Jokainen saa pärjätä omillaan. Loppuu se rahan antaminen kuukausittain ja vertakaan en enää luovuta. Lopetan tukihenkilönä olemisen. Jos joku sanoo että olen huono ihminen niin siitä vaan. Olen auttanut ihmisiä enemmän vuodessa kuin keskiverto ihminen koko elämänsä aikana.
Olen hemmetin kyyninen ja katkera nykyään, siksi päädyin tähän ratkaisuun. Ihmiset on saastaa.
Lopetan kaiken ihmisistä välittämisen
Anonyymi
2
100
Vastaukset
- Anonyymi
Olen lopettanut myös avustamisen. Ei siinä mitään pahaa ole. Jokainen yrittäköön omillaan ja etsiköön paikkansa. Niin minäkin jouduin tekemään.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssani. Olen huomannut että mamut menee joka helvetin asiassa ohi. Mitta tuli täyteen. Joka paikassa mamut sanelee miten pitää tehdä. Kansalta kerätään rahaa lapsille kun mamut tulee pirun kalliiksi suomelle. Montako rahankeräystä on menossa lasten hyväksi. Mamut saa joka järjestöltä apua ja sossu siinä vielä mukana vähän vituttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3673987Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091433- 941297
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651094Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14927Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58907Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12877- 38870
- 65861
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60859