Jotka ei vie koiraa metsäluontoon tai isoille teille vaan lojuu ihmisten kotien edustalla.
Tarttee erityisen pokan ja röyhkeyden ja hyvää itsetuntoa että kokee oikeudekseen seistä röyhkeästi varsinkin vielä räksytyttää.
Osa on hankkinut koiran jotta edes omalla tiellä ei kulkisi paljon porukkaa räkyttämisen takia niin itsellä on pokkaa notkua seistä vieraitten ihmisten kotien edessä.
Ehkä tällainen ajatus on hassu muista. Länsimainen ihminen kokee etuoikeutettyutta, olevansa tervetullut mihin vain.
Ei häpeä mennä dubaihin ym jossa loisto tehty toisten verellä. Ja jos sinulla ei olisi mitöön olisit siellä itsekin orja etkä hyväksikäyttäjä.
Koiraihmiset
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565