Kuinka isovanhemmat voi korjata välit lapsiin, lapsen-lapsiin,
jälkeläiste ovat erittäin rakkaita
vanhukset toivoo kaikkea hyvää
ja rukoilevat jälkikasvulle terveyttä, menestystä, luojan viisautta,
suojelua ja oikeaan ohjausta elämään,
siis kaikkea hyvää,
isovanhemmat haluaisi joskus nähdäkki jälkeläisiään,
edes puhelimella toivoisivat saavan yhteyksiä silloin tällöin,
isovanhemmilla on sydän syrjällään huolesta kun liian harvoin saa yhteydenottoja,
jokapäiväistä ei tietenkää yhteydenpito tarvi olla mutta silloin tällöin
ilman " äyästämistä " olis mukava saa da muutama sana vaihdettua,
jos palstalla on fiksuja
hyvät neuvot olisi nyt tarpeen
terv. isovanhempi,,,,
Hyvät neuvot tarpeen !
4
1291
Vastaukset
- Anonyymi
Heitä pois kaikki uskontoon ja muihin huu haahan littyvät asiat tällasista suhtesta. Liika rakkauskin on joskus huono asia !!
- Anonyymi
Minä olen mummo.Jonka lapsen lapsen kaapasi minun sisko.Sisko on minua vanhempi ,mutta on F.B. ammati puhuttaja ja mielistelijä.Juoruu sitten kaikki nuoren asiat koko suvulle.Minä taas en juorua ja minun kanssa tyttö 23vuotias ei saa näkyvyttä.En halua häntä enää kotini.Kun Tulee Hesaan pailaa Tamperelta menköön siskoleni yöksi.Edestään löytää minkä takseen on jättänyt.
- Anonyymi
alotuksentekijä ei ole ainoa joka on menettäny lapset ja lastenlapsensa, meitä mummoja / pappoja on suomi pullollaan jotka kaipaa yhteydenottoa omilta perillisiltään,
- Anonyymi
Aikuiset lapset. Kun nitä ei jaksa enää autaa. Minulla se oli tytär ja hänen perhe. 8 vuotta olin yleistalouskonen.Kun olivat uraputkessa asuntosästäjiä ja 2 lasta. Pieni tulonen osti värät vaipat,lidin halvat. Värrää äidin maidon korvike. Olisi pitänyt ostaa semper. Rahani ei äitinä mumona ne ritätänyt.Kun olas tulossa.Kitto mulle riiti. Salasivat suvulta hyväksikäytöni ja valehtelivat juon ,joka vikon loppu eri mies.Lähi suku ei tarkistanut meni mukaan.Kuitenkin antoivat lapset väksin hoiton.Todella shokki kolmas lapsi tulossa. Kitti mulle riiti. Panivat nää kaksi minua vastaan nyt 20v ja 17vuotias. Nuorinta 12 vuotiasta en tunne. Ei kulema suomen kansalisena osaa suomea. Suomen alkuperäisväestöä tietysti tytär ja mies. sellaisia.Pojan tytäret aikuiset. pitää vaan nihin vanhihin ihisin yteys jotka ovat f.b,insat, Kun tykävät ja savta peukutuksia ja heille soitavat ilmaset netti puhelut viestit wat sap kautta,selasta on elämä.Sinut ulkoistetan jos et ole f.b,insta tykämässä utta polvea. Ja iso itinä et matkusta,et lomaile,kun rahat ritä vaan elämisen.piste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2267007Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3334899"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1503700Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1193499Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m753443Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi552937Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702759Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842480- 252396
Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas972039