Poijaat Poijaat, mummo täällä, kuka siellä? :D

Anonyymi

Mummo muistuttaa, että muistakaa Inderesin yhteisön jäsenet, että porukan kasvaessa yhteisössä, epämääräisten "äänien/narskunta" kasvaa, se on luonnon laki.

Mutta yhteisön jäsenten tulee ottaa huomioon, että tämä on todennäköisesti pienen porukan tai jopa ihan yksittäisten ihmisten narskuntaa ja narinaa, ja miksi? Mikä voi aiheuttaa narskuntaa? Voi olla, että vanhat lautalattiat narskuu, kun huomataan, että "ei helvattu, miten Inden pojat tämän tekee, miten Inden pojat saa ihmiset toimimaan", ja "minä kun olen koko ikäni yrittänyt johtaa ihmisiä kaikella mahdollisilla keinoilla", niin silti ihmiset/"alamaiset" eivät toimi niin, niinkuin tavoittelen". On se kumma juttu. Kysymys on suoraan johtamen ytimestä. Moni yrittää johtaa, moni haluaa johtaa, mutta kun ei vain luonnistu tai tulokset eivät ole sitä, mihin tähdätään. Niih. Ihmisten johtaminen on yksi ehdottomasti yksi vaikeimmista asioista, ja mitä suuremmasta porukasta kysymys, sitä monimutkaisemmaksi koko ruletti pyörii pyörimistään. Asioita on helppo laittaa järjestykseen hyvän suunnittelun ja analyysin keinoin, pistää ns. pinoon ja poikki, robotisoida toimintaa ja tehtäväi, mutta mitenkäs ihmiset, heitä ei vain voi robotisoida, niinpä.

Liiutin

"Siirryin aikanaan Kauppalehden foorumilta tänne lempeän ja arvostavan keskustelukulttuurin vuoksi. Täällä tulee kulutettua niin paljon aikaa päivittäin, että annan paljon arvoa sille ettei muiden kirjoittajien alatyylinen kirjoittelu, huonosti verhotut loukkaukset muita käyttäjiä kohtaan tai raflaava ja kärkäs tyyli saa jatkuvasti pahalle tuulelle. Nyt yhtäkkiä tänne on ilmestynyt iso määrä uusia nimimerkkejä, jotka ottavat heti isoa roolia ja kirjoittavat heti erittäin aktiivisesti palstalle päivittäin, osaamatta lainkaan käyttäytyä yhteisön tapojen mukaan. Inderesin foorumin edut muihin foorumeihin on alkaneet siltä osin hälvetä. Jos joku keksii mitä asialle olisi tehtävissä, tehdään se äkkiä. Muistelen kaiholla aikaa, kun erään hiihtäjän hupaileva kirjoittelutyyli oli foorumin pahin “ongelma”."

6

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällaisen asian ääressä voi hiipiä joihinkin salaperäinen kateus Inden poikia ja koko foorumia kohtaan. Ja se voi johtaa kirjoituksiin, jossa ei ole jäjen hiventä :D

      Voipi olla vaikka joku/jokin johtaja, joka ei voi ymmärtää Inderes voimaa sijoittajapiireissä, ja sekös harmittaa. Tämä on yksi mahdollisuus. Tuskin joku tuulipuku mummo tai vaari alkaa kadehtimaan jotain neverhööd-Inderesin poikia, kyllä se vain usein niin on, että kadehtijat läytyy ns. "samalta viivalta" toimijoita.

    • "Mummo"....
      Nimeni on, 🦧.....
      <3

      Itsekkin olen ollut tällä sivustolla "muutaman" päivän....
      Itsekkään en taida tietää, että miksi...
      🙄

      • Anonyymi

        Morjensta Risto :D Miten meillä menee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Morjensta Risto :D Miten meillä menee?

        Näköjään teillä menee hyvin....
        <3
        🙄


    • Anonyymi

      Aloitukseen: Vatuttaahan se suurepaakin johtajaa, sanoisi entinen mäkikotka :)

    • Anonyymi

      Hih hih. Terve tulloo tänne ja onnea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe