Nuoret rikoksen tekijät

Anonyymi

Iltasanomat kirjoitti et äiti meni hysteerisesti ,kun poika oli osallistunut murhaan.Tämä johtui ainoastaan et poika joutuu väärään porukkaan ,missä käytettiin huumeita ja alkoholia. Suomen laki pitäisi saada laittaa sellaiset nuoret alle 20 v pakkohoitoon vanhemmat voisi laittaa. Tällä ihmisellä ei ole mitään oikeutta kieltäytyä ,jos vanhemmat sanoo.Onko tässä tapauksessa niin ettei missään ole paikaa minne laittaa.Sellaista testiä ei ole ,kun ottaa huumetta et tietäisi mitä se ihminen ajattelee.Yhteiskunnan pitäisi tehdä kova laki ettei tällaisia enään tapahtuisi. Monen ihmisen luonne muuttuu alkoholista ,mutta miettimään kun sinne laittaa ainetta mikä oikeasti sekoittaa aivotoiminnan.Kaikkien suomalaisten pitää puuttua huume rikollisuuteen ja ilmoittaa poliisi muuten tästä tulee vielä isompi ongelma.Tämä ongelma näkyy jo tänä päivänä. Nuoria pitää saada pois tästä porukasta ja auttaa ettei menisi väärälle tielle. Nuorten rikollisuus pahenee kokoajan siksi ilmoita poliisi ,jotta monen äidin ei tarvitse miettiä oman lapsen murhan tekoa.

4

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja on aivan oikeassa tästä kipeästä ongelmasta.

      Vihreiden on syytä tarkistaa, mihin suuntaan heidän kurssinsa on kääntymässä.
      Kannabiksen varassa ei rakenneta yhteiskuntaa, vaan revitään.

      • Anonyymi

        Paitsi että kannabis sekoittaa päätä paljon vähemmän kuin alkoholi ja alkoholi on portti vielä vahvempiin huuumeisiin kuten amfetamiini, kokaiini...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että kannabis sekoittaa päätä paljon vähemmän kuin alkoholi ja alkoholi on portti vielä vahvempiin huuumeisiin kuten amfetamiini, kokaiini...

        "Paitsi että kannabis sekoittaa päätä paljon vähemmän kuin alkoholi ja alkoholi on portti vielä vahvempiin huuumeisiin kuten amfetamiini, kokaiini..."

        Se portti vahvempiin on kylläkin kannbis, ei alkoholi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että kannabis sekoittaa päätä paljon vähemmän kuin alkoholi ja alkoholi on portti vielä vahvempiin huuumeisiin kuten amfetamiini, kokaiini...

        Kysymys on isosta periaatteesta. Tarvitsemmeko alkoholin lisäksi lisää haitallisia aineita, jotka sekoittavat päät ja saavat aikaan paljon pahaa.
        Aivan sama periaate on pakolaisten vastaanottamisessa. Meillä on omia rikollisia ja kylähulluja aivan riittävästä, tarvitseeko niitä tuoda maahan vielä lisää ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe