Moi moi kaikille tasapuolisesti ...?
Jos sallitte niin kommentoin nyt vain vähän ja kommentoin sitten paremalla ajalla enemmän.
Asiahan ei minulle sinällään kuulu, mutta olen antanut itselleni kertoa ja sitten antanut itseni ymmärtää, että kommentoinnis sallitaan.
Juuri nyt en saata muistaa mitä minun tuli kommentoida, enkä viitsi vaimoani herättää häneltä tiedustellakseni.
Jos sallitte niin menen nyt ennenaikaiselle aamulenkille, jonka jälkeen katson youtubesta jonkun urheilullisen rainan, menen kylpyyn ja juon viskiä, paistan pihvin flambeeraten ja syön sen jos muistan ja menen nukkumaan.
Nyt täytyy lopettaa piipaa, tuut tuut ja piiiiii.....!!!!!
PATTAYA ON PARATIISI.
Vähäinen kommentti.
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asiahan ei minulle kuulu palaneen puolen pennin vertaa, mutta uteliaisuutenei heräsi. Voin jopa kirjoitella palstalle asiasta oman kokemuksenani.
- Anonyymi
Minä taas kun herään, juon kaffeen ja sen jälkeen vain olen ja toljotan, toljotan ja olen. Tekeminen on narsismia. On mahtava tunne kun voi vaan olla ja toljottaa.
By NumBaII, 60 vuotta toljottaen tyhjyyteen - Anonyymi
Moi moi kaikille kiimaisille puutteessa eläville kaukorakkaussuhteessa oleville tasapuolisesti.
Vaimoni herätti minut kun näin unta matemaattisesti toistaen numeroita 20102010201020102010 ...... silloin muistin mitä minun tuli muistaa enkä sitä aiemmin muistanut, minun tuli aloituksessani kirjoittaa.....KIITOS SINULLE 2010.
Nyt helpotti, menen päikkäreille ja jatkan sitten jos sallitaan. - Anonyymi
Moi moi Senssu !
Hauskan ja ihan osuvan, myännettäköön,
aloituksen olet tehnyt, kiitos ;)
Saata en malttaa olla nöyränä nöösipojuna kysymyttä, jos sallitaan, jotta mistäs moinen kiinnostus ja kunnioituksen osoitus kirjoituksiani kohtaan oikein juontaapi?
Siis että ja jotta huh huh olet Chiang Main aikaan yöllä klo 04:50 vaivautunut vientämään aloituksesi tämän minuun kohdentuen.- Anonyymi
Näinhän kaikki vähän varakkaammat perheenisät tekevät, viettävät yöt ja päivät suomi24 forkalla...
- Anonyymi
Moi moi Anonyymi sinulle tasapuolisesti sinua syrjimättä ...?
Heräsin juuri päiväuniltani ja en saata muistaa kuuluuko asia minulle tietystikkään, mutta annoin itseni ymmärtää että anonyymi harjoittaa yksipuolista kirjeenvaihtoa Senssun kanssa, jota en saata ymmärtää.
"Minä taas kun herään, juon kaffeen ja sen jälkeen vain olen ja toljotan, toljotan ja olen. Tekeminen on narsismia. On mahtava tunne kun voi vaan olla ja toljottaa"
Hyvin sanottu, numba. Kerran toljotin tyhjyyteen kuukauden päivät.. meinasin tulla hulluksi. Koska en ole narsissineiti, niin en tee mitään. En kato telkkaa enkä liiku ite ollenkaan. Antaa narsissien tuijotella telkkojaan ja lukea kirjojaan. Minä vaan tuijotan.
Mulla oli kerran maailman paras bride back koira täällä Thaimaassa. En käyttänyt sitä koskaan ulkona kävelyllä. Tuijotin vaan sitä kaiken aikaa. Se meinasi tulla hulluksi se koira mutta onneksi se kuoli tylsyyteen sitä ennen.
Lastenkasvatukseen annan samat vinkit. Älkää menkö minnekään lastenne kanssa älkääkä jutelko niille. Tuijottakaa vaan niin sitte ne havaitsee läheisyys kasvatuksen.- Anonyymi
Tuskin sinä päihdetokkurastasi heräät.
- Anonyymi
Tuijotan rottia tylsyyteen asti 24/7 täällä Hiekkiksessä.
Rotat viihtyvät etenkin kantakaupungissa, mutta myös muutamia muita alueita voi kutsua jo ”rotta-alueiksi”.
Rottakanta liikkuu sinne, missä niiden selviytymismahdollisuus on suurin.
Tutkijan mukaan rottien torjunta on ihmisten paimentamista.- Anonyymi
Aattelin resupensselit hommata seuraavaksi lyhytjalkaisen tuijottavan koiran... niillä kun on töpöjalat niin niitä ei tarvi ulkoiluittaa. Se vaan tuijottaa. Kova kunto tulee pitkästä palautumisesta ja hyvät pohkeet. Olen panostanut massakauteen ja palautumiseen jo 40 vuotta. Se on mun kovan kunnon salaisuus. Pohkeet on sellaisessa kunnossa muutenkin että oisin aamu lenkillä niin nopea, että koira ja rakkaus vaimo tulis kierroksen jäljessä aamu kuupperissa.
https://www.youtube.com/watch?v=y9-B49ICuTE
By NumBaII, 60 vuotta kovassa kunnossa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aattelin resupensselit hommata seuraavaksi lyhytjalkaisen tuijottavan koiran... niillä kun on töpöjalat niin niitä ei tarvi ulkoiluittaa. Se vaan tuijottaa. Kova kunto tulee pitkästä palautumisesta ja hyvät pohkeet. Olen panostanut massakauteen ja palautumiseen jo 40 vuotta. Se on mun kovan kunnon salaisuus. Pohkeet on sellaisessa kunnossa muutenkin että oisin aamu lenkillä niin nopea, että koira ja rakkaus vaimo tulis kierroksen jäljessä aamu kuupperissa.
https://www.youtube.com/watch?v=y9-B49ICuTE
By NumBaII, 60 vuotta kovassa kunnossaMoi moi.
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta...
NumBall lienee kuitenkin yhä yksin ainoa joka tänne on dopparistaan kuvan julkisaattanut.
Väliäkö sillä että luva oli naapurin mummon kookospähkinänseisojasta?
No ei vastaan itse itselleni
NumBall 1 - 0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi moi.
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta...
NumBall lienee kuitenkin yhä yksin ainoa joka tänne on dopparistaan kuvan julkisaattanut.
Väliäkö sillä että luva oli naapurin mummon kookospähkinänseisojasta?
No ei vastaan itse itselleni
NumBall 1 - 0Monella tavalla vaikuttaa ihokosketuksen puute on havaittavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monella tavalla vaikuttaa ihokosketuksen puute on havaittavissa.
Siitä puhe mistä puute, sensukka.
- Anonyymi
Tuijotan jahtini kannelta tyhjyyteen kun olen merellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950