Eka kerta naisen kanssa

Anonyymi

Oltiin lukiolaispoikia -80 luvulla. Kolmestaan touhusimme kaikenlaista, mutta tytöistä meillä ei ollut seksiin liittyvää kokemusta. Tuollaisessa seksilehdessä oli ilmoitus poikuuden poistamisesta. Hyvävartaloinen nainen oli siinä kasvot peitettyinä. Mietimme, uskaltaismmeko vastata tuohon ihan porukalla. Ja demokraatisen äänestyksen tulos oli 2 / 1. Minä äänestin idea puolesta ja muut vastaan. Laitoin kuitenkin tästä huolimatta ja muilta salaa vastauksen ja liitin siihen valokuvat meistä kaikista. Ajattelin, että vastausta tuskin tulee, mutta sitten kahden viikon päästä tuli käsin kirjoitettu kirje. Kirjeessä nainen ilmoitti olevansa naimisissa ja asuvansa samassa kaupungissa. Voisimme tavata ensin jossakin julkisella paikalla ja sitten jos kaikista siltä tuntuu, mennä heidän mökilleen. Kaikki kolme voisivat tulla, se ei olisi ongelma. Vastasin, että viikon päästä linja-autoaseman parkkipaikalla, jos hänelle käy, ja että minulle voisi soittaa arkisin klo 15.00 ja 17.00 välillä. Silloin vanhempani olisivat töissä ja minä yksin kotona. Muutaman päivän päästä puhelin soi tasan klo 15.00. Vastasin ja toisessa päässä oli iloinen naisääni, joka kysyi jotakin meistä. En muista mitä, mutta sovimme lauantai-iltana tapaamisen klo 18.00. Seuraavaksi ilmoitin kavereille mitä olin touhunnut ja sopinut. Ensin tuli ehdoton ei, mutta yön onanoinnin ja harkinnan jälkeen kaikki suostuivat. Meitä oli siis kolme yhteensä. Lauantaina menimme Linkkuasemalle ja näimme kaukaa kaiteella istuvan naisen. Oli tosi kaunis myös kasvoiltaan. Farkut ja villapaita, pitkät hiukset. Hän heilautti meille kättään ja hymyili. Kymmenen minuutin juttelun jälkeen hän kysyi, mitä, mieltä olette, lähdemmekö ? Ja me lähdettiin, nainen oli tullut autolla ja hänellä oli miehensä kuskina. Hiukan epäillytti tuo ukko, mutta hän oli ihan mukava ja hauska. Siinä me sitten istuimme kolmisin auton takapenkillä. Mökille saavuttuamme nainen sanoi, että voimme mennä saunaan ja suihkuun. Mies lähti rantaan, ja kysyi vielä nauraen, pärjäisimmekö hänen vaimonsa kanssa. Menimme saunasta olohuoneeseen vain naisen antamat pyyhkeet vyötäisillä. Siinä sohvalla istuimme rivissä ja katselimme kun nainen riisui villatakkinsa ja sitten farkkunsa. Alla oli sukat ja sukkanauhaliivit ja pikkarit. Pikkarit hän heitti pois. Siinä hän pyörähteli edessämme viinipunaislla korkokengillään, ja hyväili kapeaa kiitorataansa. Ja kyllä, kaikilla meillä seisoi. Sitten hän asettui selälleen leveälle sängylle ja pyysi minua tulemaan. Ohjasi kädellään kalun sisäänsä, ja kun tilanne oli niin kiihottava, ei varmaan mennyt kuin minuutti ja minulta tuli. Anna tulla sisään , sanoi nainen, ja sinne meni koko satsi. Tuntui niin hyvältä, että varpaista oli kynnet lähteä. Seuraavaksi toinen kavereistani tuli naisen päälle ja nyt kesti hiukan pidempään kuin minulla. Nainen ojensi jalkansa aivan suoraksi sängylle ja voihkaisi. Hetken päästä kaverini latasi lastinsa. Toinen kavereistani ei päässyt edes sisälle, kun häneltä tuli. Sperma lensi naisen vatsalle ja rinnoille asti. Oli tuo kiihottava näky. Nainen kysyi haluaisiko joku vielä uudestaan ja kyllähän me, vaikka enään ei tullut, kuin kupillinen kuumaa höyryä. kahden tunnis päästä olimme matkalla takaisin kaupunkiin. Nainen oli pukeutunut punaiseen hameeseen ja korkkareihin. Pysähdyimme kadunvarteen ja olimme poistumassa autosta, kun nainenkin tuli ulos. Hän otti mun kaveria kädestä kiinni ja ohjasi hänet lähellä olevaan porttikogiin. Siellä sitten seinää vasten takaapäin kaverini työnteli ja vaimon mies katseli naureskellen.

9

9390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis ihan oikeesti, panitteko paljaalla ?

      • Anonyymi

        Kyllä vain, rouvalla oli pillerit ehkäisynä. Niin hän kertoi.


    • Anonyymi

      Mutta siis ihan oikeesti. Tuollaiset on ihan ok. suhteita tai juttuja, miten haluatte. Kailla oli kivaa, pojat sai kokemuksen naisen kanssa, nainen harrastaa seksiä oikein kunnolla ja mieskin varmaan nautti tilanteesta ilman mustasukkaisuutta. Mikä lie Rouvan ikä ?

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olen ollut myös kolmelle nuorelle miehelle
      Kimppana.
      Sydän sykki kiivaasti kun nuoret miehet osoittivat kiinnostusta. Oli vaan miten sen esittää toisin päin ja olinko lukenut tilanteen oikein.
      Mieheni yllytti mua, sanoin että yksin en lähde, joten mieheni olis pakko katsoa kun mua naidaan.
      Se oli kiihkeää ja jotain järkyttävää.
      Kun pikkuhousut saatiin multa pois, se oli yhtä huutoa.

      • Anonyymi

        Nuorten kundien kanssa on kiva harrastaa seksiä. Ei ole turhaa suunsoittoa, ja tekevät mitä pyydetään. Ja on tuossa myös se seikka, että mieheni ei tunne noita kilpailijoikseen. Ja se kiitollinen ilme heillä, kun saavat. Meillä noita juttuja on vaikka kuinka paljon ja monenlaisia. Ja kestoseisokki, ei tarvitse lykkiä. Aina on valmiustila...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorten kundien kanssa on kiva harrastaa seksiä. Ei ole turhaa suunsoittoa, ja tekevät mitä pyydetään. Ja on tuossa myös se seikka, että mieheni ei tunne noita kilpailijoikseen. Ja se kiitollinen ilme heillä, kun saavat. Meillä noita juttuja on vaikka kuinka paljon ja monenlaisia. Ja kestoseisokki, ei tarvitse lykkiä. Aina on valmiustila...

        Noinpa juuri, ja tuollaisille pojankolleille voi antaa paljaalla, kun ehkäisy muuten on kunnossa.


      • Anonyymi

        Kolme kertaa kiva... ekaksi vaimolle, sitten pojille ja vielä sille miehellekin. Kaikki voittavat tuossa jutussa, ei maksa mitään, siis halpaa huvia.


    • Anonyymi

      no kyllä lukijana ei voita mitään vttu

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe