Rölli, huomenta! Huomasin et sulla oli

Anonyymi

Yöllä tullu mua ikävä. Olit yrittäny provota ketjuissani saadaksesi keskustelukaveria yöhön.

Tähän aamuun tulee ketju joka saa sut varmasti kiihtyyn. Osaan tän homman! Osuu varmasti sulle arkaan paikkaan!

Nyt käsittelen miesten naismakua! Oon ennenkin asiasta sanonu ja nyt palaan asiaan!

Te miehet kritisoitte meitä naisia et meillä on vaan renttuja, mut hei, kandeisko sen kritisoinnin sijaan kattoo mitä ihmeen tipuja siellä itsellään on.

Miehet alisuoriutuu naisvalinnoissaan. Useat menee sieltä missä aita matalin. Se joka haarat naaman eteen levittää innokkaimmin tyrkkyillen lähtee kotiin.

Muutenkin kun teidän miesten naisvalintoja tarkkailee niin kysymys nousee pystyyn.. mitä varaa arvostella?

Siellä on käsipuolessa kuuluisia joka pojan sänkyseuralaisia, naisia jotka tunnettuja rikosrekistereistään joissa mm. Väkivalta, huumausaine ja varkausrikoksia.

Lisäksi kun naisten muuta elämän kulkua tarkastelee pitkälle historiaan.. teininä aloitettua pomppimista sängystä sänkyyn, varhain jo ihan teinilapsena vahinkona eka lapsi. Kännis. Tai mikä pahempaa.. huumeis.. väännettynä

Sitten se elämä siitä eteenpäin. Koulut käymättä, ei ammattia, ei töitä, miesten siivellä eletään ja harrasteena on tinder ja baarit sekä sukupuolielämä ja suhteet.

Ei siinä.. ymmärrän et miehistä egoo hivelee kun joku minari muija vatkaa pyllyään ja heittää pöksyt heti nurkkaan mut kun se teidän miesten uhriutuminen sen jälkeen alkaa mua ärsyttään!

Nimittäin teille ei riitä että saatte helpomman minarimuijan mitä kaupunki tarjoo, vaikka just sellasen ootte halunnu. Seuraavaks alkaa valitus et miks kaikki muijat on sellaisia.. mites rölli sä sen sanoit.. ”patjoja” ..
et eikö kunnollisia naisia ole?

Kun sitten teillä on se kunnollinen nainen niin mitä tapahtuukaan?

Alkaa kunnollisen naisen kouluttaminen sellaiseksi joka pojan patja luonteiseksi. Eli alkaa kova kourainen moittiminen miksi et tyrkkyä ja miksi et oo röyhkee itseäsi tarjoileva joka pojan patja?

Eli miehet.. tunnustakaa tosiasiat. Ette tiedä mitä haluutte!

88

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä tiiän aika tarkasti mitä haluun: 25-30v brunetti nainen, silmien värillä ei väliä koska kasvonpiirteet ratkasee. Hiukset ehdottomasti pitkät naisen pituus 170-180cm ja hoikka tai muodokas vartslo, mutta ei lihava. Tyttömäinen ei niinkään naisellinen. Suomalainen, virolainen tai venäläinen. Negrovärit on pois laskusta. Töissä, harrastuksia ja on mukava ynnä htajuinen.
      Nää on aikas tiukat kriteerit myös.
      Vain 2 tämän kaltasta on elämässäni koskaan ollu. Joten ei helppoo
      T. Rölli

• Anonyymi

Noita on rölli paljon. Sä vaan odotat et ne läsäyttää syliis istuun ilman pöksyjä hinkkaan sun haarojas ja läähättää sun korvaas halujaan.

Siis haluut kunnollisen mut sen pitäis käyttäytyä kuin ”joka pojan patja”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noita on rölli paljon. Sä vaan odotat et ne läsäyttää syliis istuun ilman pöksyjä hinkkaan sun haarojas ja läähättää sun korvaas halujaan.

Saattaa olla paljon tai ei mut semmosta mikä mulle kelpaa ei ole tullu kun 2 vastaan. Siis ne joiden kanssa oli vakavat pitkät suhteet ja toka oli venäläinen toka suomalainen. Se vaan on fakta, että tuossa on ne millasesta tykkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ainakaan kovin hyvin minua tunne ja aika mahotonta se netin läpi tuntematta onkin. En ole mikään yltiömäisen seksuaalinen joten juu en odota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ainakaan kovin hyvin minua tunne ja aika mahotonta se netin läpi tuntematta onkin. En ole mikään yltiömäisen seksuaalinen joten juu en odota

Sellasen käsityksen sun palstavalituksista saa!

Ja se on mahdoton tehtävä saada samassa paketissa tyrkkyä joka pojan patjaa joka hinkkaa ilman pöksyjä sun haaroihin itseään tuntemattomana ja kunnollista naista.

Ne ominaisuudet pois sulkee toisensa eli sun on valittava. Huono tyrkkymäinen nainen tai sitten se kunnollinen hyvin käyttäytyvä nainen.

Et osaa valita vaan haluut molemmat ja siks se naisen löytäminen on sulle niin vaikeaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellasen käsityksen sun palstavalituksista saa!

Ja se on mahdoton tehtävä saada samassa paketissa tyrkkyä joka pojan patjaa joka hinkkaa ilman pöksyjä sun haaroihin itseään tuntemattomana ja kunnollista naista.

Ne ominaisuudet pois sulkee toisensa eli sun on valittava. Huono tyrkkymäinen nainen tai sitten se kunnollinen hyvin käyttäytyvä nainen.

Et osaa valita vaan haluut molemmat ja siks se naisen löytäminen on sulle niin vaikeaa!

Koska EN halua mitään noin tyrkkyä.

Läheisyyttä saa ja pitää olla mut en mitään nilkkapantaa tai kaulariipusta. Tai perseen tyrkyttäjää.

Tuossa on kuvaus ihanteestani ja tasan sen 2 on sattunut hyvää naista elämääni. Se ei tosiaan sen hyvän löytäminen helppoo ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läheisyyttä saa ja pitää olla mut en mitään nilkkapantaa tai kaulariipusta. Tai perseen tyrkyttäjää.

Tuossa on kuvaus ihanteestani ja tasan sen 2 on sattunut hyvää naista elämääni. Se ei tosiaan sen hyvän löytäminen helppoo ole

Hankala tiwtää monenko eri "röllin" kanssa täällä väittelet mutta minä en oo koskaan lämmennyt millekään liian tunkeileville naisille. Joo ei kiitos
        Yliseksuaalisuus on itessään jo yksi turnoffi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon saanu käsityksen et sun entiset on ollu näitä tollasis baarien helpompia muijia eli lukuisia pelkkiä seksisuhteita jo ennen sua ja sulle tyrkynnyt ja suhde käynnistyny panosuhteena baari-illan päätteeksi räkäkännis ilman pienintäkään rakkautta. Vain turpa täynnä viinaa ja kova panetus päällä.

Ja toistat sitä kaavaa hakiessas uusia koska luulet et se on sitä rakkautta. Etkä siks osaa suhtautua oikeesti kunnollisiin naisiin ollenkaan vaan loukkaannut kun ne käyttäytyy hyvin joka siis susta on torjuntaa ja viileyttä ja dissiä.

Sulle kun pitäs läähättää limasesti ja heitellä pöksyt nurkkaan ja hinkata haaroja sua vasten heti niin kuin oot tottunu edellisten muijies kans et asiat tapahtuu jos kyse ”tosirakkaudesta”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon saanu käsityksen et sun entiset on ollu näitä tollasis baarien helpompia muijia eli lukuisia pelkkiä seksisuhteita jo ennen sua ja sulle tyrkynnyt ja suhde käynnistyny panosuhteena baari-illan päätteeksi räkäkännis ilman pienintäkään rakkautta. Vain turpa täynnä viinaa ja kova panetus päällä.

Ja toistat sitä kaavaa hakiessas uusia koska luulet et se on sitä rakkautta. Etkä siks osaa suhtautua oikeesti kunnollisiin naisiin ollenkaan vaan loukkaannut kun ne käyttäytyy hyvin joka siis susta on torjuntaa ja viileyttä ja dissiä.

Sulle kun pitäs läähättää limasesti ja heitellä pöksyt nurkkaan ja hinkata haaroja sua vasten heti niin kuin oot tottunu edellisten muijies kans et asiat tapahtuu jos kyse ”tosirakkaudesta”

Jo tuossa menee hakoteille kun en käy baareissa enkä siis baareissa pokaile. Ihan kuule toinenn löyty deittisovelluksen kautta ja toinen työreissun aikaan.

Ja yhenyön juttuja en edes harrasta. Näinpä onkin edllisedtä lihanpiilotuksesta jo 2,5v aikaa kun erottiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jumalauta! Nuo alkaa olla tyyliin jo sellasia nuo arvostelusi että arvostelet eksiäni siinä.
        Just joo. Sinähän sen tiiätkin millasia ovat olleet.

Joo sinun kaltasiasi en varsinkaan ottaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jumalauta! Nuo alkaa olla tyyliin jo sellasia nuo arvostelusi että arvostelet eksiäni siinä.
        Just joo. Sinähän sen tiiätkin millasia ovat olleet.

Joo sinun kaltasiasi en varsinkaan ottaisi.

Tykkään heittää bensaa tuleen rölli rakas. Osaan halutessani provosoida hyvin sua! Ja nyt haluun!

Ihmettelinkin miten kauan olit kiihtymättä näin suoran arvostelun edessä!

Tiekkö, käyn äkkii lenkillä kun pää on niin julmetun kipee.. happi ehkä auttaa. Palailen roiskiin notskiin bensaa sen jälkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään heittää bensaa tuleen rölli rakas. Osaan halutessani provosoida hyvin sua! Ja nyt haluun!

Ihmettelinkin miten kauan olit kiihtymättä näin suoran arvostelun edessä!

Tiekkö, käyn äkkii lenkillä kun pää on niin julmetun kipee.. happi ehkä auttaa. Palailen roiskiin notskiin bensaa sen jälkeen

Sen kun.
        Meillä ei puhuttavaa tämän enempää ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kun.
        Meillä ei puhuttavaa tämän enempää ole

Kun seurustelee rölli jakareiden kanssa luulee et sellainen on normaali nainen ja siks odotat kaikilta naisilta maksullisen naisen käytöstä heti kättelyssä ja loukkaannut kun kunnollinen nainen ei oo sellanen.

Lisäksi toi sun valitus et naiset on vaan rahan perään..

Niin kuka käskee kiertää niitä naisia joilla on ammatti jäänyt opiskelematta seksinharrastelun ja lasten saantien takia varhaisella iällä josta syystä koulut jääny ja työtä ei saa ja siks perintään on mennyt paljon laskuja?

Ei oo pakko kiertää niitä huonoja muijia. Sä vaan löydät ne elämääs koska ne on niitä jotka usein myös tyrkkyää helpoiten heti kättelyssä!

Elämäntyyli kun ollut teinistä asti sellainen seksillä eteenpäin menevä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun seurustelee rölli jakareiden kanssa luulee et sellainen on normaali nainen ja siks odotat kaikilta naisilta maksullisen naisen käytöstä heti kättelyssä ja loukkaannut kun kunnollinen nainen ei oo sellanen.

Lisäksi toi sun valitus et naiset on vaan rahan perään..

Niin kuka käskee kiertää niitä naisia joilla on ammatti jäänyt opiskelematta seksinharrastelun ja lasten saantien takia varhaisella iällä josta syystä koulut jääny ja työtä ei saa ja siks perintään on mennyt paljon laskuja?

Ei oo pakko kiertää niitä huonoja muijia. Sä vaan löydät ne elämääs koska ne on niitä jotka usein myös tyrkkyää helpoiten heti kättelyssä!

Elämäntyyli kun ollut teinistä asti sellainen seksillä eteenpäin menevä!

Mulla n ollut tasan 2 suhdetta elämäni aikana, miten monta kertaa se pitää sanoo tässä??

Baareissa en tykkää käydä, maksulliisia en halua käyttää, yhden yön juttuja en harrasta.. mikä tässä on nyt ongelma tai juttu mitä et ymmärrä?

Ja tuo on vielä todella loukkaavaa kun suoraansanoen nimittelet tässä eksiäni..

ja tästä syystä meillä ei oo mitään juteltavaa enää, voitko mennä muille juttelemaan mulla ei oo minkäänlaista halua keskustella sinu kanssa, onko vaikea ymmärtää?

ja olin niinkin vanha kun 21kun poikuus meni että twininä en alottanu seksielämääni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla n ollut tasan 2 suhdetta elämäni aikana, miten monta kertaa se pitää sanoo tässä??

Baareissa en tykkää käydä, maksulliisia en halua käyttää, yhden yön juttuja en harrasta.. mikä tässä on nyt ongelma tai juttu mitä et ymmärrä?

Ja tuo on vielä todella loukkaavaa kun suoraansanoen nimittelet tässä eksiäni..

ja tästä syystä meillä ei oo mitään juteltavaa enää, voitko mennä muille juttelemaan mulla ei oo minkäänlaista halua keskustella sinu kanssa, onko vaikea ymmärtää?

ja olin niinkin vanha kun 21kun poikuus meni että twininä en alottanu seksielämääni!

Sori sori, en sun tipusia tai sua tunne, mut kun provo kolahti niin vissiin just niitä satoja panneita baarien helpompia tyrkkyjä olleet ja panosuhteesta lähtö suhteessanne ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori sori, en sun tipusia tai sua tunne, mut kun provo kolahti niin vissiin just niitä satoja panneita baarien helpompia tyrkkyjä olleet ja panosuhteesta lähtö suhteessanne ollut

Ei jumalauta

mik hemmmetiin päähänpinttymä sulla on? Etkö ymmärrä lukemaasi vai mikä tässä on ?

Jo et tunnet, et. Et minua tai heitä.

Että osaa ihminen olla röyhkeä..

• Anonyymi

Koska toi on useiden niiden huonojen naisten/tyrkkyjen naisten taustatarina joka vie niiden elämän jo teininä niille ATN vai miten sä sanotkaan eli alemman tason naisten poluille.

Siitä lähtee se tasojen erkaantuminen. Hyvät naiset käy kouluja ja saa hyvät ammatit, lähtee työelämään, ottaa kunnollisen miehen ja tekee normaalimmassa iässä lapset.

Ja alemman tason naiset kiertää päihde ja rikospiirien luusereita ja tekee lapsia usealle lisää ja hoitaa itselleen maksuhäiriöitä ja jakarin maineen ja päälle huonojen suhteiden vetämänä rikosrekisteriä päihde ja pahoinpitelyrikoksista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska toi on useiden niiden huonojen naisten/tyrkkyjen naisten taustatarina joka vie niiden elämän jo teininä niille ATN vai miten sä sanotkaan eli alemman tason naisten poluille.

Siitä lähtee se tasojen erkaantuminen. Hyvät naiset käy kouluja ja saa hyvät ammatit, lähtee työelämään, ottaa kunnollisen miehen ja tekee normaalimmassa iässä lapset.

Ja alemman tason naiset kiertää päihde ja rikospiirien luusereita ja tekee lapsia usealle lisää ja hoitaa itselleen maksuhäiriöitä ja jakarin maineen ja päälle huonojen suhteiden vetämänä rikosrekisteriä päihde ja pahoinpitelyrikoksista

Joo minä en oo sanonut koskaan tuommosia asioita. Syyttele sitä joka sellasia on sanonu saatana.. äläkä syyttömiä hauku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo minä en oo sanonut koskaan tuommosia asioita. Syyttele sitä joka sellasia on sanonu saatana.. äläkä syyttömiä hauku

Ihanaa kun provosoidut 😘😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

haluutko niskaasi jonku kunnianloukkaussyytteen? Minä sanon sulle viimesen kerran.. jätä minut rauhaan ja lopeta ja anna jo olla. Hauku niitä ketkä syntipukkeja on, älä käy semmosen päälle joka ei oo mitään väittämiäsi puhunu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kun provosoidut 😘😉

nyt... anna.... olla

meillä ei oo puhuttavaa. Puhu niitten kanssa jotka moista soopaa puhelee mutta jätä syyttelemättä sellaset ketkä ei tuollasta paskaa ole täällä jauhanu.

Menit rajan yli ja liian pitkälle.

en tiiä kenen kanssa oot moista shaibaa jauhanut ,mutta minä en tollasia ole puhunu ja sinä täällä louskutat leukojasi haukut eksiäni ja minua joksiki huoratalojen kiertelijäksi.

Lopeta tai tää asia ei tosiaankaan jää tähän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

haluutko niskaasi jonku kunnianloukkaussyytteen? Minä sanon sulle viimesen kerran.. jätä minut rauhaan ja lopeta ja anna jo olla. Hauku niitä ketkä syntipukkeja on, älä käy semmosen päälle joka ei oo mitään väittämiäsi puhunu

Näin saadaan trollaamisen ammattilainen trollattua raivoon!

Mulla on taito tallella! Suuri kunnia saada trollaamisen ammattilainen provotua raivoon

Luulis et sä ammattilaisena et menis omiin ansoihis 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin saadaan trollaamisen ammattilainen trollattua raivoon!

Mulla on taito tallella! Suuri kunnia saada trollaamisen ammattilainen provotua raivoon

Luulis et sä ammattilaisena et menis omiin ansoihis 😉

ONnko tämä sulle nyt joku pelleily tämä juttu??

Mene ja hauku niin paljo ku sielu sietää niitä ketkä sinulle on tolasta sanonu mutta älä tuler jauha mulle tuollasta, johon olen syytön!

Et uskonu teen sinusta rikosilmotuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ONnko tämä sulle nyt joku pelleily tämä juttu??

Mene ja hauku niin paljo ku sielu sietää niitä ketkä sinulle on tolasta sanonu mutta älä tuler jauha mulle tuollasta, johon olen syytön!

Et uskonu teen sinusta rikosilmotuksen.

On. Tää on mulle röllin ärsytystä.

Sanoin jo aloituksessa et oon skannannu sun heikot kohdat.

Niitä on mm. Miehet luonteineen, käytöksineen, miesten huono naismaku, mustasukkaisuus, päihteiden käytön kritisointi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Tää on mulle röllin ärsytystä.

Sanoin jo aloituksessa et oon skannannu sun heikot kohdat.

Niitä on mm. Miehet luonteineen, käytöksineen, miesten huono naismaku, mustasukkaisuus, päihteiden käytön kritisointi

En tiedä mitä oot skannaillut ja missä mutta nyt haukut väärää puuta.

Kiitos vaan mulle ei tarvi jutella enää mitään. Jos et usko ja älyä kun pyydän sinua jättämään minut rauhaan, oot tässä loukannu jo ihan tarpeeksi ja haukkunu väärää puuta niin tehdään perkele sitten tästä virka-asia !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitä oot skannaillut ja missä mutta nyt haukut väärää puuta.

Kiitos vaan mulle ei tarvi jutella enää mitään. Jos et usko ja älyä kun pyydän sinua jättämään minut rauhaan, oot tässä loukannu jo ihan tarpeeksi ja haukkunu väärää puuta niin tehdään perkele sitten tästä virka-asia !

Joo joo. Virka-asioita on sun tuhat eri nimimerkkiäkin joilla haukut muita ihmisiä et kauheesti et tolla mua nyt trollaantuun saa rölliseni

Exäs on olleet satoja panneita jakareita ja yrität uusistas kouluttaa samanlaisia maksullisia tipusia vaikkei ne sellaiseks halua. Kun ne ei rooliin taivu tuut tänne valittaan uhrina!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo joo. Virka-asioita on sun tuhat eri nimimerkkiäkin joilla haukut muita ihmisiä et kauheesti et tolla mua nyt trollaantuun saa rölliseni

Exäs on olleet satoja panneita jakareita ja yrität uusistas kouluttaa samanlaisia maksullisia tipusia vaikkei ne sellaiseks halua. Kun ne ei rooliin taivu tuut tänne valittaan uhrina!

Mulla ei oo täällä mitään nimimerkkiä ei vaikuta olevan itselläsikään enkä oo haukkunu ketään. ja nuo väitteet mitä suollat tässä minun syyksi, ne sulle on puhunu joku muu, mutta en minä.

Niiku sanoin, käy kiinni minu puolestani niin kovaa kun halut sen kimppuun kuka sulle on moista sanonu.. minä sitä en oo tehnyt.

Ite sinä sen sijaan haukut todellaki koko ajan loukkaat sekä eksiäni että minua aivan suoraan ja surutta.
        Pitää olla kyllä täysin mätä ihminen kun niinki raukkamaiselle tasolle menee!

Oot todella vastenmielinen..

Joo mulle riittää. Mulle tämä ei ole mitään pelleilyä ja leikkimistä kuten sulle vaikuttaa olevan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei oo täällä mitään nimimerkkiä ei vaikuta olevan itselläsikään enkä oo haukkunu ketään. ja nuo väitteet mitä suollat tässä minun syyksi, ne sulle on puhunu joku muu, mutta en minä.

Niiku sanoin, käy kiinni minu puolestani niin kovaa kun halut sen kimppuun kuka sulle on moista sanonu.. minä sitä en oo tehnyt.

Ite sinä sen sijaan haukut todellaki koko ajan loukkaat sekä eksiäni että minua aivan suoraan ja surutta.

Joo mulle riittää. Mulle tämä ei ole mitään pelleilyä ja leikkimistä kuten sulle vaikuttaa olevan

Ja vois olla et oisin ankarakin äiti sillä mä estäisin oman tyttölapseni tapailemiset teinirikollisten, päihdeongelmaisten ja tyttäreni alapäästä ainoastaan kiinnostuneiden poikien kanssa

Mielestäni joka tyttö ansaitsee parempaa ja varsinkin se oma lapsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos mulla ois tyttölapsi. Se kävis koulut kunnolla eikä hiihtäis kylillä panemassa poikia kännissä.

Opettaisin ettei rakkautta osteta pojilta alapäätä jakamalla

Moni teini luulee niin.. ja siks jakaa itseään

• Anonyymi

Johan se rölli provosoitui kunnolla.

Semmosta se on kun ei kestä omaa ”leikkiään” 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan se rölli provosoitui kunnolla.

Semmosta se on kun ei kestä omaa ”leikkiään” 😂

onneksi sulla ei ole lasta. Herranjumala minkälainen kasvaisi kun noilla opeilla kasvattasit.

minä en ole leikkiny kanssasi mitään, eikä ole haluakaan leikkiä.

SUlla on pahasti ymmärryksessä vikaa kun et tajua, että minä en leiki täällä päässä laisinkaan

minä en läpällä puhu rikosilmotuksista ja muista.

mene sen röllis luo joka sulla vaikuttaa olevan se kohde, jätä sivulliset rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onneksi sulla ei ole lasta. Herranjumala minkälainen kasvaisi kun noilla opeilla kasvattasit.

minä en ole leikkiny kanssasi mitään, eikä ole haluakaan leikkiä.

SUlla on pahasti ymmärryksessä vikaa kun et tajua, että minä en leiki täällä päässä laisinkaan

minä en läpällä puhu rikosilmotuksista ja muista.

mene sen röllis luo joka sulla vaikuttaa olevan se kohde, jätä sivulliset rauhaan.

kannattas ensin selvittää aina se missä kukakin asuu, mikä on nimeltään ja sen sellasta ettei sekottele ihmisiä keskenään.

Minä en katsele sellasta että saa syytöksiä ja paskaa niskaansa mitä ei ole koskaan edes sanonut.

enkä myöskään sitä että aletaan syyttömästi tai ylipäätään haukkumaan ja vedetään vielä sivullisiakin, tässä tapauksessa entisiä naisystäviäni siihen mukaan.

Mulla ei oo koskaan ollut sen parempia naisia elämä'ssäni kun nämä kaksi oli.... siitä on 2,5 vuotta kun erottiin viimesen kanssa ja ei oo hinkua enää edes ottaa uutta.

rehellisesti sanottuna en usko että hänet ohittavaa ja parempaa koskaan löytyy.

Pärjään kuule vallan mainisoti yksinkin ja minä en ole se joka baareilee... mulle ei oo niin kova seksin tarve vielä lähes 3 vuoden jälkeenkään.

Luulisi aikuisen ihmisen näistä jo tajuavan että haukut väärää ihmistä.

alkaa epäilys nousta että ootko aikuinen ollenkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kannattas ensin selvittää aina se missä kukakin asuu, mikä on nimeltään ja sen sellasta ettei sekottele ihmisiä keskenään.

Minä en katsele sellasta että saa syytöksiä ja paskaa niskaansa mitä ei ole koskaan edes sanonut.

enkä myöskään sitä että aletaan syyttömästi tai ylipäätään haukkumaan ja vedetään vielä sivullisiakin, tässä tapauksessa entisiä naisystäviäni siihen mukaan.

Mulla ei oo koskaan ollut sen parempia naisia elämä'ssäni kun nämä kaksi oli.... siitä on 2,5 vuotta kun erottiin viimesen kanssa ja ei oo hinkua enää edes ottaa uutta.

rehellisesti sanottuna en usko että hänet ohittavaa ja parempaa koskaan löytyy.

Pärjään kuule vallan mainisoti yksinkin ja minä en ole se joka baareilee... mulle ei oo niin kova seksin tarve vielä lähes 3 vuoden jälkeenkään.

Luulisi aikuisen ihmisen näistä jo tajuavan että haukut väärää ihmistä.

alkaa epäilys nousta että ootko aikuinen ollenkaan

Itseasias mulla on lapsi. Sain sen 26 vuotiaana ja väkivaltaiselle miehelle joten annoin sen syntymän jälkeen sijoitukseen turvaan mieheltä joka ois lapsen avulla kiristäny mut itselleen uhkaamalla mun ja lapsen henkee

Salasin mieheltä et synnytin lapsen jotta turvasin oman ja lapseni turvallisuuden

• Anonyymi

minä alotin seksielämäni vasta 21veenä. JA olin niin ujo että hyvä ettei eka tyttönen kädestäpitäen opettanu minut moiseen, mutta oli oneksi hyvä tyttö..kumpikin lähes täysin kokemattomia.
        Älä sotke minua sen tyylisiin ihmisiin, jollasta en edusta.
        ja vain kaksi pitkää suhetta on ollu elämässäni. Ja tällä hetkellä tuntuu etten halua enää uutta. Ehkä koskaan.

Nimittäin niiden eksien ohi on vaikea päästä yhdenkään naisen, niin hyviä molemmat ihmiset oli.

en oo koskaan, en ikinä puhunu täällä tai missää palstoilla tuohon sävyyn kun minua syyttelet...
        en ikinä.

jas se oot sinä ite joka tässä haluaa koko ajan seksistä jauhaa. MInä en edes haluaisi.. kiitos vaan aihe ei kiinnosta meikää niin paljon

oho!! yllättääkö kuu oon mies!!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä alotin seksielämäni vasta 21veenä. JA olin niin ujo että hyvä ettei eka tyttönen kädestäpitäen opettanu minut moiseen, mutta oli oneksi hyvä tyttö..kumpikin lähes täysin kokemattomia.
        Älä sotke minua sen tyylisiin ihmisiin, jollasta en edusta.
        ja vain kaksi pitkää suhetta on ollu elämässäni. Ja tällä hetkellä tuntuu etten halua enää uutta. Ehkä koskaan.

Nimittäin niiden eksien ohi on vaikea päästä yhdenkään naisen, niin hyviä molemmat ihmiset oli.

en oo koskaan, en ikinä puhunu täällä tai missää palstoilla tuohon sävyyn kun minua syyttelet...
        en ikinä.

jas se oot sinä ite joka tässä haluaa koko ajan seksistä jauhaa. MInä en edes haluaisi.. kiitos vaan aihe ei kiinnosta meikää niin paljon

oho!! yllättääkö kuu oon mies!!?

Sitten on vain yks ratkasu rölliseni gängbängi
        Eli exät messiin ja kolmiodraamaa sinä kullikuninkaana 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasias mulla on lapsi. Sain sen 26 vuotiaana ja väkivaltaiselle miehelle joten annoin sen syntymän jälkeen sijoitukseen turvaan mieheltä joka ois lapsen avulla kiristäny mut itselleen uhkaamalla mun ja lapsen henkee

Salasin mieheltä et synnytin lapsen jotta turvasin oman ja lapseni turvallisuuden

NOni! Et ees ite kasvattaa halunnut. JA tulet siinä moralisoimaan "minä oisin äitinä ssitä ja tätä ja tuota"

turvakotiin teijä olisi pitäny mennä.

siinä taitaakin olla syy.
        Purat patoutumiasi nyt jonkun vaan niskaan. Tällä kertaa se oon minä.

Haluat nähä muissakin samat piirteet tai kostat jotain kierolla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten on vain yks ratkasu rölliseni gängbängi
        Eli exät messiin ja kolmiodraamaa sinä kullikuninkaana 😂

Ei olisi pienintäkään halua tuoda heitä tällasta palstaa ja juttuja katselemaan. EI edes omiani juttujani...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NOni! Et ees ite kasvattaa halunnut. JA tulet siinä moralisoimaan "minä oisin äitinä ssitä ja tätä ja tuota"

Vai onko mulla rölli sittenkään!

Apinaa saatetaan koijata. Oon aika hyvä kieputtaan sua jos haluan

Arvostan rehellisyyttä niin en yleensä halua mut suhun on hauska kokeilla taitojani kun itsekin huijaat ja trollaat. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kumpiki oli nuorempia ku minä, paljonkin minua nuorempia. Mutta heitä jos ketään kunnioitin ja kunnioitan vielä erojen jälkeenkin ja haluan niille ihmisille vaan ja ainostaan parasta ja hyvää elämässään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kumpiki oli nuorempia ku minä, paljonkin minua nuorempia. Mutta heitä jos ketään kunnioitin ja kunnioitan vielä erojen jälkeenkin ja haluan niille ihmisille vaan ja ainostaan parasta ja hyvää elämässään...

Nussittuna nukutte kolmisin paremmin eli kimppakivaa exäs ja sinä niin ei oo valinnan vaikeuksia. 😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko mulla rölli sittenkään!

Apinaa saatetaan koijata. Oon aika hyvä kieputtaan sua jos haluan

Arvostan rehellisyyttä niin en yleensä halua mut suhun on hauska kokeilla taitojani kun itsekin huijaat ja trollaat. 😉

Nytkö vasta huomaat etä ei ole semonen rölli joksi haukkunu pitkin aamua. Semmosesta jota minun väität täällä suu vaahossa huudelleen ja irstailleen...

voi.. tätä apinaa et kieputtele mitenkään päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkö vasta huomaat etä ei ole semonen rölli joksi haukkunu pitkin aamua. Semmosesta jota minun väität täällä suu vaahossa huudelleen ja irstailleen...

voi.. tätä apinaa et kieputtele mitenkään päin.

Jos nyt rölli totta puhutaan en mä luule susta mitään, kunhan vedän legendaa joka sut saa ärsyyntyyn ja miehiä usein ärsyttää kun niiden maksullisten tipusien paneskeluja kritisoi kun te miehet luulette olevanne niin paljon parempia valitseen kumppaninne kuin me naiset.

Vaikka ette valitse kuin pippelillänne ja vituiks menee aina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nussittuna nukutte kolmisin paremmin eli kimppakivaa exäs ja sinä niin ei oo valinnan vaikeuksia. 😂😂😂😂

En todellakaan toteuttaisi kolmen kimppaa, ja tiiän etteivät hekään moiseen lähtisi.

Vaikuttaa itellesi seksi ja alapäähommat olevan enempi pakkomielle kun mulle.
        MInä oon ollut seksittä kumminkin jo sen 2,5 vuotta ja pärjään vaikka toisen mokomankin jos päätän pärjätä.

Ei näyttele niin merkittävää roolia, että olis pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan toteuttaisi kolmen kimppaa, ja tiiän etteivät hekään moiseen lähtisi.

Vaikuttaa itellesi seksi ja alapäähommat olevan enempi pakkomielle kun mulle.
        MInä oon ollut seksittä kumminkin jo sen 2,5 vuotta ja pärjään vaikka toisen mokomankin jos päätän pärjätä.

Ei näyttele niin merkittävää roolia, että olis pakko.

Älä nyt viitti! Jos kahta hinkkaat täällä omakses niin pakkohan sun on ne kaks ottaa!

Ethän sä nyt valita osaa kahden lorttos väliltä kun kumpikin pöksyt tiputtaneena tarjoo 109 eurolla tunti 😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt rölli totta puhutaan en mä luule susta mitään, kunhan vedän legendaa joka sut saa ärsyyntyyn ja miehiä usein ärsyttää kun niiden maksullisten tipusien paneskeluja kritisoi kun te miehet luulette olevanne niin paljon parempia valitseen kumppaninne kuin me naiset.

Maksullisia en edelleenkään oo käyttänyt koskaan, enkä aio käyttää vastaisuudessakaan.

Minä en luule mitään...
        Tiiän mitä haluan, tunnen arvoni ja asiani, se riittää mulle.

Ja sori kun pitää tuottaa pettymys, minä en ajattele pippelilläni.

Pura nämä patoutumasi sekä miesvihasi ihan suosiolla niihin oikeisiin trölleihis, mitä olen koko aamun jo sanonut sulle.

Et oo millään muotoa miellyttävää jutusteluseuraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksullisia en edelleenkään oo käyttänyt koskaan, enkä aio käyttää vastaisuudessakaan.

Minä en luule mitään...
        Tiiän mitä haluan, tunnen arvoni ja asiani, se riittää mulle.

Ja sori kun pitää tuottaa pettymys, minä en ajattele pippelilläni.

Pura nämä patoutumasi sekä miesvihasi ihan suosiolla niihin oikeisiin trölleihis, mitä olen koko aamun jo sanonut sulle.

Et oo millään muotoa miellyttävää jutusteluseuraa

Eiköhän ne sun tipuset jaa tussuaan sulle kun maksat vähän

Jakaahan ne muillekin ja kakrujen kera 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TÄytyy varmaan rekata tänne omalla nimellään nimimerkki, niin et vastaisuudessa sekottele minuu trölleihisi ja tule haukkumaan... teenki sen nyt tähän ketjuun niin siltä pulmalta välttyy jatkossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TÄytyy varmaan rekata tänne omalla nimellään nimimerkki, niin et vastaisuudessa sekottele minuu trölleihisi ja tule haukkumaan... teenki sen nyt tähän ketjuun niin siltä pulmalta välttyy jatkossa

Tää ketju oli röllille joten kun vastaat ketjuun olet rölli. Halusit tai et. Pälli 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Tää ketju oli röllille joten kun vastaat ketjuun olet rölli. Halusit tai et. Pälli 😂

Joo mutta nyt et sekottele minua enää muihin....ja hauku syyttä suotta, se ero siinä on

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne sun tipuset jaa tussuaan sulle kun maksat vähän

Jakaahan ne muillekin ja kakrujen kera 😉

Mikä vittu sinua vaivaa!?

IHan tahallasi loukkaat koko ajan entisiä naisystäviäni ja samalla skinä loukkaat sen takia minuaki..

Ne ei oo mitään helvetin huoria! Ja minua ei muutenkaan kiinnosta mitkään helvetin maksulliset naiset usko jo!

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Joo mutta nyt et sekottele minua enää muihin....ja hauku syyttä suotta, se ero siinä on

Olet rölli edelleen jarsta sillanpää tai Jarsta matti latvala tai vaan pelkkä pöpeliköstä vedetty jartsa rölli mut kun vastaat ketjuun olet rölli. Piste

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet rölli edelleen jarsta sillanpää tai Jarsta matti latvala tai vaan pelkkä pöpeliköstä vedetty jartsa rölli mut kun vastaat ketjuun olet rölli. Piste

En korjaa vaikka pikakirj veti kirjaimet toistepäin
        Ei pysty nyt

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Mutta tämä aamu on viimenen aamu kun me jutellaan täällä tai missään. Sen kun alottelet ketjujasi trölleillesi. Minä en kirjottele enää kun tällä omalla nimelläni täällä. Ja sinun aloituksiisi en tuu jutuille, siitä voit olla varma.

Oon kirjotuksiasi katellut tässä nyt ehkä viikon suunnilleen ja.. tarpeeksi on tullu infoa ja käsitystä, että en halua olla missään tekemisissä...

oot sen verran vastenmielinen hahmo, että ei kiitos.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt viitti! Jos kahta hinkkaat täällä omakses niin pakkohan sun on ne kaks ottaa!

Ethän sä nyt valita osaa kahden lorttos väliltä kun kumpikin pöksyt tiputtaneena tarjoo 109 eurolla tunti 😂😂😂😂

Just...

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Just...

Et viittis mennä hakeen jostain järkee päähän. Melki 40 vuotiaalla ukolla käytöksen pitäs olla parempaa kuin pelleilevä kiimanen ori jossain hevoslaitumella pökkimäs 1 exää ja kakkos exää perseeseen kun ei vatipää osaa päättää kumpaa vakipökkis

• Puhu vaan ihan omasta puolestasi sinä se meistä kahdesta teinarille vaikutat sata nolla.

Ja toisekseen ei ne onneksi kaikki nuoremmatkaan naiset oo niin kuin sinä, en tiiä ikääsi, mutta voisi luulla, että peruskoulussa vielä käyt, juttujes perusteella!

Eksäni oli nuorempia minusta aikas reippaastikin. Että silleen. Ja niinku sanoin aiemmin, en ole sen hienompia naisia eläissäni tavannut, enkä usko enää tapaavanikaan.

Eikä oo haluakaan! Mulla on tarpeeksi hyvät muistot mitä yhteistä elämää oli...niitä on hyvä vaalia.

• Fakta on se, että tällä palstalla ei oo kun yks rollaaja ja se oot ihan sinä itse.

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Puhu vaan ihan omasta puolestasi sinä se meistä kahdesta teinarille vaikutat sata nolla.

Ja toisekseen ei ne onneksi kaikki nuoremmatkaan naiset oo niin kuin sinä, en tiiä ikääsi, mutta voisi luulla, että peruskoulussa vielä käyt, juttujes perusteella!

Eksäni oli nuorempia minusta aikas reippaastikin. Että silleen. Ja niinku sanoin aiemmin, en ole sen hienompia naisia eläissäni tavannut, enkä usko enää tapaavanikaan.

Eikä oo haluakaan! Mulla on tarpeeksi hyvät muistot mitä yhteistä elämää oli...niitä on hyvä vaalia.

Ps. Sun provosointi käy aina hauskemmaks koska koukutuit keskusteluun

Olen voittanut röllin jakamattoman huomion jo useaksi tunniksi itselleni jauhamalla pelkkää provo paskaa. 😂😂😂

• Kuules. Ne suhteet ei loppunut kumpikaan uskottomuuksiin. Ne päätettiin ihan muista syistä, jotka taas ei sulle kuulu.

Ja me ei harrasteta sekssiä enää sen jälkeen kun suhteet loppui.

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Kuules. Ne suhteet ei loppunut kumpikaan uskottomuuksiin. Ne päätettiin ihan muista syistä, jotka taas ei sulle kuulu.

Silti haaveilet molempien lorttojes tussujen hinkkaamisesta täällä yhtä aikaa

Toiset ne ei pääse lorttojen tussuista eroon vaan haluu nussia joka exänsä tussua loppu elämän

En sit tiedä mitä ne exäs on mieltä kun et osaa irrottaa yhdenkään exäs pillusta kättäs ikinä

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Kuules. Ne suhteet ei loppunut kumpikaan uskottomuuksiin. Ne päätettiin ihan muista syistä, jotka taas ei sulle kuulu.

Voi myös olla et kätes ei riitä räpeltään orkkua kaikille exilles yhtä aikaa jos kauheen määrän panoja keräät vielä lisää kokoelmaas

Ehkä jos hipsutat varpaillas kahta ja kädelläs kahta ja kielelläs yhtä niin 5 exää voit pystyä tussuineen omistaan ikuisesti kerralla

Kuudes on sit liikaa jo. Loppuu kykys tyydyttää kun ulokkeet loppuu

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Voi myös olla et kätes ei riitä räpeltään orkkua kaikille exilles yhtä aikaa jos kauheen määrän panoja keräät vielä lisää kokoelmaas

Ehkä jos hipsutat varpaillas kahta ja kädelläs kahta ja kielelläs yhtä niin 5 exää voit pystyä tussuineen omistaan ikuisesti kerralla

• Anonyymi kirjoitti:

Ps. Sun provosointi käy aina hauskemmaks koska koukutuit keskusteluun

Olen voittanut röllin jakamattoman huomion jo useaksi tunniksi itselleni jauhamalla pelkkää provo paskaa. 😂😂😂

Älä viitsi tätä keskusteluksi mainostaa, tämä on ollu ihan pelkästään minun entisten naisystävieni mustamaalaamista ja haukkumista joka täyttäs kunnianloukkaussyytteet mennen tullen. Sitä kautta että sinä heitä haukut, ihmisiä jotka ei edes mitään tiedä, eivät millään tavoin itteään voi puolustaa, sinä täällä haukut. Ja ihmisiä, joita et mitenkään edes tunne.

Ja heitä haukkumalla loukkaat minua, ja sen sinä teet ihan tahallasi ja vain ja ainoastaan siitä syystä, että se tuottaa sulle nautintoa jollain kierolla tavalla ja olet vaan yksinkertaisesti sisimmältäsi niin paha ihminen.

En minä sivusta katsele sitä kun toisia ihmisiä, jotka on olleet mulle todella rakkaita vielpä, mollataan syyttä. On itestäänselvää että puolustan heitä.

JA minä vaan satun olemaan tulilinjoillasi, sdulla on vaan joku outo halu valita joku silmätikuksesi ja purkaa pahat olosi ja patoutumasi sitte siihen. Tänään sen oon minä kuten olin eilen, huomenna joku muu.

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Älä viitsi tätä keskusteluksi mainostaa, tämä on ollu ihan pelkästään minun entisten naisystävieni mustamaalaamista ja haukkumista joka täyttäs kunnianloukkaussyytteet mennen tullen. Sitä kautta että sinä heitä haukut, ihmisiä jotka ei edes mitään tiedä, eivät millään tavoin itteään voi puolustaa, sinä täällä haukut. Ja ihmisiä, joita et mitenkään edes tunne.

Ja heitä haukkumalla loukkaat minua, ja sen sinä teet ihan tahallasi ja vain ja ainoastaan siitä syystä, että se tuottaa sulle nautintoa jollain kierolla tavalla ja olet vaan yksinkertaisesti sisimmältäsi niin paha ihminen.

En minä sivusta katsele sitä kun toisia ihmisiä, jotka on olleet mulle todella rakkaita vielpä, mollataan syyttä. On itestäänselvää että puolustan heitä.

JA minä vaan satun olemaan tulilinjoillasi, sdulla on vaan joku outo halu valita joku silmätikuksesi ja purkaa pahat olosi ja patoutumasi sitte siihen. Tänään sen oon minä kuten olin eilen, huomenna joku muu.

Mä en sun panojas tunne mut niistä maksullisista suutut niin se on paikka mihin iskeä.

Vissiin kovia jakorasioita olleet. Onko myös sellasia joilla rikosrekisteri?

Sopis hyvin tohon tussun jako elämään et myös rikoksia tehtynä.

ATN naiset kerää panoja ja rikosrekisteriä

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Niin ja kakaroita keräävät myös elatusapujen kera

Tyypillinen renttunaisten elämäntyyli

• Anonyymi kirjoitti:

EN viiti edes vastata tällaseen paskaan mitään muuta

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä voit nyt valita ihan ite: lopetat tämän jauhamisen nyt tai minä kopsailen tästä juttuja ja tekasen sä'hkösen rikosilmon ja tää peli loppuu siihen.

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

EN viiti edes vastata tällaseen paskaan mitään muuta

Jartsa se leikkii kunnonmiestä ja luulee vielä et oon joku sen pern läähättävä muija. Siksihän esittelet nimees?

Rölli niin huono temppu jopa sulta. Kyllä provoaja tuntee provoajan temput

Mee nyt kasvaan ja karvottuun panomies kotiis

• Anonyymi kirjoitti:

Jartsa se leikkii kunnonmiestä ja luulee vielä et oon joku sen pern läähättävä muija. Siksihän esittelet nimees?

Rölli niin huono temppu jopa sulta. Kyllä provoaja tuntee provoajan temput

Mee nyt kasvaan ja karvottuun panomies kotiis

Mulla ei oo minkäänlaista mielenkiintoa sinuun ja juttuihisi ja näihin helbetin lapsellisiin ja älyttömiin solvauksiisi

Noinko koville ottaa jos joku jätkä sinut täällä on dissannut? Vai mikä on?

Mutta mulle riitti.

Koostan tästä nivaskan näitä solvauksiasi pistän liitteeksi rikosilmoitukseen, et sinä näy uskovan hyvällä.

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Mulla ei oo minkäänlaista mielenkiintoa sinuun ja juttuihisi ja näihin helbetin lapsellisiin ja älyttömiin solvauksiisi

Mutta mulle riitti.

Koostan tästä nivaskan näitä solvauksiasi pistän liitteeksi rikosilmoitukseen, et sinä näy uskovan hyvällä.

Semmosta se rölli on kun luulet et täällä sinuun kuolettavasti rakastunut nainen ja sinä julkaiset rekatun nicin uhkeena alfana yrittäen sillä näyttää et kato tunniste

Perus pleijerin liian suurta egoo. Ei pahalla. Mut mulla on ihastus jo etkä se oo sä.

Petyitkö wannabee alfa? 😂😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Semmosta se rölli on kun luulet et täällä sinuun kuolettavasti rakastunut nainen ja sinä julkaiset rekatun nicin uhkeena alfana yrittäen sillä näyttää et kato tunniste

Perus pleijerin liian suurta egoo. Ei pahalla. Mut mulla on ihastus jo etkä se oo sä.

Petyitkö wannabee alfa? 😂😂😂😂

Kuule sitä en tiiä kehen olet rakastunu mutta minä en ole rakastunu sinuun.

Taitaa neidillä olla isot luulot itestänsä...

hauku niitä pleijereitäsi pleijereiksi, jätä syyttömät rauhaan.

Mitään en ole sinulle tehnyt eikä minun eksänikään ole sinulle mitään tehneet.

Tämä ei ole mitään leikkiä...
        Tästä tehdään rikosjuttu.

Siinähän mietit tekojasi kun makselet sakkoa ja saat leiman rekisteriisi

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Mutta mulle riitti.

Toisekseen tiedän kuka täällä noin suurella egolla puhkuu miehuuttaan ja luulee iskevänsä joka muijan täältä

Kulkee myös nimimerkillä JuhaR ja vinkuu exiensä SusanL, MiaP perään

Ja varmaan puhkut siinä miehuuttas kun luulet et oon se kolmas eli Tarja R ex vaimos 😂😂😂😂

Luoja miten vihaan itseään täynnä olevia miehiä jotka oikeesti
        Luulee et kaikki liittyy itseensä

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Anna palaa eimianakin tunnettu panomies eli SusanL, MiaP ja TarjaR:n perään vuorotellen uliseva ukkeli

Voi luoja miten monesti oot muhunkin kullias yrittäny tääl tunkee ja miten vihanen oot ollu kun ylpeilysi OK talostas ja salilla käynnistäs ei oo tehny muhun vaikutusta

Luuletko tosiaan et kaikki naiset on yhtä helppoja kun noi lorttos?

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Et joku omaisuudella pröystäily ja salilla käynnillä ylpeily sais joka muijan katuun sänkyys?

Haloo, SusanL MiaP ja TarjaR varmaan avasi heti haarat mut kaikki naiset ei pidä siitä et joku limanen ukko tulee leveileen talollaan tai harrastuksillaan

Se on lähinnä turn offf

• Anonyymi kirjoitti:

Toisekseen tiedän kuka täällä noin suurella egolla puhkuu miehuuttaan ja luulee iskevänsä joka muijan täältä

Kulkee myös nimimerkillä JuhaR ja vinkuu exiensä SusanL, MiaP perään

Ja varmaan puhkut siinä miehuuttas kun luulet et oon se kolmas eli Tarja R ex vaimos 😂😂😂😂

Luoja miten vihaan itseään täynnä olevia miehiä jotka oikeesti
        Luulee et kaikki liittyy itseensä

Mulla on täällä tasan yksi rekattu nimimerkki ja se on tämä tässä, piste! Mulla ei ole tarvetta saatika halua täällä hilluu tuhansilla nimillä.

Luuletko anonyymina olevasi turvassa? Kuule s24 lähettää ihan auvoisesti ne tiedot poliisille ja identiteettisi on sitä myöten selvä.
        Ja rikosilmotukseen kun liitän nämä solvailusi ja klikkaan sen menemään se o siinä. Ja pistän vielä sinne että vaadin rangaistusta. Sakota et tule selviämään.

Oon sanonu sulle jo monta monta kertaa, että lopeta!

Mutta ei sinun kalloon näy menevän.

JOten minä en katop enää tätä pelleilyä yhtään!

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Mulla on täällä tasan yksi rekattu nimimerkki ja se on tämä tässä, piste! Mulla ei ole tarvetta saatika halua täällä hilluu tuhansilla nimillä.

Luuletko anonyymina olevasi turvassa? Kuule s24 lähettää ihan auvoisesti ne tiedot poliisille ja identiteettisi on sitä myöten selvä.
        Ja rikosilmotukseen kun liitän nämä solvailusi ja klikkaan sen menemään se o siinä. Ja pistän vielä sinne että vaadin rangaistusta. Sakota et tule selviämään.

Joo joo. Sulla on upee OK talo jossain vitun landella Savos tai pohjanmaalla ja vähän rauta nousee jossain kälysellä salilla samal kun uliset täällä kolmen tussun perään ja yrität vähän muitakin samal

Hyi vittu. Oikeesti onko exäs noin limasesta leveilystä ja omaisuudella ylpeilystä jakanu sulle alapäätään?

Sul on helppoja muijia ollu.

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Mä naurasin sut ulos, siiderit naamalla.

Nimittäin otan loukkausena sen et mua kosiskeltais jollain rahalla tai omaisuudella

Mun sydäntä, rakkautta, tunteita eikä varsinkaan mun alapäätä esineellistetä tavaralla ostettavaksi ilman et suutun!

• Anonyymi kirjoitti:

Joo joo. Sulla on upee OK talo jossain vitun landella Savos tai pohjanmaalla ja vähän rauta nousee jossain kälysellä salilla samal kun uliset täällä kolmen tussun perään ja yrität vähän muitakin samal

Hyi vittu. Oikeesti onko exäs noin limasesta leveilystä ja omaisuudella ylpeilystä jakanu sulle alapäätään?

Sul on helppoja muijia ollu.

Mulla ei ole taloa missään. EN asu savossa saatika pohjanmaalla.

Kaikesta huomaa että haukut koko helvetin ajan väärää ihmistä ja sitä en sulata!

Tämän päiväsen jälkeen on takuusti varmaa että tämä loppuu.

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Kaikesta huomaa että haukut koko helvetin ajan väärää ihmistä ja sitä en sulata!

Seliseli. Haluut ostaa tavaralla naisilta seksiä ja rakkautta.

Niin turn off

• Mene helvettiin jo ahdistelemasta hullu ihminen...

LOPETA ! ANNA OLLA JUMALAUTA! MIKÄ ON ETTÄ ET USKO?!

JÄTÄ MINUT RAUHAAN!

PERKELE

tajuutko, että oon jokaikisen solvauksesi kopioinut rikosilmoitukseen?!?!? Ymmärrätkö

JOs et vittu lopeta nyt, niin lähetän sen satavarsmasti menemään ja se EI ole sinun etu!

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Ja lupaan et jos et usko syyllistyn itse vetään sua turpaan

Pakottaminen ja raiskari meininki on tosi ahdistavaa

Ja naurattaa kun nää tarinat linkittyy usein Satu Kermisen kaipaajaan joka ei ikinä usko etten oo se lortto kerminen vantaan jokiniemen puistosta puistonpenkki höyläyksestä tuttu

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Mene helvettiin jo ahdistelemasta hullu ihminen...

JÄTÄ MINUT RAUHAAN!

PERKELE

tajuutko, että oon jokaikisen solvauksesi kopioinut rikosilmoitukseen?!?!? Ymmärrätkö

JOs et vittu lopeta nyt, niin lähetän sen satavarsmasti menemään ja se EI ole sinun etu!

Painu vittuun Satu kermisen paneskelija

Oot tunnistanu minut kermiseksi tai siihen fazeriin liittyväksi ja siihen sun jengiis en kuulu joten lopeta se pippelilläs tökkiminen

Tai etsin oikean kermisen käsiini ja kerron sille miten petät sitä panemalla netissä vieraita muijia

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

Mene helvettiin jo ahdistelemasta hullu ihminen...

JÄTÄ MINUT RAUHAAN!

PERKELE

Vai onko reilua susta huutaa satusi perään ja vedellä munallas silti mua?

Täysin vierasta naista netissä?

Mä niin etsin sen muijan käsiini ja kerron sille millanen panomies ja uskoton pettäjä oot kun se ei näe!

Tietääpähän ainakin ettei suhun sekaannu

• Anonyymi kirjoitti:

Painu vittuun Satu kermisen paneskelija

Oot tunnistanu minut kermiseksi tai siihen fazeriin liittyväksi ja siihen sun jengiis en kuulu joten lopeta se pippelilläs tökkiminen

Tai etsin oikean kermisen käsiini ja kerron sille miten petät sitä panemalla netissä vieraita muijia

EN voi enää uskoa muuta kun oot umpihullu!

OIkeesti!

Katsokaa! Tätä muijaa!

huh huh huh

Minä en oo koskaan edes asunut vantaalla, en siellä päinkään.

ENkä ole sinusta kiinnostunut, en millään tasolla, elät harhoissa!!!

MEne pois anna minun olla.....anna jumalauta olla minun rauhassa! YMMÄRRÄTKÖ???

Oot joku vitun randomi joka on haukkunu koko helvetin aamun minua ja eksiäni....
        ihminen, jota en edes tunne! JUMLAUTA LOPETA!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä niin etsin sen muijan käsiini ja kerron sille millanen panomies ja uskoton pettäjä oot kun se ei näe!

Ja mä niin tuun kertoon Satun Kermiselle jokaista yksityiskohtaa myöten miten seksuaalissävytteisiä viestejä oot täällä mulle sun alotteesta kirjoittanu

Haluun et se muija näkee millanen oot miehiäs.

Heti kun sen silmä välttää sun pippelis yrittää punkee vieraan naisen pöksyihin

• Anonyymi kirjoitti:

TÄhän loppu tämä. Nyt lähtee rikosilmotus eteenpäin!

• Anonyymi
        JariPT83 kirjoitti:

EN voi enää uskoa muuta kun oot umpihullu!

OIkeesti!

Katsokaa! Tätä muijaa!

huh huh huh

Minä en oo koskaan edes asunut vantaalla, en siellä päinkään.

ENkä ole sinusta kiinnostunut, en millään tasolla, elät harhoissa!!!

MEne pois anna minun olla.....anna jumalauta olla minun rauhassa! YMMÄRRÄTKÖ???

Oot joku vitun randomi joka on haukkunu koko helvetin aamun minua ja eksiäni....
        ihminen, jota en edes tunne! JUMLAUTA LOPETA!!!

Se Satu niin tulee näkeen jokaisen sun flirtin mulle täällä ja sen miten oon häätäny sua pois mut silti oot yrittäny jatkaa seksuaalissävytteistä ahdistelua

Haluun et kaikki naiset joiden miehet tollasia sikoja avaa silmänsä totuudelle

• Anonyymi

pah... kukaan nainen ei anna mulle värkkiänsä...

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      166
      3034
    2. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      39
      1856
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      28
      1839
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      191
      1764
    5. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      21
      1343
    6. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      74
      1246
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      78
      1170
    8. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1026
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      168
      991
    10. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      20
      982
    Aihe