Haluaisin mies, sinut minun syleilyyni

Anonyymi

T.Ex-Tonnikalanainen. Mitä, jos elettäisiin yksi yö kuin viimeistä iltaa, kuin huomista ei olisi, tositarkoituksella? Ihan sama kuka sinä olet MUTTA minä olen THE EX-TONNIKALANAINEN
ja olen sinua varten

LOK
Mies; T.Ex-Tonnikalanainen
Tehdään romantiikkaa tonnilla, mies.
Ensi yönä, mies, olen sinun,
tule ja ota minut omaksesi.
Minä viskaan sinun housusi ja sinun paitasi ennen kuin kerkeät sanoa "rakas" ja suudella minua 🥰💌💌💋💘💟

10

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen hulluna sinuun mies, T.Ex-Tonnikalanainen
      Minä olen hulluna!
      Ja olen nälkäinen!

    • Anonyymi

      Korkkaanpa sardiinisäilykkeen vielä.

    • Anonyymi

      Tapahtuisko tämä nyt sun uudella vai entisellä asuinpaikkakunnalla. Niin että onko sieltä löytynyt uusia sulhoja, joita nyt priorisoisit tässä yhde yön eksoduksessa. Voisit kyllä siirtyä kotimaiseen silakkaan jo, paistasit pannulla. Miehet tykkää silakoista ja pottumuusssista yli kaiken. Eikä mitään epäilyttäviä ulkomaan fisuja.

      • Anonyymi

        Söin söpöjä chilikermalla maustettuja kalapuikkoja. Oli suolakurkkuja salaatissa kans. Toivoin, et mulla ois ollu sötreffiseuraa kun en uskalla nyt kaveriakaan pyytää kylään kun sil on meiningit päällä. T.Ex-Tonnikalanainen

        Huolestuin yhdestä tuntemattomasta muehestä kun se vaikutti säikkyvän suurta Ex-Tonnikalanaista. Toivottavast sillä on kaikki hyvin. En tajua miksi se säikkyi minua kun se oli itse paljon pelottavampi ja oudon värinen (ei liity syntyperäasioihin mitenkään). En uskalla mennä enää sen låhettyville. Ei siis ole mitäån sulhoasioita meneillään. T.Ex-Tonnikalanainen

        Ja tää on kyllä ihan karsea kaupunki sulhasasioiden kanssa. Sen sijaan minun seuraavat haaveeni liittyvät Alkoon.

        T.Ex-Tonnikalanainen
        Joudun heittämään perinteiset ja mennä treffeille päåni sisällä. Ja mulla on tyylikkäät "sukkikset" jaloissa ja laitoin läpinäkyvän hameen päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söin söpöjä chilikermalla maustettuja kalapuikkoja. Oli suolakurkkuja salaatissa kans. Toivoin, et mulla ois ollu sötreffiseuraa kun en uskalla nyt kaveriakaan pyytää kylään kun sil on meiningit päällä. T.Ex-Tonnikalanainen

        Huolestuin yhdestä tuntemattomasta muehestä kun se vaikutti säikkyvän suurta Ex-Tonnikalanaista. Toivottavast sillä on kaikki hyvin. En tajua miksi se säikkyi minua kun se oli itse paljon pelottavampi ja oudon värinen (ei liity syntyperäasioihin mitenkään). En uskalla mennä enää sen låhettyville. Ei siis ole mitäån sulhoasioita meneillään. T.Ex-Tonnikalanainen

        Ja tää on kyllä ihan karsea kaupunki sulhasasioiden kanssa. Sen sijaan minun seuraavat haaveeni liittyvät Alkoon.

        T.Ex-Tonnikalanainen
        Joudun heittämään perinteiset ja mennä treffeille päåni sisällä. Ja mulla on tyylikkäät "sukkikset" jaloissa ja laitoin läpinäkyvän hameen päälle.

        Voitko mies nyt lopettaa tuon ajallaan olemisen? Kohtelias herrasmies tulee itse myöhässä tai ajoissa, jotta nainen saa nauttia. Ja mies, seuraatko tilannetta? Oletko yhtään tietoinen näistä treffiasioista? T.Ex-Tonnikalanainen

        Kauan tämä jatkuu? Kaipaan hymyäsi ja ensi treffeillä menemne sitten johonkin menopaikkaan. Odotan sinua jossakin kulmapöydässä ehkä ja toivon sinun liittyvän seuraani. T.Ex-Tonnikalanainen

        Ja nää treffit piti olla mun juttu... 🙄😉😳


    • Jostain syystä ei paneta........
      <3

      Mutta viereen voi tietenkin tulla.....

      • Anonyymi

        NOOOUUUU!

        T.Ex-Tonnikalanainen

        Pysyt nyt vaan niitten sun juttujes kanssa
        Kukaan ei halua nähdä lauantai-iltana
        "RISTO; THE EX-TONNIKALANAINEN" iltaa!!!

        IIIK! 🤯😱😱🙈🙉☠☠


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mun pähkinäpussiin tuli reikä kun siirsin sitä. Enkä kovaa edes. Minun normaalilla hentoisella kädellä siirsin.myös jauhopussi vaurioitui samalla tavalla. T.Ex-Tonnikalanainen

        😭😭

        No minkäs teet 🤷‍♀️ oot lopunelämää yksin...


    • Anonyymi

      Kiva kun ilmoitit, jossain on sardiinipurkki hukkunt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe