T.Ex-Tonnikalanainen. Mitä, jos elettäisiin yksi yö kuin viimeistä iltaa, kuin huomista ei olisi, tositarkoituksella? Ihan sama kuka sinä olet MUTTA minä olen THE EX-TONNIKALANAINEN
ja olen sinua varten
LOK
Mies; T.Ex-Tonnikalanainen
Tehdään romantiikkaa tonnilla, mies.
Ensi yönä, mies, olen sinun,
tule ja ota minut omaksesi.
Minä viskaan sinun housusi ja sinun paitasi ennen kuin kerkeät sanoa "rakas" ja suudella minua 🥰💌💌💋💘💟
Haluaisin mies, sinut minun syleilyyni
10
89
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen hulluna sinuun mies, T.Ex-Tonnikalanainen
Minä olen hulluna!
Ja olen nälkäinen! - Anonyymi
Korkkaanpa sardiinisäilykkeen vielä.
- Anonyymi
Tapahtuisko tämä nyt sun uudella vai entisellä asuinpaikkakunnalla. Niin että onko sieltä löytynyt uusia sulhoja, joita nyt priorisoisit tässä yhde yön eksoduksessa. Voisit kyllä siirtyä kotimaiseen silakkaan jo, paistasit pannulla. Miehet tykkää silakoista ja pottumuusssista yli kaiken. Eikä mitään epäilyttäviä ulkomaan fisuja.
- Anonyymi
Söin söpöjä chilikermalla maustettuja kalapuikkoja. Oli suolakurkkuja salaatissa kans. Toivoin, et mulla ois ollu sötreffiseuraa kun en uskalla nyt kaveriakaan pyytää kylään kun sil on meiningit päällä. T.Ex-Tonnikalanainen
Huolestuin yhdestä tuntemattomasta muehestä kun se vaikutti säikkyvän suurta Ex-Tonnikalanaista. Toivottavast sillä on kaikki hyvin. En tajua miksi se säikkyi minua kun se oli itse paljon pelottavampi ja oudon värinen (ei liity syntyperäasioihin mitenkään). En uskalla mennä enää sen låhettyville. Ei siis ole mitäån sulhoasioita meneillään. T.Ex-Tonnikalanainen
Ja tää on kyllä ihan karsea kaupunki sulhasasioiden kanssa. Sen sijaan minun seuraavat haaveeni liittyvät Alkoon.
T.Ex-Tonnikalanainen
Joudun heittämään perinteiset ja mennä treffeille päåni sisällä. Ja mulla on tyylikkäät "sukkikset" jaloissa ja laitoin läpinäkyvän hameen päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söin söpöjä chilikermalla maustettuja kalapuikkoja. Oli suolakurkkuja salaatissa kans. Toivoin, et mulla ois ollu sötreffiseuraa kun en uskalla nyt kaveriakaan pyytää kylään kun sil on meiningit päällä. T.Ex-Tonnikalanainen
Huolestuin yhdestä tuntemattomasta muehestä kun se vaikutti säikkyvän suurta Ex-Tonnikalanaista. Toivottavast sillä on kaikki hyvin. En tajua miksi se säikkyi minua kun se oli itse paljon pelottavampi ja oudon värinen (ei liity syntyperäasioihin mitenkään). En uskalla mennä enää sen låhettyville. Ei siis ole mitäån sulhoasioita meneillään. T.Ex-Tonnikalanainen
Ja tää on kyllä ihan karsea kaupunki sulhasasioiden kanssa. Sen sijaan minun seuraavat haaveeni liittyvät Alkoon.
T.Ex-Tonnikalanainen
Joudun heittämään perinteiset ja mennä treffeille päåni sisällä. Ja mulla on tyylikkäät "sukkikset" jaloissa ja laitoin läpinäkyvän hameen päälle.Voitko mies nyt lopettaa tuon ajallaan olemisen? Kohtelias herrasmies tulee itse myöhässä tai ajoissa, jotta nainen saa nauttia. Ja mies, seuraatko tilannetta? Oletko yhtään tietoinen näistä treffiasioista? T.Ex-Tonnikalanainen
Kauan tämä jatkuu? Kaipaan hymyäsi ja ensi treffeillä menemne sitten johonkin menopaikkaan. Odotan sinua jossakin kulmapöydässä ehkä ja toivon sinun liittyvän seuraani. T.Ex-Tonnikalanainen
Ja nää treffit piti olla mun juttu... 🙄😉😳
Jostain syystä ei paneta........
<3
Mutta viereen voi tietenkin tulla.....- Anonyymi
NOOOUUUU!
T.Ex-Tonnikalanainen
Pysyt nyt vaan niitten sun juttujes kanssa
Kukaan ei halua nähdä lauantai-iltana
"RISTO; THE EX-TONNIKALANAINEN" iltaa!!!
IIIK! 🤯😱😱🙈🙉☠☠
- Anonyymi
En epäillyt tarkoituksiasi hetkeäkään.
En
https://youtu.be/1c5SqW9gL4E
Pähkinät on pureskeltava kuitenkin ennen orkkuja.- Anonyymi
Mun pähkinäpussiin tuli reikä kun siirsin sitä. Enkä kovaa edes. Minun normaalilla hentoisella kädellä siirsin.myös jauhopussi vaurioitui samalla tavalla. T.Ex-Tonnikalanainen
😭😭
No minkäs teet 🤷♀️ oot lopunelämää yksin...
- Anonyymi
Kiva kun ilmoitit, jossain on sardiinipurkki hukkunt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959