Iltasanomat kirjoitti et äiti meni hysteerisesti ,kun poika oli osallistunut murhaan.Tämä johtui ainoastaan et poika joutuu väärään porukkaan ,missä käytettiin huumeita ja alkoholia. Suomen laki pitäisi saada laittaa sellaiset nuoret alle 20 v pakkohoitoon vanhemmat voisi laittaa. Tällä ihmisellä ei ole mitään oikeutta kieltäytyä ,jos vanhemmat sanoo.Onko tässä tapauksessa niin ettei missään ole paikaa minne laittaa.Sellaista testiä ei ole ,kun ottaa huumetta et tietäisi mitä se ihminen ajattelee.Yhteiskunnan pitäisi tehdä kova laki ettei tällaisia enään tapahtuisi. Monen ihmisen luonne muuttuu alkoholista ,mutta miettimään kun sinne laittaa ainetta mikä oikeasti sekoittaa aivotoiminnan.Kaikkien suomalaisten pitää puuttua huume rikollisuuteen ja ilmoittaa poliisi muuten tästä tulee vielä isompi ongelma.Tämä ongelma näkyy jo tänä päivänä. Nuoria pitää saada pois tästä porukasta ja auttaa ettei menisi väärälle tielle. Nuorten rikollisuus pahenee kokoajan siksi ilmoita poliisi ,jotta monen äidin ei tarvitse miettiä oman lapsen murhan tekoa.
Nuoret rikoksen tekijät
4
225
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja on aivan oikeassa tästä kipeästä ongelmasta.
Vihreiden on syytä tarkistaa, mihin suuntaan heidän kurssinsa on kääntymässä.
Kannabiksen varassa ei rakenneta yhteiskuntaa, vaan revitään.- Anonyymi
Paitsi että kannabis sekoittaa päätä paljon vähemmän kuin alkoholi ja alkoholi on portti vielä vahvempiin huuumeisiin kuten amfetamiini, kokaiini...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että kannabis sekoittaa päätä paljon vähemmän kuin alkoholi ja alkoholi on portti vielä vahvempiin huuumeisiin kuten amfetamiini, kokaiini...
"Paitsi että kannabis sekoittaa päätä paljon vähemmän kuin alkoholi ja alkoholi on portti vielä vahvempiin huuumeisiin kuten amfetamiini, kokaiini..."
Se portti vahvempiin on kylläkin kannbis, ei alkoholi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että kannabis sekoittaa päätä paljon vähemmän kuin alkoholi ja alkoholi on portti vielä vahvempiin huuumeisiin kuten amfetamiini, kokaiini...
Kysymys on isosta periaatteesta. Tarvitsemmeko alkoholin lisäksi lisää haitallisia aineita, jotka sekoittavat päät ja saavat aikaan paljon pahaa.
Aivan sama periaate on pakolaisten vastaanottamisessa. Meillä on omia rikollisia ja kylähulluja aivan riittävästä, tarvitseeko niitä tuoda maahan vielä lisää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634