Pallaksin lakimiehen tai kyllä se nainen on niin kuka sen maksaa? Jos ei ole rahaa ja en ole käynyt oikeusavussa, niin valottakaa vähän millaista apua oikeastaan tarvitsen? Onko kallista vai ei?
Jursrin maksu
Anonyymi
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
Et siis tiedä minkälaista apua tarvitset? Ehkä jonkin muun kuin juristin? Tuntiveloitus on parin sadan euron paikkeilla kaiketi. Jos olet oikeutettu oikeusapuun , niin sitä voi hakea oikeusaputoimmistosta ja kun kerran oletkin jo "palkannut" niin sen sitten voi varmaankin tehdä tuo palkkaamasi henkilö ja valtio maksaa.
- Anonyymi
"yksinhuoltaja" ruikuille ei valtio maksaa mitään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"yksinhuoltaja" ruikuille ei valtio maksaa mitään..
Jää hieman epäselväksi kuitenkin, että mikset ole lastesi kanssa koskaan, jos sinulla olisi siihen kuitenkin laillinen oikeus.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606454- 1003332
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212278
- 271821
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561816- 251570
- 491442
- 321428
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423