Tiedätteko mitä tarkoittaa Oiva Paloheimon runossa Kerjäläislegenda kohta, "ja hattusi neuvoilla täyttävät"?
Mikä on neuvo?
Harmittaa kun esitän kappaletta jonka Rautavaara levytti Ontuva Eriksson nimellä enkä osaa selittää kysyttäessä mitä tuo kohta tarkoittaa.
Hattusi neuvoilla täyttävät?
Anonyymi
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen että se tarkoittaa että antavat vain neuvoja kun toinen pyytäisi rahaa hattu kourassa.
- Anonyymi
Tätä itsekin olen aina miettinyt mutta toivoin että sillä olisi joku syvällisempi merkitys.
- Anonyymi
Se on viittaus tähän nykyajan kolmansiin sukupuoliin. Enää ei ole kaksineuvoisia eliöitä vaan hattu on täynnä neuvoja. Eli aivoissa asuu sukupuoli - neuvoisuus ja niitä on monta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043