Lumieste hinta

Anonyymi

Paljonko maksaa lumieste asennettuna. Rakennus noi 12 metriä pitkä ja vain pihan puolelle tulisi tuo este

11

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Estettä myydään monessa paikassa, ja ainakin kahta erilaista, joten hinnatkin mitä sattuu, asennus tulee halvemmaksi itse tehden, koska peltifirman asentamana hinnassa saattaa oilla "rapinkia" runsaastikin. Kiinnitys ruoteeseen, pelkässä pellissä se ei kiinni pysy.

• Anonyymi

Huomannet ironian, hinta on hanurista.fi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomannet ironian, hinta on hanurista.fi

Siis APUA, ei voi olla noin kallista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis APUA, ei voi olla noin kallista..

Mutta, mutta , mutta, jos laitatankin lumiesteen vain oven kohdalle? Mitäs siihen sanotte? Oisko niin hyvä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta, mutta , mutta, jos laitatankin lumiesteen vain oven kohdalle? Mitäs siihen sanotte? Oisko niin hyvä?

Liian lyhyt tulee lumen mukana alas. Tosin laittajat tietävät mikä pysyy katolla.

• Anonyymi

Repeää kato pellit tai tiilet saa kyytiä jos tulee raskasta snögee katolle?

• Anonyymi

Ei 70,€ ja 3m niin pahs oo 4 llä kiinnikkeellä. Pitemmissä matkoissa jää sitten yks kiinnike aina pois per 3m. Eli hintakin varmaan putoo.
      Joo laita oven kohtii 3 metrinen 4 llä kiinnikkeellä ja 8mm×40mm täkkipultit jos alla 32mm ruode.

• Anonyymi

Rakennustarvikkeet ja työvälineet ilmaisella toimituksella Lakkapäältä.
      Ilmaiset toimitukset kotiin ja työmaalle yli 400€ tilauksiin www.lakkapaa.com
      Kampanja voimassa: 17.10.2021 saakka
      Alekoodi: LAKKAPAA400

• Anonyymi

????? Sama 70€ paikkeilla per 3m

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1403
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      1011
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      880
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      871
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      810
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      796
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      734
    Aihe