Otan hänet syleilyyni ja samalla hyväilen hänen kiinteitä pieniä rintojaan. Tunnen hänen pienet kiinteät pakaransa vasten lantiotani. Nipistelen hänen kovia nännejään. Kysyn, mikä hänen nimensä on. Hän vastaa, että ”Ayla”. Hän vääntelehtii ja vavahtelee, inisee ja voihkii. Hän saa nopeasti orgasmin samalla, kun puristan hänen rintojaan. Huomaan, että jopa loppuun ajettu kyrpäni nytkähtää hieman. En malta olla silittämättä hellästi hänen jalkoväliään ja tunnustelen tuota karvaa, tiukkaa vakoa ihan vähän sormella hipaisten. Ikään kuin vain tervehtien. Ayla päästää hyväksyvän huokauksen avaamatta suutaan. Minusta olisi mukavaa, jos hän valkkaisi minut karnevaalille. Erittäin mielelläni ajaisin hänen untuvansa pois ja avaisin hänet. Oli tuossa ryhmässä tosin myös muitakin söpöläisiä. Mietin esimerkiksi, että mahtaako Olivian pieni ihastus pitää myös miehistä. Voisimme kaikki olla samassa huoneessa.

    • Anonyymi

      Rasittavaa luettavaa. Silmäys riitti. Ei jatkoon.
      Lahjakas seksinovelli on sellainen, mistä ei voi irrottautua ennenkuin se on luettu.
      Erittäin lahjakas novelli on sellainen joka herättää himot.

      • Anonyymi

        Siinäpä oli kaikkien yhteinen kommentoija.
        Kirjoitappa se novelli, niin kehutaan porukalla.


      • Anonyymi

        Joo joo. Häirikkö voi poistua täältä samantien!

        Jondalar, novellisi on hyvä, mutta en ehdi lukea sitä kokonaan.

        Harmi että jätit kirjoittamisen jostain syystä, sillä muistan novellisi erittäin hyvin kaikkien näiden vuosien takaa ja niin muistavat monet muutkin! Älä välitä tuosta häiriköstä. Hän on yksinäinen ihminen jolla ei ole ketään ja hän on siitä syystä katkera kaikille.


    • Anonyymi

      H­ei! Kuts­­­um­me sinut kä­­­ym­­ään u­ude­­ss­­­a chatis­­sa! Mei­­tä on yl­­­i miljo­­ona! 👉 http://5555501.com/H/s9IDl 👈

    • Anonyymi

      Hyvä idea, mutta voisi jäsentää ja karsia vähän.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe