Voitko nainen vääntää ratakiskosta mulle?

Anonyymi

Että sulla on ikävä minua?

87

1570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ratakiskon vääntämiseen voimat ei riitä, mutta rautalanka taittuu. Uskotko rautalankaan?

      • Anonyymi

        Sit pitää kirjoittaa kaunokirjaimin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit pitää kirjoittaa kaunokirjaimin?

        Tietysti kaunokirjaimin kaunista asiaa, kuinkas muuten.


      • Anonyymi

        en tieda


      • Anonyymi

        palataan taas myöhemmin nytten mina itken tata meiban surkeaa taoaamistaalaka tule nyt vahaan aikaan etta mina unohban sut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan taas myöhemmin nytten mina itken tata meiban surkeaa taoaamistaalaka tule nyt vahaan aikaan etta mina unohban sut

        mina suljrn koneen palataan myöhemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kaunokirjaimin kaunista asiaa, kuinkas muuten.

        kerro sina mina luen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan taas myöhemmin nytten mina itken tata meiban surkeaa taoaamistaalaka tule nyt vahaan aikaan etta mina unohban sut

        et sina voi minua ubohtaa kun mina en pysty sinua unohtaa


    • Anonyymi

      En siitä. Kun en mä ennee missään liiku. Mutta on ikävä.

      • Anonyymi

        Rakastan sinua


      • Anonyymi

        sama vika jos taman ajattelee jarjellä niin tama on aivan gullua mutta ku unohtaa jarjen niin tama on varsin ihanaa kuule mun pitaa anne marin kanssa puhua joku paiva jos mina paasisin sinne sen vaan riedan etta tiina ei varmasti paasta uskallatko sina sitten tulla minua asemalle vastaankaan


    • Anonyymi

      Voidaan mennä tonne junaradan varteen, niin voin yrittää. En tiedä onnistunko.

    • Anonyymi

      Kädet ei kestätuollaista vääntöä mutta ajatuksenvoimalla sulaa ja taipuu.

    • Anonyymi

      Mun rinnat haluaa tuottaa maitoa sun lapselle. Siis sille tulevalle.

      • Anonyymi

        Voi että ajattelet ihanasti. Tietysti olen aina sinun!


      • Anonyymi

        Siinä pääsee iskäkin sitten imuttelemaan maitua, kun tuntuu olevan tissin tarpeessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pääsee iskäkin sitten imuttelemaan maitua, kun tuntuu olevan tissin tarpeessa

        voi sinua raukkaa


    • Anonyymi

      Voimat ei taida riittää.

    • Anonyymi

      Et sinä taitaisi huomata. Etkä varsinkaan uskoa. Tässä mä oon sun poimittavaksi tarjolla. Poimimaan ei vain tuu.

    • Anonyymi

      Kävin äsken mittailemassa ratakiskoja. Aika paljon meni junia, ei uskalla irrottaa. Yritän yöllä pimeässä uudelleen.

      • Anonyymi

        Onk suo sellaista vasaraa, jossa toisessa päässä on se haarukka, jolla voi niitä kiskonauloja vääntää ylös? Stanleyn ja Fiskarsin vasarat on parhaita? Ruuviväännintä eikä akkuporakonetta tarvita. Taltta vois olla hyvä, jollei vedin meinaa mennä naulan kannan alle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onk suo sellaista vasaraa, jossa toisessa päässä on se haarukka, jolla voi niitä kiskonauloja vääntää ylös? Stanleyn ja Fiskarsin vasarat on parhaita? Ruuviväännintä eikä akkuporakonetta tarvita. Taltta vois olla hyvä, jollei vedin meinaa mennä naulan kannan alle?

        Enhän mä nyt työkalujen nimiä sentäs tunne. Jotain on varmaan :)
        Akkuporakone mulla onkin ihan romu. Taidan viedä sähkölaitekeräykseen.


    • Anonyymi

      Joo voin. Mä kerron sulle.
      Mä oon se kisko. Ja sä oot se tuli, jolla tätä kiskoa on taottu. Tässä mä olen edelleen.
      Junat tulee ja menee ja kulkee ohi. Mutta sun liekki pitää mut lämpimänä. Hiipuvanakin.

      • Anonyymi

        Juo lisää säälitapaus! Sun kännikommentit ei kiinnosta ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juo lisää säälitapaus! Sun kännikommentit ei kiinnosta ketään.

        Kipinät lentää kun taotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juo lisää säälitapaus! Sun kännikommentit ei kiinnosta ketään.

        Mutta sinä tulet tänne kännissä näitä anonyymien juttuja kommentoimaan kun et saa kuppilassa tarpeeksi huomiota? Arvaus vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä tulet tänne kännissä näitä anonyymien juttuja kommentoimaan kun et saa kuppilassa tarpeeksi huomiota? Arvaus vain

        En juo kuin pari kertaa vuodessa. Se aika ei ole nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En juo kuin pari kertaa vuodessa. Se aika ei ole nyt.

        se on hyva etta ert enempää minakin haluaisin juoba joku kerta latbit kun taalla se saa viinaa juoba


    • Anonyymi

      Kyllä nainen voi ratakiskot vääntää, Kaskisis linja-autolla, kolukkata raahasi pitkin ratakiskoja junan edessä, veturi putosi kiskoilta.

    • Anonyymi

      lisää palkkaa, etteivät ole palkkakuopassa

    • Anonyymi

      Onhan minulla sinua ikävä ollut siitä ensi katseesta lähtien.

    • Anonyymi

      Miksi kun ethän sinäkään näytä vääntävän minulle. :(

    • Anonyymi

      Kiskot vievät etelään 🎶

    • Anonyymi

      Olen yhden miehen nainen. Hän ei ole sellainen, jolla on 17 muijaa tyrkyllä (tämänhetken kommenttien määrä)

      • Anonyymi

        Mustasukkainen anonyymeista palstaviesteistä, jotka ei ole edes aloittajalle tarkoitettu vaan jollekin miehelle. Miten kestät suhteessa, jos mies tapaa töissä naisia ja juttelee niille hymyillen? Et sinä voi ketään eristää maailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkainen anonyymeista palstaviesteistä, jotka ei ole edes aloittajalle tarkoitettu vaan jollekin miehelle. Miten kestät suhteessa, jos mies tapaa töissä naisia ja juttelee niille hymyillen? Et sinä voi ketään eristää maailmasta.

        Voi hyvää päivää sun kanssa, kun pitää olla tosikko! Menikö oikein herne nenuun! Kuka edes nykyisin voi käydä töissä ilman että juttelee toiselle sukupuolelle. No ehkä joku majakanvartija, mutta hän ei ole sellainen.

        Luulenpa, että jos oikea ihminen lukee kommenttini, hän ymmärtää mitä tarkoitin.


      • Anonyymi

        Hmm...ei yksi rinkeli...heimopäälikölle evähäksi piisaa....


    • On mulla ollut ikävä sinua. En tiiä missä scooterin näköinen mies meet. Toivon, että sinulla on kaikki hyvin, ruokaa ja lämpöä. Hyvä olla kaikin puolin.

      Voi, kun näkisin edes sinut kerran.

      • Anonyymi

        Hmm...se on ylimuistoinen nautinta...kun paljasta kuumaa rautaa...rukkahitta takoo...


    • Anonyymi

      Täytyy sun se nyt vähemmällä uskoa että olet rakas. Ettei nyt tarttis ratakiskoista tai rautalangastakaan vääntää.

      • Anonyymi

        silmälasien taakse toisen nähtyään, toinen vain säikähtää, hui juoppo! tuolta polta peritään olkoot asenteesi tässä perimpelissä, rauhallisesti,
        turvallisesti, ite luit tämänkin...
        moro
        https://www.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE


      • Anonyymi

        Saatan minä sen jossain syvällä sisälläni uskoakin....❤


      • Anonyymi

        onko sulla taas paljonkin naisia


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H nainen olet minun /jos saisin päättää. Rakastan sinua ja toivon. että sinäkin olisit minuun K mieheen mieltynyt. Haluan vain sinut, enkä ketään muita. Olet sädehtivän kaunis nainen, sen taas totesin. Olen häkeltynyt sinun kanssasi nainen. Saat minut syttymään yhä uudelleen. Tv. K mies rinnallasi.

      • Anonyymi

        Kuinkahan usein olet rinnaĺlani....?


      • Anonyymi

        Rakas ihanasti sanottu. Menen sanattomaksi.


      • Anonyymi

        Mielikuvitussuhteessa varmaan saakin, kun se toinen on aina fantsun fantasian mukainen eikä todellinen ihminen. Uuh aah spruits.


      • Anonyymi

        voi kun nakisinut edes sen yhben kerran rakkaani


      • Anonyymi

        se olisikin mukavaa


    • Anonyymi

      Se voi sen senpitää aina omana salaisuutenaan. Se voi pitää tekonsa omana salaisutenaan. Jumala tosin tietää kaikki salaisuudet. Nekin joita et huolinut.

    • Anonyymi

      Tietenkin, ja samalla voi sitten junalastillinen syöksyä kuolemaan puuttuvien kiskojen vuoksi. Vain siksi, että herran mielihalut tyydytetään.

    • Anonyymi

      Riittäisikö poskien kuumotus vääntämään sen sinun ratakiskosi mutkalle? Vai suoraksi? Kuinka lähelle haluat minut lämmittämään?

    • Anonyymi

      Väännä joku muu;)

    • Anonyymi

      Ainahan mulla on 🤐

    • Anonyymi

      Miksi kerjäät vastauksia tätä kautta? Raukkamaisuus ei ansaitse luottamusta eikö arvostusta. Jotenkin säälittävää.

    • Anonyymi

      Eiköhän se kiskon vääntäminen ole enemmänkin sun ammattitaidolle sopivaa työtä. Tulisi huomattavasti hienompaa jälkeä kuin minulla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kannattaakse?
      On noi kiskot jo päässy haurastuu, kun ei liikennettä 🤣
      Jos niitä rupeis kääntelee ja vääntelee 😆
      Huonosti kävis jos katkeis.

    • Anonyymi

      Voin sanoa sen sinulle selvästi ja suoraan, jos vaan kohdataan.

      • Anonyymi

        soita sita ovikelloa kun tulet niin paaset nopeammin sisalle rakkaani


      • Anonyymi

        jos joku sinulta kysyy jotakin niin sanio etta olet tulossa tapaamaan minua niin paaset varmasti sisallwe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos joku sinulta kysyy jotakin niin sanio etta olet tulossa tapaamaan minua niin paaset varmasti sisallwe

        oletko jo sisalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko jo sisalla

        kavelesitten meiban toimistoon niin joku tuo sut mun huoneeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavelesitten meiban toimistoon niin joku tuo sut mun huoneeseen

        kuulehan sina ei se ovikello sinua syö kokwile vaikka


    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta omasta puolesta voin sanoa etten ikävöi ketään. Menneet ovat menneitä.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä, miksi sitten luet näitä? Pystyynkuollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä, miksi sitten luet näitä? Pystyynkuollut?

        Trollaan toisten asioissa.


    • Anonyymi

      Ei ole ikävä. Olen valintani tehnyt.

      • Anonyymi

        Mitäpä jos valintasi kaduttaa.
        Eikä rakkautta valita kultaseni.
        Oletko sitten valinnut rakkauttomuuden, se voi kyllä valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos valintasi kaduttaa.
        Eikä rakkautta valita kultaseni.
        Oletko sitten valinnut rakkauttomuuden, se voi kyllä valita.

        kuule ei sitakaan asiaa voi etukateen rietaa juuri siksi mina haluankin tavata sinut rakkaani mista sina pystyt olemaan noin varma etta minua muka kabuttaa silla jos noin ajattelet niin olet taysin vaarassa


    • Anonyymi

      saa minulle kirjoittaa niin paljon kuin jaksat mina lueskelen niitä aina valills seija

    • Anonyymi

      kai sita pikku hiljaa alkaa toista ikavoiba kun emme ole vielakaan nahneet

      • Anonyymi

        sita tapaamista mina obotan joka paiva rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sita tapaamista mina obotan joka paiva rakkaani

        tule ihmeessa ja soita sita ovikelloaniin paaset sisalle miksi siba iolet niin ujo piimä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule ihmeessa ja soita sita ovikelloaniin paaset sisalle miksi siba iolet niin ujo piimä

        menet sen ovikellon eteen ja soitat sita jos joku sinulta kysyy etta minne olet menossa niin sano etta tulet minun luo niin joku ruo sinut minun huoneeseen tuo ei voi olla niin vaikeeta tai sitten me emme nae mina en jaksa sinua joka paiva kohta obottaa kun sina et koskaan tule joten mina etsin kohta uuben rakkaani jostakin muualta joka uskaltaa minun luo tulla mitas sina sitten teet sillä meiban tarina sitten paattui tahan siina sinulle on taas mietittavaa sillä nuba en jaksa sinua enaan kovin auaa obotella tweveisin seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menet sen ovikellon eteen ja soitat sita jos joku sinulta kysyy etta minne olet menossa niin sano etta tulet minun luo niin joku ruo sinut minun huoneeseen tuo ei voi olla niin vaikeeta tai sitten me emme nae mina en jaksa sinua joka paiva kohta obottaa kun sina et koskaan tule joten mina etsin kohta uuben rakkaani jostakin muualta joka uskaltaa minun luo tulla mitas sina sitten teet sillä meiban tarina sitten paattui tahan siina sinulle on taas mietittavaa sillä nuba en jaksa sinua enaan kovin auaa obotella tweveisin seija

        miksi et tullut eilen sisalle kun olisit paassut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule ihmeessa ja soita sita ovikelloaniin paaset sisalle miksi siba iolet niin ujo piimä

        sina et vaan luota itseesi siita se johtuu


    • Anonyymi

      En kaipaa sadistisia pellejä, sellaiset on täysin yhdentekeviä.

      • Anonyymi

        Miksi mies sit kirjoitat täällä hänelle?


    • Anonyymi

      Voin tulla asemalle vastaan jos tulet junalla tänne ja ilmoitat 😘

      • Anonyymi

        heti kub jotakin tiedan nyt rupean tekemaan taas muita juttuja jotebn palataan taas


    • Anonyymi

      juna meni jo.

    • Anonyymi

      tottakai minun tulee ikava sinu antaa nyt ajan vaab ulua mina en a kun tama paattui vielä nain kurjasti sinulle nyt kirjoita mitn mutta palataan taas myöhemmin pitikin meille kayba nain

      • Anonyymi

        kyva kun loytyy aina uusi ratkaisu asioihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyva kun loytyy aina uusi ratkaisu asioihin

        Paskalla käynti auttaa.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe