MDW mainittu talossa

Anonyymi

kuulin huhun että suvakki ville olisi maininnut nimeltä kaikkien aikojen isänmaallisen, suurtubettaja, päätoimittaja-pj marco de witin.

Pitääkö paikkansa ja miksi?

Tul vaan mieleen, että olen joskus mehustellut ajatuksella, kuinka hienoa olisi, kun MDW olisi bb talossa, mutta ymmärrettävästi tuotannot ei uskalla ottaa!

9

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko se kantasuomalainen Outo nimi?

• Anonyymi

Onhsn bb- talossa suomen kansa ensin - puolueen puheenjohtajan tytär. Äitinsä siis ollut oikeudessa de witin kanssa puolueen päätösten takia. Joissa de wit erotettiin perustamsastaan puolueesta..
      Äiti vaalikoneen mukaan 47, tytär ohjelmatietojen mukaan 29.

• Anonyymi

Sotkin nimet, jasmine on 24. Siis pj:n tytär.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotkin nimet, jasmine on 24. Siis pj:n tytär.

Jos noin on, ymmärrän Jassun traumoja.

Suvaitsen MdW:tä, mutta etäältä. Hän on kerännyt myös paljon hyvää faktaa tässä maassa harjoitetusta, oman kansan vastaisesta, vihervasemmistolaisesta vihatyöstä, josta pisteet hänelle. Mutta lapsia ei saa aatteellisilla mekastuksilla vahingoittaa!

Itse (monen muun trauman ohessa) olen myös muuan hurmahenkiuskonnon lapsi-, nuori- ja aikuisuhri, sillä uhrille tarkoituksella aiheutetut syvät haavat eivät välttämättä koskaan parane. Kyseessä on toisen ihmisen, yhden ainoan ja ainutkertaisen elämän tappaminen. Murha, jonka uhri kuitenkin elää. Tällaiselle ei saa koskaan olla anteeksiantoa.

Jassun sympatiapisteet nousi nyt heti. Ei ihme, että se oli kauhusta kalpea Samirin tultua Taloon! Hali Jassulle! 💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noin on, ymmärrän Jassun traumoja.

Suvaitsen MdW:tä, mutta etäältä. Hän on kerännyt myös paljon hyvää faktaa tässä maassa harjoitetusta, oman kansan vastaisesta, vihervasemmistolaisesta vihatyöstä, josta pisteet hänelle. Mutta lapsia ei saa aatteellisilla mekastuksilla vahingoittaa!

Itse (monen muun trauman ohessa) olen myös muuan hurmahenkiuskonnon lapsi-, nuori- ja aikuisuhri, sillä uhrille tarkoituksella aiheutetut syvät haavat eivät välttämättä koskaan parane. Kyseessä on toisen ihmisen, yhden ainoan ja ainutkertaisen elämän tappaminen. Murha, jonka uhri kuitenkin elää. Tällaiselle ei saa koskaan olla anteeksiantoa.

Jassun sympatiapisteet nousi nyt heti. Ei ihme, että se oli kauhusta kalpea Samirin tultua Taloon! Hali Jassulle! 💞

Tällä jasminin äidillä on myös turkkilainen puoliso ollut ja lapsia hänen kanssaan , nuorempia. Eronnut ja ottanut suomalaisen sukunimen takaisin.
        Tuota kautta de witt voi tulla mieleen, saman puolueen riitaisia tyyppejä.

• Anonyymi

Samir yllätti ennakkoluuloisen Jassun positiivisesti. Kyllä fiksut ymmärtää että kusipäitä on kaikissa ihonväreissä. Ja Samir on tosi fiksu, Jassu aito ja suorapuheinen.

• Anonyymi

Mutta mustaloiset tekee Suomessa 20x enemmän henkirikoksia kuin muut, kunnioittavat omia vanhuksiaan, mutta hakkaavat ja ryöstävät suomalaisia vanhuksia, varastavat rahtihameissaan kaiken mahdollisne kaupoista, vain hyvin pieni osa käy töissä ja verikostot jatluu sukupolvesta toiseen. Se ei ole ennakkoluuloa vaan faktaa.

• Anonyymi

Puhutko romaneista? Miksi? Oletko väärässä formaatissa? Kerro nyt ne faktasi ja niiden lähde. Meidän kaupassa on vielä tavaraa, ainakaan täältä eivät ole vieneet kaikkea mahdollista.

• Anonyymi

Etkö seuraa uutisia, rahtihameet jää jatkuvasti kiinni varkauksista ja ryöstävät myös vanhuksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      5009
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      15
      3398
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2690
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1747
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      231
      1206
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      53
      902
    Aihe