Niin miksi? Tulee vaan tuhmia mieleen.
Miksi sitä kaivattua pitää käydä tirkistelemässä somessa..?
26
66
Vastaukset
- Anonyymi
Onneks en oo somes
- Anonyymi
Pitää välillä käydä tsekkaamassa tilanne, että onko kalja ja makkara vienyt miestä. Aijaijai
- Anonyymi
Ehkä se vie jos kaipaa kovasti?
- Anonyymi
Sanos muuta.
- Anonyymi
Sano sinä välillä..
- Anonyymi
Tuskin se on paha asia, jos käyt avoimilla sivuilla. Voithan pistää kirjautumisen taakse tilisi. Tai hempeitä kuvia, josta selviää helposti, että olet varattu. Silloin varmasti käynnit harvenevat joillakin huomattavasti. He pääsevät ehkä paremmin eteen päin.
- Anonyymi
Toimii itselleni parhaiten, kun selviää ettei toinen ole sinkku.jätän varmasti rauhaan siinä vaiheessa.
- Anonyymi
Kumma käsitys sinulla, että eteenpäin ei pääsisi.. Hyvin pääsee, vaikka välillä jotain ihmistä muisteleekin. ;) sivusta
- Anonyymi
Minua ainakin auttaisi tietyllä tapaa, jos eräs laittaisi söpistelykuvia kumppanista. Ei sillä että vahtaisin. Joskus olen käynyt kurkkaamassa eikä siellä silloin mitään sellaista ollut, mutta silti tuli kyllä niin vaikea olo että vältän käymästä kurkkimassa, se kun kirvelee vaan. Parempi poissa silmistä ja poissa mielestä, vain muistoissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ainakin auttaisi tietyllä tapaa, jos eräs laittaisi söpistelykuvia kumppanista. Ei sillä että vahtaisin. Joskus olen käynyt kurkkaamassa eikä siellä silloin mitään sellaista ollut, mutta silti tuli kyllä niin vaikea olo että vältän käymästä kurkkimassa, se kun kirvelee vaan. Parempi poissa silmistä ja poissa mielestä, vain muistoissa...
Mikäs siinä niin kirvelee?
- Anonyymi
Hempeitä kuvia. Ensinnäkin, en laita mitään hempeilykuvia jotta joku tursas näkee minun olevan suhteessa , se ei kuulu kenellekään eikä minun tarvitse kenellekään sitä todistella niin kuin eräät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimii itselleni parhaiten, kun selviää ettei toinen ole sinkku.jätän varmasti rauhaan siinä vaiheessa.
Noinhan se varmaan normaaleilla ihmisillä menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma käsitys sinulla, että eteenpäin ei pääsisi.. Hyvin pääsee, vaikka välillä jotain ihmistä muisteleekin. ;) sivusta
Tottakai pääsee jokainen, mutta ajattelin vain, että ihastuessa myös kohteesta ajattelee ehkä mahdollisena tulevana kumppanina. Siksi voi viivästyä ainakin eteenpäin meneminen suhderintamalla, jos toista ikävöi ja on epävarma toisen tilanteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hempeitä kuvia. Ensinnäkin, en laita mitään hempeilykuvia jotta joku tursas näkee minun olevan suhteessa , se ei kuulu kenellekään eikä minun tarvitse kenellekään sitä todistella niin kuin eräät.
Ajattelin vain pientä kuvallista ilmoitusta siitä, että on varattu. Toimii tavallaan somessa samalla tavalla kuin sormus nimettömässä elämän "suorassa lähetyksessä".
- Anonyymi
Mitäs se taas haittaa, jos ajattelee tuhmia? Ihmiset ovat aivan liian pidättyväisiä tiukkapipoja. Ihme että mitään pareja syntyy näin kylmään ja pimeään maahan. Hyvää päivän jatkoa vaan.
Ei tarvi. Ei oo tällä hetkellä kaivattuja. Enkä kävis kyyläämässä vaikka olisiki
- Anonyymi
Vähän sama kun joku kysyisi että " MITEN TEETTE MAKAROONILOOTAN?" Ja sinä älykkyyden huipentuma tulet sössöttömään " MINÄ EN SYÖ MAKAROONILAATIKKOA"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama kun joku kysyisi että " MITEN TEETTE MAKAROONILOOTAN?" Ja sinä älykkyyden huipentuma tulet sössöttömään " MINÄ EN SYÖ MAKAROONILAATIKKOA"
Meehän trolli muija jo helvettiin siitä.
Tein sulle jo selväksi että en halua olla missään tekemisissä.
Rikosilmotusin on jo tehty.
Muuta sanottavaa ei ole. Pysy erossa minusta. - Anonyymi
Niinpä nii sinä.
Sieltäpä ne ottelee yhteyksiä poliisista, jahka ehtii.
Tää ei ole enää mitään leikkiä eikä peliä. - Anonyymi
Ohhoh on se kova juttu kun ilman jää 😱😱😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh on se kova juttu kun ilman jää 😱😱😱
Hullujen kokoontumisajot tänään
- Anonyymi
Pms on pahana tällä kyllä
- Anonyymi
niitä voi toteuttaa sitten sen kaivatun kanssa....
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1663034Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii391856Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K281839- 1911764
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a211343Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,741246Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja781170Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2111026Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii168991- 20982