Moi! Oon 14v tyttö pian 15 ja tarviin apuja, että miten laittaa tampooni. Harrastan balettia ja ylihuomenna treenit jatkuu viikonlopun jälkeen ja mun menkat alko pitkästä aikaa just eilen. Oon ostanu niitä libressen normaali kokoisia tampooneja ja laittanu sen, mutta se on tuntunut tosi epämukavalta varsinkin liikkuessa ja se on melkein heti pitänyt ottaa pois. Vuoto on mulla aika runsasta. Kannattaako mun vaan kokeilla laittaa tampoonia syvemmälle tai eri asentoon vai ostaa vielä pienempiä? Jos teillä on jotain vinkkejä miten ite ohititte tän ongelman niin kertokaa ihmeessä! Otan ne ilomielin vastaan! Ihanaa päivää just sulle <3
Apuja tampoonin laittoon
Anonyymi
1
127
Vastaukset
- Anonyymi
Tamponin ei pitäis tuntua miltään, kun se on laitettu. Se pitäis kai laittaa syvemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709