Krista Siegfrids on on jakanut henkilökohtaisia menetyksiään ja tehnyt vauhdikkaita temppuja Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa. TTK oli Siegfridsin koko perheelle iso muutos: https://www.suomi24.fi/viihde/krista-siegfrids-toi-rutger-rakkaansa-ja-lizzy-vauvan-suomeen-ainut-asia-mita-jannitan-on?s24
Krista Siegfrids toi Rutger-rakkaansa ja Lizzy-vauvan Suomeen: "Ainut asia, mitä jännitän on..."

2
153
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, olen rouva Jovita, olen rento, huolehtiva, ystävällinen, rehellinen ja romanttinen nainen. Välitän perheestäni ja ystävistäni ja he ovat minulle erittäin tärkeitä. Olen erittäin hauska ja rakastan sitä, kun voin saada hymyn ihmisten kasvoille. Olen optimistinen ihminen ja olen erittäin hyvä kuuntelija ja yritän aina auttaa ihmisiä. Etsin pitkäaikaista suhdetta sellaisen miehen kanssa, joka on ystävällinen, huolehtiva, rehellinen, rento jne. Kirjoita minulle takaisin osoitteeseen: [email protected]
- Anonyymi
On hän niin nätti, vaikka katsoisi pidempäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541698- 141510
- 821383
- 1741376
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3021306- 181239
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98965Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845