Moi! Oon 14v tyttö pian 15 ja tarviin apuja, että miten laittaa tampooni. Harrastan balettia ja ylihuomenna treenit jatkuu viikonlopun jälkeen ja mun menkat alko pitkästä aikaa just eilen. Oon ostanu niitä libressen normaali kokoisia tampooneja ja laittanu sen, mutta se on tuntunut tosi epämukavalta varsinkin liikkuessa ja se on melkein heti pitänyt ottaa pois. Vuoto on mulla aika runsasta. Kannattaako mun vaan kokeilla laittaa tampoonia syvemmälle tai eri asentoon vai ostaa vielä pienempiä? Jos teillä on jotain vinkkejä miten ite ohititte tän ongelman niin kertokaa ihmeessä! Otan ne ilomielin vastaan! Ihanaa päivää just sulle <3
Apuja tampoonin laittoon
Anonyymi
1
111
Vastaukset
- Anonyymi
Tamponin ei pitäis tuntua miltään, kun se on laitettu. Se pitäis kai laittaa syvemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004656690- 262501
- 2182457
- 1411734
- 1141688
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103- 741103
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1361005Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62897