Hyvät neuvot tarpeen !

Anonyymi

Kuinka isovanhemmat voi korjata välit lapsiin, lapsen-lapsiin,
jälkeläiste ovat erittäin rakkaita
vanhukset toivoo kaikkea hyvää
ja rukoilevat jälkikasvulle terveyttä, menestystä, luojan viisautta,
suojelua ja oikeaan ohjausta elämään,
siis kaikkea hyvää,
isovanhemmat haluaisi joskus nähdäkki jälkeläisiään,
edes puhelimella toivoisivat saavan yhteyksiä silloin tällöin,
isovanhemmilla on sydän syrjällään huolesta kun liian harvoin saa yhteydenottoja,
jokapäiväistä ei tietenkää yhteydenpito tarvi olla mutta silloin tällöin
ilman " äyästämistä " olis mukava saa da muutama sana vaihdettua,


jos palstalla on fiksuja
hyvät neuvot olisi nyt tarpeen

terv. isovanhempi,,,,

4

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heitä pois kaikki uskontoon ja muihin huu haahan littyvät asiat tällasista suhtesta. Liika rakkauskin on joskus huono asia !!

    • Anonyymi

      Minä olen mummo.Jonka lapsen lapsen kaapasi minun sisko.Sisko on minua vanhempi ,mutta on F.B. ammati puhuttaja ja mielistelijä.Juoruu sitten kaikki nuoren asiat koko suvulle.Minä taas en juorua ja minun kanssa tyttö 23vuotias ei saa näkyvyttä.En halua häntä enää kotini.Kun Tulee Hesaan pailaa Tamperelta menköön siskoleni yöksi.Edestään löytää minkä takseen on jättänyt.

    • Anonyymi

      alotuksentekijä ei ole ainoa joka on menettäny lapset ja lastenlapsensa, meitä mummoja / pappoja on suomi pullollaan jotka kaipaa yhteydenottoa omilta perillisiltään,

    • Anonyymi

      Aikuiset lapset. Kun nitä ei jaksa enää autaa. Minulla se oli tytär ja hänen perhe. 8 vuotta olin yleistalouskonen.Kun olivat uraputkessa asuntosästäjiä ja 2 lasta. Pieni tulonen osti värät vaipat,lidin halvat. Värrää äidin maidon korvike. Olisi pitänyt ostaa semper. Rahani ei äitinä mumona ne ritätänyt.Kun olas tulossa.Kitto mulle riiti. Salasivat suvulta hyväksikäytöni ja valehtelivat juon ,joka vikon loppu eri mies.Lähi suku ei tarkistanut meni mukaan.Kuitenkin antoivat lapset väksin hoiton.Todella shokki kolmas lapsi tulossa. Kitti mulle riiti. Panivat nää kaksi minua vastaan nyt 20v ja 17vuotias. Nuorinta 12 vuotiasta en tunne. Ei kulema suomen kansalisena osaa suomea. Suomen alkuperäisväestöä tietysti tytär ja mies. sellaisia.Pojan tytäret aikuiset. pitää vaan nihin vanhihin ihisin yteys jotka ovat f.b,insat, Kun tykävät ja savta peukutuksia ja heille soitavat ilmaset netti puhelut viestit wat sap kautta,selasta on elämä.Sinut ulkoistetan jos et ole f.b,insta tykämässä utta polvea. Ja iso itinä et matkusta,et lomaile,kun rahat ritä vaan elämisen.piste

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1518
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe