Iltasanomat kirjoitti et äiti meni hysteerisesti ,kun poika oli osallistunut murhaan.Tämä johtui ainoastaan et poika joutuu väärään porukkaan ,missä käytettiin huumeita ja alkoholia. Suomen laki pitäisi saada laittaa sellaiset nuoret alle 20 v pakkohoitoon vanhemmat voisi laittaa. Tällä ihmisellä ei ole mitään oikeutta kieltäytyä ,jos vanhemmat sanoo.Onko tässä tapauksessa niin ettei missään ole paikaa minne laittaa.Sellaista testiä ei ole ,kun ottaa huumetta et tietäisi mitä se ihminen ajattelee.Yhteiskunnan pitäisi tehdä kova laki ettei tällaisia enään tapahtuisi. Monen ihmisen luonne muuttuu alkoholista ,mutta miettimään kun sinne laittaa ainetta mikä oikeasti sekoittaa aivotoiminnan.Kaikkien suomalaisten pitää puuttua huume rikollisuuteen ja ilmoittaa poliisi muuten tästä tulee vielä isompi ongelma.Tämä ongelma näkyy jo tänä päivänä. Nuoria pitää saada pois tästä porukasta ja auttaa ettei menisi väärälle tielle. Nuorten rikollisuus pahenee kokoajan siksi ilmoita poliisi ,jotta monen äidin ei tarvitse miettiä oman lapsen murhan tekoa.
Nuoret rikoksen tekijät
4
225
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja on aivan oikeassa tästä kipeästä ongelmasta.
Vihreiden on syytä tarkistaa, mihin suuntaan heidän kurssinsa on kääntymässä.
Kannabiksen varassa ei rakenneta yhteiskuntaa, vaan revitään.- Anonyymi
Paitsi että kannabis sekoittaa päätä paljon vähemmän kuin alkoholi ja alkoholi on portti vielä vahvempiin huuumeisiin kuten amfetamiini, kokaiini...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että kannabis sekoittaa päätä paljon vähemmän kuin alkoholi ja alkoholi on portti vielä vahvempiin huuumeisiin kuten amfetamiini, kokaiini...
"Paitsi että kannabis sekoittaa päätä paljon vähemmän kuin alkoholi ja alkoholi on portti vielä vahvempiin huuumeisiin kuten amfetamiini, kokaiini..."
Se portti vahvempiin on kylläkin kannbis, ei alkoholi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että kannabis sekoittaa päätä paljon vähemmän kuin alkoholi ja alkoholi on portti vielä vahvempiin huuumeisiin kuten amfetamiini, kokaiini...
Kysymys on isosta periaatteesta. Tarvitsemmeko alkoholin lisäksi lisää haitallisia aineita, jotka sekoittavat päät ja saavat aikaan paljon pahaa.
Aivan sama periaate on pakolaisten vastaanottamisessa. Meillä on omia rikollisia ja kylähulluja aivan riittävästä, tarvitseeko niitä tuoda maahan vielä lisää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381