Moikkuuu, elikkä kysyisin vaan et oisko täällä joku joka vois vähän lahjottaa paypal tilille, ku tosi huono rahatilanne ruuan suhteen jne?? Rahat menisi todella ruokaan. Onks teillä muute kuinka kokemusta tosta PayPalista et pystynkö maksaan kaupassa jossa PayPal käy nii suoraan siitä ja sit se menee sinne ja et jos joku muu antaa mulle niin mun ei tarvi tehä oikeestaan mitään? Tarviiko luottokorttia liittää muuta kuin vain jos itse siirtää rahaa? Ja pystyykö Paypal tililtä siirtää toiseen Paypal tiliin ilman liittämistä luottokorttiin??
Mistä rahaa paypaliin
Anonyymi
1
979
Vastaukset
- Anonyymi
Mene sossuun. tai ruokapankkiin. Kokeile esim Elokoloa jos semmoinen paikkakunnallas on (isot kaupungit). SRK jakaa myös jotain (ainakin vielä)
Paypal vaatiin pankkikortin tai siis luottokortin. Jos sulla semmoinen on et käsittääkseni saa paypalin ilman. Paypal maksu ei käsittääkseni käy muualla kun verkkossa. (eikä edes verkkopankissa).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038