Kun kutsutte vain heitä, joista oikeasti välitätte ja jotka oikeasti ovat kiinnostuneita teistä.
En puhu nyt kutsutun varallisuudesta välittämisestä vaan aidosti ihmisestä.
Sillä totuus on sekin, että mitä enemmän on vieraita, sen vähemmän jää aikaa seurustella yhden kanssa.
Ei ongelmia häälahjojen kanssa
1
544
Vastaukset
- jonkun kesän morsian
Äitikultani ajatus vieraslistasta on hieman erilainen kuin omani. Toki juhlahan on minun ja tulevan mieheni, joten meidän pitäisi tehdä siitä meidän näköinen, mutta mieluummin pidän suvun perinteitä kunnioittavat ja äitiä ja muitakin sukulaisia ilahduttavat kekkerit, kunhan se ei yhtään vähennä minun ja mieheni toivomia henkilöitä kutsulistalta. Sitä paitsi, edelleen perinteitä kunnioittaen, ruoka tehdään mummon, tädin, äidin ja siskojeni kanssa suurimmaksi osaksi talkoovoimin, joten äidin kuuluu tietysti päästä sorkkimaan muuhunkin kuin ruokalaskuihin ja taikinakulhoihin.
Häihin tulee siis isän eno, jota en ole nähnyt vuosiin, sekä äitini serkku, joka ei myöskään kuulu omaan lähipiiriini. Ja lukuisia muita =) Mutta jos ne "kuuluu kuvioon" ja tekee kutsutut ja vanhempani onnellisiksi, eikä miehelläni ole mitään asiaa vastaan, niin tervetuloa vain! Nyt odotetaan jännityksellä tulevan anopin käsitystä miehen suvun vieraslistasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472